quote:Iedereen heeft zo zijn rare kantjes, maar bij de een is dat tikkeltje ongewone opvallender dan bij de ander. Niemand zal mij tegenspreken als ik zeg dat een mespuntje prettiggestoordheid niet mag ontbreken als ingrediënt bij het recept van 'plezier' en 'humor'.
Kortom: Ben jij prettig gestoord? Kom je vaak op rare redenaties? Zijn je theorieën niet om aan te horen? Of ben je gewoon knetter gek? Dan heb je het juiste adres gevonden!
Lekker gek doen met de meidenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kan soms ook zo lekker gek doen!!
quote:
Jij bent er zeker ook zo eentje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef Plums het volgende:
Hahaha wat een ontzettend leuke uitspraak![]()
Jij bent zeker 1 van deze 2 "meiden"quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef Plums het volgende:
Hahaha wat een ontzettend leuke uitspraak![]()
Nee man, die zijn lelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent zeker 1 van deze 2 "meiden"
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee man, die zijn lelijk
Maar ik doe altijd heel normaal, want dan doe ik al gek genoeg![]()
![]()
Die zal wel makkelijk te pakken zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Die linker met het mongolide uiterlijk is wel hot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://prettig-gestoorden.hyves.nlquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hoe kom je allemaal aan die plaatjes man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |