Nee, alleen West 1 en Zuid 2 geloof ik.quote:
Nee, maar dat kan nog komen. Alleen Zuid 2 en West 1 in de B-categoriequote:
Ik kan het niet vinden op de KNVB site?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, alleen West 1 en Zuid 1 geloof ik.
Oh, boeie. Als noord maar door gaat (y)quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan nog komen. Alleen Zuid 2 en West 1 in de B-categorie
ik zie een antipleonasme.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef Silv het volgende:
Gelukkig. Ik dacht even dat belangrijk voetbal niet doorging.
http://teletekst.nos.nl/?603-01quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op de KNVB site?
jij hebt geluk, korfbal ligt er nog niet uit.quote:
Echt he soms voetbal je op een steenhard veld en de volgende keer word die afgelast vanwege 3druppelsquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een hoerenkots is dat toch, reken je er de hele week op qua afspraken, wordt de wedstrijd door de treurwilgen bij de KNVB afgelast
Klacht: voetbalwedstrijd afgelast
Wij moesten een keer voetballen met windkracht 40 ofzo... bij iedere hoge bal moesten we 4 velden verderop de bal weer halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Echt he soms voetbal je op een steenhard veld en de volgende keer word die afgelast vanwege 3druppels
Speelden jullie met een skippybal?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wij moesten een keer voetballen met windkracht 40 ofzo... bij iedere hoge bal moesten we 4 velden verderop de bal weer halen
Hier heeft het al de hele week geregend. Verwacht dat het veld wel slecht zal zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Waarom wordt het afgelast dan? Verwachten ze zulk rampenweer dit weekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |