ten eerste ik het geen discussie want er is niks gediscussieerd, er is wat gezegd door hem en is daarna weggelopen, dat is geen discussie, dat is je mening erdoorheen drukken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.
Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.
Bij deze een antwoord op je vraag, Ik ga er verder niet over in discussie.
quote:
Welkom op Fok hequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
even klagen in KLB omdat de mod in kwestie geen boodschap heeft aan het oplossen van conflicten.
ten eerste ik het geen discussie want er is niks gediscussieerd, er is wat gezegd door hem en is daarna weggelopen, dat is geen discussie, dat is je mening erdoorheen drukken.
Dan krijg je dom ^^quote:
jij bent een rare vogelquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Ik heb die post gereport, veel plezier met je perm-ban.
dat dacht ik ja, helaas is het tegendeel bewezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:00 schreef mazaru het volgende:
Jij dacht inspraak te kunnen maken? Fok is nou eenmaal geen democratie, maar een dictatuur. Maar het is in ieder geval wel een dictatuur waar het je vrij staat om te vertrekken als je er niet meer tegen kunt.
Maar dáár hoor je ze dan weer niet over!quote:
Ik zie mezelf niet als een vogel..quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij bent een rare vogel![]()
het is wel waar,MOD=OMGEDRAAIT=DOM
Users moeten zich schikken naar de wensen van de mods.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:15 schreef Rowdie het volgende:
Ik geef je gelijk, mods moeten zich gedragen.
Mod is niet omgedraaid want dan zou 2x 0.5=1 zijn en dat is ook niet zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij bent een rare vogel![]()
het is wel waar,MOD=OMGEDRAAIT=DOM
slechte troll.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Users moeten zich schikken naar de wensen van de mods.
Dat zeg jij, maar menig user heeft een andere mening daarover.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mod is niet omgedraaid want dan zou 2x 0.5=1 zijn en dat is ook niet zo
Jij bent een trol. Letterlijk. Een trol met een matje.quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent een trol. Letterlijk. Een trol met een matje.
Neen. Mijn matje is langer.quote:
Wat zeik je nou? Hij zegt toch dat 'ie er niet over in discussie gaat? Dat moet je niet boos worden dat het niet uitdraait op een discussie..want hij heeft al aangegeven dat 'ie er niet over gaat discusierenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh, maar dan komt ineens een "serieus antwoord" namelijk:
[..]
ten eerste ik het geen discussie want er is niks gediscussieerd, er is wat gezegd door hem en is daarna weggelopen, dat is geen discussie, dat is je mening erdoorheen drukken.
er was geen discussie, en wat is dat voor een instelling als mod?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zeik je nou? Hij zegt toch dat 'ie er niet over in discussie gaat? Dat moet je niet boos worden dat het niet uitdraait op een discussie..want hij heeft al aangegeven dat 'ie er niet over gaat discusieren
Klopt, en daar wilde hij ook niet aan gaan beginnen. WAT SNAP JE ER NIET AAN?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er was geen discussie, en wat is dat voor een instelling als mod?
dat klopt, maar wat is dat voor kinderachtig handelen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, en daar wilde hij ook niet aan gaan beginnen. WAT SNAP JE ER NIET AAN?
Een huilietopic openen is NIET kinderachtig?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat klopt, maar wat is dat voor kinderachtig handelen?
pfff...quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een huilietopic openen is NIET kinderachtig?
[ afbeelding ]
Beetje onnozel of niet? Gewoon zonder inhoudelijke reden een slotje erop gooien en dan domweg roepen dat je maar niet in discussie erover wilt gaan...quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, en daar wilde hij ook niet aan gaan beginnen. WAT SNAP JE ER NIET AAN?
Dat is een andere discussie. Het ging mij erom dat de mod in kwestie zegt dat 'ie er niet over gaat discussieren..en TS noemt dat "geen discussie".quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beetje onnozel of niet? Gewoon zonder inhoudelijke reden een slotje erop gooien en dan domweg roepen dat je maar niet in discussie erover wilt gaan...
Goed argument! Zo win je je discussies wel!quote:
Als je tegen het beleid ingaat als mod lig je er al snel uit en dan zie je of je een goede mod bent en er een volksrel op fok uitbreekt om jouw te steunen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens met de mod!
Zo, en nu de OP eens lezen.
waar wil je dat ik op inga? jouw plaatje van een huilbaby?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed argument! Zo win je je discussies wel!
Homofunkysapienhomo of hoe die ook heet is een ster in zulk soort discussies. Alleen daarom snap ik de mod al.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed argument! Zo win je je discussies wel!
Omdat je schijnbaar de makkelijkste hints niet snapt: het verhaal achter het plaatje. (dat je een huilie bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waar wil je dat ik op inga? jouw plaatje van een huilbaby?
en daar moet ik op ingaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat je schijnbaar de makkelijkste hints niet snapt: het verhaal achter het plaatje. (dat je een huilie bent.)
quote:
Gelukkig. Geen rel, een pak van m'n hart!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je tegen het beleid ingaat als mod lig je er al snel uit en dan zie je of je een goede mod bent en er een volksrel op fok uitbreekt om jouw te steunen..
Maar...geen hoop. Bij jou zal er niks gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB vecht voor je goed recht! Kom allen op voor TS want de topic is onterecht gesloten hij stelde een fatsoenlijke vraag! Omdat jullie er zo luchtig over doen kunnen de mods doen wat ze willen ze roven en plunderen en verkrachten de vrouwen en branden daarna ons dorpje plat! We moeten in opstand komen nu het nog kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Wow! Vette shit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:22 schreef Levolution het volgende:
kunnen de mods doen wat ze willen ze roven en plunderen en verkrachten de vrouwen en branden daarna ons dorpje plat!
Die is duidelijk genoeg, meer herinnert TS zich waarschijnlijk ook niet. Iemand die het kent zou zo antwoord moeten kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:24 schreef 3keernix het volgende:
Storm in een glas water, voortaan gewoon de OP verduidelijken
inderaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die is duidelijk genoeg, meer herinnert TS zich waarschijnlijk ook niet. Iemand die het kent zou zo antwoord moeten kunnen geven.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |