Mijn long positie is inmiddels al vertienvoudigdquote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
.. maar wel voldoende om .. blauwe cijfertjes te zien op de long positie..
[ afbeelding ]
En enigszins de confirmatie van LXIV ook gebruikt
quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Shorts verkocht en heb direct longs aangeschaft, die longs kunnen wel elk moment de deur worden uitgeflikkerd
Je miljoen komt in de buurt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn long positie is inmiddels al vertienvoudigdNet op het juiste moment mijn shorts verkocht .. en daarna mijn longs gekocht!
Blog? Link?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef tjoptjop het volgende:
We lezen het vanavond wel in z'n blog
Vertienvoudigd met zo een kleine beweging?quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn long positie is inmiddels al vertienvoudigdNet op het juiste moment mijn shorts verkocht .. en daarna mijn longs gekocht!
Mja ik moet het vanavond even updaten, drukke dag gehad, ben vanaf 8 uur echt vrij.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef tjoptjop het volgende:
We lezen het vanavond wel in z'n blog
Ik laat het rekensommetje zo wel even zien met behulp van de grafiekquote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vertienvoudigd met zo een kleine beweging?
Zoals je hier ziet had ik 45 contracten gekocht, het plusje staat voor long. De aankoopprijs zoals daar staat was 5220, de huidige stand was 5222 en de winst is 900 pond. Per index punt was het dus 450 pond winst. De 45 contracten staat natuurlijk voor de 450 pond per index punt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vertienvoudigd met zo een kleine beweging?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals je hier ziet had ik 45 contracten gekocht, het plusje staat voor long. De aankoopprijs zoals daar staat was 5220, de huidige stand was 5222 en de winst is 900 pond. Per index punt was het dus 450 pond winst. De 45 contracten staat natuurlijk voor de 450 pond per index punt.
[ afbeelding ]
Dan nu het vertienvoudigen. Ze stonden op 900 winst, om dat te vertienvoudigen kom je aan 9000 winst, dat is dus 8100 pond winst maken. 8100 pond gedeeld door 450 = 18 index punten omhoog. We stonden op 5222! we moeten dus naar 5240! om de winst te vertienvoudigen. En zoals je ziet op de grafiek van de FTSE FTI is dat ook gebeurd, van 5220 .. naar zelfs 5250!
[ afbeelding ]
De winst heeft dus op een relatief korte termijn zoals jij zegt, op een vertienvoudiging punt gestaan!
Wat is de prijs dan van 1 zo'n CFD? Is dat een vaste prijs?quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals je hier ziet had ik 45 contracten gekocht, het plusje staat voor long. De aankoopprijs zoals daar staat was 5220, de huidige stand was 5222 en de winst is 900 pond. Per index punt was het dus 450 pond winst. De 45 contracten staat natuurlijk voor de 450 pond per index punt.
Nee, er is geen vaste prijs van een CFD. Je zet in wezen je hele kapitaal op het spel elke keer als je een CFD contract aangaat. Als je namelijk een tig tal contracten koopt, moet je voldoen aan een bepaalde margin. Het punt is alleen dat die margin puur een defensieve barriere is van de broker. Stel je hebt 15.000 op de broker staan, en je gaat shorten voor 15K margin, en je staat op -20K .. ja dan sta je toch echt 5000 pond/euro/dollar in het rood. Erg risicovol dus!quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef knnth het volgende:
[..]
Wat is de prijs dan van 1 zo'n CFD? Is dat een vaste prijs?
Is dat dezelfde als met die fractal plaatjes?quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef SeLang het volgende:
Ik zag net dat m'n favoriete bookshop dichtgaat! (creditcrunch)![]()
Nog wel even 2 boeken meegepakt met 20% korting:
[ afbeelding ]
We zitten in een golf 3 van meerdere schalen, die dalingen zijn meestal het felst, dus niet zo verwonderlijk eigenlijk. Verbaast mij niet als we woensdag de 285 al bereiken.quote:
Zit ook short (DAX), heel mooi omkeerpatroon puur op TA.quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, ik ben na mijn longs direct short gegaan, en die staan nu ook al weer op winst. Dit is echt domweg luck. En ook helemaal niks anders.
Ik maak alleen domweg gebruik van de lag die je kunt toepassen van de intraday TA indicatoren.
[ afbeelding ]
Zijn nog kansen voor je blogquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
We zitten in een golf 3 van meerdere schalen, die dalingen zijn meestal het felst, dus niet zo verwonderlijk eigenlijk. Verbaast mij niet als we woensdag de 285 al bereiken.
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit ook short (DAX), heel mooi omkeerpatroon puur op TA.
AEX mooi op weg naar de 270-280.
Volgens mij wel, alleen een nieuwere druk (2008).quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als met die fractal plaatjes?
Heb ook al met helft winst genomen, rest laat ik gewoon staan met SL op eigen geld.quote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
InderdaadWeet alleen niet of ik mijn shorts moet aanhouden of niet ..
Check die afstort in de futures![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |