Inflatie! Omhoog met die rente!quote:Prijzen eurozone stijgen
30 november 2009, 11:17 | ANP
BRUSSEL (AFN) - De prijzen in de eurozone lagen in november 0,6 procent hoger dan in dezelfde maand in 2008. Dit bleek maandag uit een eerste raming van het inflatiecijfer door het Europese bureau voor de statistiek Eurostat.
De stijging was groter dan verwacht. Analisten rekenden gemiddeld op een prijsstijging met 0,4 procent. Vorige maand was nog sprake van een daling met 0,1 procent.
dus ABN-AMRO, Rabobank en SNS mogen vallen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mooi, maar we die dan internationaliseren ipv nationaliseren?
Kennelijkquote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
dus ABN-AMRO, Rabobank en SNS mogen vallen?
Eerder het tegenovergestelde nu.quote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
het gaat al rap die kant op iig.
Oh?quote:Op maandag 30 november 2009 15:35 schreef m0m0 het volgende:
en zit nu al vanaf 3 uur short en ook dat dreigt goed uit te komen.
Ach, ik denk maar zo: De klap zal in de VS straks veel harder aankomenquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Lemans24 het volgende:
De DJ is al maanden niet realistisch meer, eigenlijk moeten we die gewoon loslaten.
of de VS moet herstellen en de rest van de wereld niet, natuurlijk...
Mijn long positie is inmiddels al vertienvoudigdquote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
.. maar wel voldoende om .. blauwe cijfertjes te zien op de long positie..
[ afbeelding ]
En enigszins de confirmatie van LXIV ook gebruikt
quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Shorts verkocht en heb direct longs aangeschaft, die longs kunnen wel elk moment de deur worden uitgeflikkerd
Je miljoen komt in de buurt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn long positie is inmiddels al vertienvoudigdNet op het juiste moment mijn shorts verkocht .. en daarna mijn longs gekocht!
Blog? Link?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef tjoptjop het volgende:
We lezen het vanavond wel in z'n blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |