abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75126541
De winkelverkopen op 'black friday' zijn ondanks de zwakke positie van de consument toch gestegen met 0,5% ten opzichte van 2008. Lijkt me dat dit als positief word opgevat.
pi_75126586
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef piepeloi55 het volgende:
De winkelverkopen op 'black friday' zijn ondanks de zwakke positie van de consument toch gestegen met 0,5% ten opzichte van 2008. Lijkt me dat dit als positief word opgevat.
jah zeker weten, ik gok op een een einde jaarsrally met een overshoot naar 350 aex , 2 januari zit ik in ieder geval short
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_75126702
quote:
Ik vind dit eigenlijk maar relatief weinig .

Anywayz, nog minder dan 2 uur en we kunnen weer handelen! Zo zin in haha.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 29 november 2009 @ 22:17:17 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75126943
Noteert ING morgen dan ex-claim? Ik kon al wel claims omzetten via Alex, maar had er nog geen in de porto.
The End Times are wild
  zondag 29 november 2009 @ 22:27:24 #55
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75127479
quote:
Het lijkt mij op het eerste gezicht niet zo geweldig.

Maar uiteindelijk gaat het ook niet om omzet maar om winst. Als er vooral dingen met zware korting zijn verkocht (en dat lijkt het geval), dan verdienen die retailers niet zoveel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_75127598
Nog 1.5 uur Ik wil wat nieuws uitproberen, kan niet wachten, grr.
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef LXIV het volgende:
Noteert ING morgen dan ex-claim? Ik kon al wel claims omzetten via Alex, maar had er nog geen in de porto.
Ik denk het wel?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75127658
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het lijkt mij op het eerste gezicht niet zo geweldig.

Maar uiteindelijk gaat het ook niet om omzet maar om winst. Als er vooral dingen met zware korting zijn verkocht (en dat lijkt het geval), dan verdienen die retailers niet zoveel.
Beter nog, als je vergelijkt dat we in 2008 nog midden in de shit zaten en toen al met kortingen werd gestrooid en dat juist nu weer gedaan werd, is die 0.5% zelfs ronduit slecht
  zondag 29 november 2009 @ 22:33:30 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75127785
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog 1.5 uur Ik wil wat nieuws uitproberen, kan niet wachten, grr.
[..]

Ik denk het wel?
Laten we het hopen. Dan kunnen we tenminste weer omhoog. Het geld voor de claim heb ik zo liggen.
The End Times are wild
pi_75127871
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Beter nog, als je vergelijkt dat we in 2008 nog midden in de shit zaten en toen al met kortingen werd gestrooid en dat juist nu weer gedaan werd, is die 0.5% zelfs ronduit slecht
je kan alvast in forex gaan handelen, de yen wordt in mootjes gehakt!
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_75128203
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef edwinh het volgende:

[..]

Mja, Ik wou eigenlijk gaan wachten tot de futures van de markten zelf maar ben nu maar even aan het kijken wel forex we gaan aanpakken.
pi_75128477
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef edwinh het volgende:

[..]

Mijn posities ook, iemand liet een scheet en het staat alweer op flink rode cijfers.
pi_75128865
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mijn posities ook, iemand liet een scheet en het staat alweer op flink rode cijfers.
Oi! Blijkbaar viel die scheet goed want we gaan inmiddels al weer de goede kant op!
  zondag 29 november 2009 @ 23:27:42 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75130059
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oi! Blijkbaar viel die scheet goed want we gaan inmiddels al weer de goede kant op!
Wat is voor jou de goede kant? Omhoog of omlaag?
The End Times are wild
pi_75130564
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment bezig met currencies, sinds ik nog niet kan handelen in de index futures, dat duurt nog even(15 minuten). Ik gooi zo wel even een plaatje op van wat ik doe.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 november 2009 @ 23:46:13 #65
862 Arcee
Look closer
pi_75130733
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:
Ik gok op omlaag:
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit kan jammer genoeg alleen maar weer positief door de markten worden opgenomen
Ik vind dat enthousiasme bij jou wel leuk om te zien, trouwens. Waar velen het jammer vinden dat hun weekend weer bijna voorbij is kijk jij kwijlend uit naar maandag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_75130938
Ik ging short op de AUD/USD, op basis van de gigantische gap die we sloegen, voordat we konden handelen, op dat moment alle TA indicatoren direct op short sloegen. Alleen gingen we dan weer direct weer wat naar boven, dat was de verkeerde scheet.

pi_75131295
WE ZIJN LOS!
pi_75131673
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ging short op de AUD/USD, op basis van de gigantische gap die we sloegen, voordat we konden handelen, op dat moment alle TA indicatoren direct op short sloegen. Alleen gingen we dan weer direct weer wat naar boven, dat was de verkeerde scheet.

[ afbeelding ]
En we gaan nog steeds naar beneden, eindelijk
pi_75131775
Haal je die realtime date bij de uni vandaan?
pi_75131837
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:35 schreef tjoptjop het volgende:
Haal je die realtime date bij de uni vandaan?
Jij denkt dat ik om 23.40 op de universiteit zit?
pi_75131882
Hoi,

Ik wil leren handelen in aandelen en er ook goed in worden.
Heb geen idee hoe het moet, iemand die me een duwtje in de goede richting kan geven? (met een degelijke Beginners guide ofzo )

Dank u!
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_75131932
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:40 schreef Skazminko het volgende:
Hoi,

Ik wil leren handelen in aandelen en er ook goed in worden.
Heb geen idee hoe het moet, iemand die me een duwtje in de goede richting kan geven? (met een degelijke Beginners guide ofzo )

Dank u!
Als ik wat tips kan geven,

1. Beleggen voor dummies
2. Van je eigen kracht uitgaan, niet naar anderen kijken ..
pi_75132013
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik om 23.40 op de universiteit zit?
Via VPN ofzo

Maar je hebt zelf dus real-time data?
pi_75132052
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Via VPN ofzo

Maar je hebt zelf dus real-time data?
Uiteraard, ik ga niet met 10 minuten vertraging werken als ik bijv. 250 pond per index punt kan verliezen/winnen. Ik neem de meeste beslissingen dan ook op intraday TA basis van 3 - 5 - 10 minuten.
pi_75132133
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard, ik ga niet met 10 minuten vertraging werken als ik bijv. 250 pond per index punt kan verliezen/winnen. Ik neem de meeste beslissingen dan ook op intraday TA basis van 3 - 5 - 10 minuten.
En welke 'leverancier' gebruik je hiervoor (en de kosten?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')