jah zeker weten, ik gok op een een einde jaarsrally met een overshoot naar 350 aexquote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef piepeloi55 het volgende:
De winkelverkopen op 'black friday' zijn ondanks de zwakke positie van de consument toch gestegen met 0,5% ten opzichte van 2008. Lijkt me dat dit als positief word opgevat.
Ik vind dit eigenlijk maar relatief weinigquote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef piepeloi55 het volgende:
De winkelverkopen op 'black friday' zijn ondanks de zwakke positie van de consument toch gestegen met 0,5% ten opzichte van 2008. Lijkt me dat dit als positief word opgevat.
Het lijkt mij op het eerste gezicht niet zo geweldig.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik denk het wel?quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef LXIV het volgende:
Noteert ING morgen dan ex-claim? Ik kon al wel claims omzetten via Alex, maar had er nog geen in de porto.
Beter nog, als je vergelijkt dat we in 2008 nog midden in de shit zaten en toen al met kortingen werd gestrooid en dat juist nu weer gedaan werd, is die 0.5% zelfs ronduit slechtquote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het lijkt mij op het eerste gezicht niet zo geweldig.
Maar uiteindelijk gaat het ook niet om omzet maar om winst. Als er vooral dingen met zware korting zijn verkocht (en dat lijkt het geval), dan verdienen die retailers niet zoveel.
Laten we het hopen. Dan kunnen we tenminste weer omhoog. Het geld voor de claim heb ik zo liggen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog 1.5 uurIk wil wat nieuws uitproberen, kan niet wachten, grr.
[..]
Ik denk het wel?
je kan alvast in forex gaan handelen, de yen wordt in mootjes gehakt!quote:Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Beter nog, als je vergelijkt dat we in 2008 nog midden in de shit zaten en toen al met kortingen werd gestrooid en dat juist nu weer gedaan werd, is die 0.5% zelfs ronduit slecht
Mja, Ik wou eigenlijk gaan wachten tot de futures van de markten zelf maar ben nu maar even aan het kijken wel forex we gaan aanpakken.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef edwinh het volgende:
[..]
je kan alvast in forex gaan handelen, de yen wordt in mootjes gehakt!
Mijn posities ook, iemand liet een scheet en het staat alweer op flink rode cijfers.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef edwinh het volgende:
[..]
je kan alvast in forex gaan handelen, de yen wordt in mootjes gehakt!
Oi! Blijkbaar viel die scheet goed want we gaan inmiddels al weer de goede kant op!quote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn posities ook, iemand liet een scheet en het staat alweer op flink rode cijfers.
Wat is voor jou de goede kant? Omhoog of omlaag?quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oi! Blijkbaar viel die scheet goed want we gaan inmiddels al weer de goede kant op!
Ik ben op dit moment bezig met currencies, sinds ik nog niet kan handelen in de index futures, dat duurt nog even(15 minuten). Ik gooi zo wel even een plaatje op van wat ik doe.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is voor jou de goede kant? Omhoog of omlaag?
Ik gok op omlaag:quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:
Wat is voor jou de goede kant? Omhoog of omlaag?
Ik vind dat enthousiasme bij jou wel leuk om te zien, trouwens. Waar velen het jammer vinden dat hun weekend weer bijna voorbij is kijk jij kwijlend uit naar maandag.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit kan jammer genoeg alleen maar weer positief door de markten worden opgenomen
En we gaan nog steeds naar beneden, eindelijkquote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ging short op de AUD/USD, op basis van de gigantische gap die we sloegen, voordat we konden handelen, op dat moment alle TA indicatoren direct op short sloegen. Alleen gingen we dan weer direct weer wat naar boven, dat was de verkeerde scheet.
[ afbeelding ]
Jij denkt dat ik om 23.40 op de universiteit zit?quote:Op maandag 30 november 2009 00:35 schreef tjoptjop het volgende:
Haal je die realtime date bij de uni vandaan?
Als ik wat tips kan geven,quote:Op maandag 30 november 2009 00:40 schreef Skazminko het volgende:
Hoi,
Ik wil leren handelen in aandelen en er ook goed in worden.![]()
Heb geen idee hoe het moet, iemand die me een duwtje in de goede richting kan geven? (met een degelijke Beginners guide ofzo)
Dank u!
Via VPN ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 00:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik om 23.40 op de universiteit zit?
Uiteraard, ik ga niet met 10 minuten vertraging werken als ik bijv. 250 pond per index punt kan verliezen/winnen. Ik neem de meeste beslissingen dan ook op intraday TA basis van 3 - 5 - 10 minuten.quote:Op maandag 30 november 2009 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Via VPN ofzo
Maar je hebt zelf dus real-time data?
En welke 'leverancier' gebruik je hiervoor (en de kosten?)quote:Op maandag 30 november 2009 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga niet met 10 minuten vertraging werken als ik bijv. 250 pond per index punt kan verliezen/winnen. Ik neem de meeste beslissingen dan ook op intraday TA basis van 3 - 5 - 10 minuten.
Verscheidene brokers, en de kosten zitten inbegrepen, voor bepaalde markten moet je betalen voor live data, maar ik wil alleen de futures live hebben, de rest maakt me niet veel uit. Normaliter zit ik toch achter mn bureau met BB, dan is het niet erg noodzakelijkquote:Op maandag 30 november 2009 00:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En welke 'leverancier' gebruik je hiervoor (en de kosten?)
Nope, morgen ochtend van 09.00 tot 20.00 is het weer bikkelenquote:
Leuk dagje als je vannacht op blijft dus.quote:Op maandag 30 november 2009 01:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nope, morgen ochtend van 09.00 tot 20.00 is het weer bikkelen. Maar heb nu dus wel vrij!
Dat wordt het interessante dus, ik wil zo posities in nemen overnight, en dan kijken voor sluitingstijd hoe we er voor staan. Met CFDs, soort van alles of niets poging voor mijn blog. Schiet het ook wat opquote:Op maandag 30 november 2009 01:24 schreef bascross het volgende:
[..]
Leuk dagje als je vannacht op blijft dus.
Ik ben benieuwd en je blogje heeft nog een aardig lange weg te gaan naar de 1 miljoen inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 01:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat wordt het interessante dus, ik wil zo posities in nemen overnight, en dan kijken voor sluitingstijd hoe we er voor staan. Met CFDs, soort van alles of niets poging voor mijn blog. Schiet het ook wat op
Mja, maar mn blogje kan morgen ochtend einde verhaal zijn, of als alles goed gaat de hele week door zitten we aardig op weg. Pompen of verzuipen dus.quote:Op maandag 30 november 2009 01:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd en je blogje heeft nog een aardig lange weg te gaan naar de 1 miljoen inderdaad.
We zullen het horen, over een uurtjequote:Op maandag 30 november 2009 02:37 schreef bascross het volgende:
Succes, ik hoop dat je blogje het overleeft.
quote:Beurzen Azië hoger na steun Dubai
` De belangrijkste effectenbeurzen in
Azië hebben positief gereageerd op de
maatregelen van de Verenigde Arabische
Emiraten om Dubai te hulp te komen.De
beurzen stegen gemiddeld met ruim 2%.
Vorige week ontstond paniek op de
financiële markten toen bekend werd dat
het staatsinvesteringsfonds Dubai World
zijn verplichtingen niet kan nakomen.
De Nikkei index sloot 2,9% hoger,na een
verlies van bijna 5% vrijdag.
De centrale bank van de VAE beloofde
gisteren extra middelen voor de banken
beschikbaar te stellen,om een run op de
banken te voorkomen.Ook buurland Abu
Dhabi kondigde steun aan voor Dubai.
Short op de Borse en short op de Eur/USD hebben het niet overleefd, en is ook niet helemaal weggegaan voor -2000, maar -2500. De longs op de FTSE heb ik nog over.quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen het horen, over een uurtje
Ben benieuwd of het enkel op dat nieuws is, of ook vanwege de berichten dat de Japanse centrale bank de Yen gaat versterken.quote:Op maandag 30 november 2009 08:42 schreef Arcee het volgende:
Nikkei +2.91%, zal wel een groen dagje worden dus.
[..]
Ben benieuwd of we nog een gap naar boven krijgen. De FTSE futures staan slechts 0.39% hoger sinds gisteren 24.00quote:Op maandag 30 november 2009 08:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het enkel op dat nieuws is, of ook vanwege de berichten dat de Japanse centrale bank de Yen gaat versterken.
Ik ook, maar na zo'n openingsgap van de FTI toen de markt opensprong gingen alle intraday RSI direct zwaar op rood, dan weet je dus hoelaat het is, en spring ik mee. Dat staat inmiddels op 8k profit. Als ik nu verkoop heeft mn blogje het iig tot 20k gered.quote:Op maandag 30 november 2009 09:30 schreef RvLaak het volgende:
Damn, had verwacht, na de Nikkei, dat we wel zouden stijgen...
waarom de consumentenprijzen niet?quote:30-11-2009 09:30:00 NL producentenprijzen dalen in oktober 9% op jaarbasis - CBS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |