abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75061771
Hallo,

Via mijn mijn opleiding was ik collectief verzekerd bij Zilveren Kruis, ik ben geen student meer, maar heb wel deze verzekering aangehouden. Weet iemand of dit mag, of dat je verplicht uit de collectiviteit moet wanneer je niet meer bij die instelling ingeschreven staat?

Zelfde geval als wanneer iemand werkeloos raakt maar zijn verzekering wel via collectiviteit van zijn oud-werkgever door laat lopen neem ik aan.

Is dit toegestaan?
pi_75061788
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Buul het volgende:
Hallo,

Via mijn mijn opleiding was ik collectief verzekerd bij Zilveren Kruis, ik ben geen student meer, maar heb wel deze verzekering aangehouden. Weet iemand of dit mag, of dat je verplicht uit de collectiviteit moet wanneer je niet meer bij die instelling ingeschreven staat?

Zelfde geval als wanneer iemand werkeloos raakt maar zijn verzekering wel via collectiviteit van zijn oud-werkgever door laat lopen neem ik aan.

Is dit toegestaan?
Wat denk je zelf?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75061801
Denk even 5 seconden logisch na...
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:09:07 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_75075387
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef Dennis101 het volgende:
Denk even 5 seconden logisch na...
Nee natuurlijk mag dat niet. De reden waarom je onder die collectiviteit valt is er toch niet meer? Bij de eerste de beste controle val je door de mand en kun je alsnog gaan betalen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')