Is dat zo? Je kan hem daarna toch gewoon weer opnieuw in elkaar zetten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het kan zeker, maar je kast wordt er nooit beter van...
Ja klopt, maar mijn ervaring is dat je toch met de dreuvels enzo speling krijgt... Heb hier een kast staan die 3x verhuisd is en die is echt gammel geworden...quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:48 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Is dat zo? Je kan hem daarna toch gewoon weer opnieuw in elkaar zetten?
Sowieso uit elkaar halen; als je hem in een stuk probeert te vervoeren, zal hij zeker vervormen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef scarback het volgende:Over het balkon (eerste verdieping) Uit elkaar halen, en in stukken door de deur
Bij de IKEA 2 showmodellen van pax gekocht (10 euro per stukquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:39 schreef scarback het volgende:
ik kan niet de spijkers er met een hamer gaan uitzuigen
Er zit een achterkantje op gespijkerd (dat is nog niet echt een probleem), maar de zijkanten en de boven/onderkant zitten met deuvels en 'opsluitmoeren' (die heeft IKEA wel meer), dus dat is wat lastiger dan dat jij zo zegt
Ik heb ze er elke keer met mijn voet "uitgeduwd"quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef zwaan12 het volgende:
hallo je kant de achterkant met latje hout plaat los tikken dat gaat prima.
dat stond een paar berichtjes boven je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:49 schreef johandeleng het volgende:
Dan die opsluitmoeren draaien, totdat het pijltje naar de kant toe wijst en je haalt de delen zo los.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |