Volgens mij is de enige manier om te 'cheaten' ook echt fysiek je toetsen in drukken... Maar ja, zelf met je hoofd heen en weer rollen over je toetsenbord lijkt me een beetje triest en een robothandje ontwikkelen dat dag en nacht toetsen indrukt lijkt me ook geen ideale oplossing.quote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben gejoind hoor
Maar hoe zorgen ze dat je niet vals speelt ofzo dan? Je kan toch gewoon een servo'tje makend at dag en nacht op je toetsen hengst?
Kan het ook nog aan het keyboard liggen? Ik heb een 2nd edition, die oranjequote:Op zondag 6 december 2009 13:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh.
Ik had hem getest op een Vista x86-systeem (omdat dat de enige PC is waar bij mij een toetsenbord aan hangt) en daar werkte hij prima. Ik nam dus maar de gok dat hij op 7 ook wel zou werken, maar dat valt dus tegen.
Ik zal ff kijken of tie het hier wel doetquote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan het ook nog aan het keyboard liggen? Ik heb een 2nd edition, die oranje
quote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:
Dexter? Dexter's Lab?quote:Op zondag 6 december 2009 15:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
vetjes
Ik heb het op mijn desktop gewoon:
[ afbeelding ]
En autopulsen werkt niet. Ik had elke 1000 keys ingesteld, maar wil niet...
quote:
Dat ziet er wel leuk uitquote:
Ik heb de eerste generatie in ieder geval, de blauwe dus, maar eigenlijk denk ik niet dat dat verschil maakt.quote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het spreekwoordelijke, "Een foto zegt meer als/dan 1000 woordenquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb de eerste generatie in ieder geval, de blauwe dus, maar eigenlijk denk ik niet dat dat verschil maakt.
Edit: Oh, beetje overbodige reactie... Bij Lightluke werkte hij dus wel, en je had natuurlijk al op het plaatje gezien dat ik een eerste generatie had.
Klopt helemaal, net als dezequote:Op zondag 6 december 2009 17:16 schreef Etcetera het volgende:
JaMaar die reactie heeft je wel weer een aantal keys opgeleverd
hmmz, naja als ik wil weten hoeveel keyz ik heb ga ik wel op het icoontje staan en voor het totaal kijk ik in mIRC of op de sitequote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Tijdelijke soort van oplossing: heb de Windows Gadget voor WP gedownload, ook wel leuk
Heb je een linkje? Ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Tijdelijke soort van oplossing: heb de Windows Gadget voor WP gedownload, ook wel leuk
leuk!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef LightLuke het volgende:
Winter/kerst header in slaribot statsde bovenste header krijgt eind deze week ook een kerstboom
Kijk eens op de whatpulse site, hij staat onderaan in het lijstje onder de client downloadsquote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik kan hem niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |