Vakkenvullen heb ik toch echt genoeg van omdat ze altijd commentaar geven al doe je het nog zo goed. Bollen pellen is echt te veel fietsen. Kranten/folders betaalt gewoon te weinig....er zitten echt wel redenen achter ik ben trouwens ook langs 2 restaurants langsgegaan maar die hadden geen tijd ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef HugoBaas het volgende:
Er is dus wel werk te vinden, maar je bent verwend en selectief.
Met deze instelling ken ik nog heeeel veel baantjes waar ze jou graag zouden aannemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Grimmjoww het volgende:
Weet iemand waar je in godsnaam een baantje kan vinden? Geen folders/kranten want dat betaald te weinig, geen vakkenvullen want dat ben ik wel weer zat na bij de AH gewerkt te hebben, ook niet achter de kassa. Bollen pellen bij een boer gaat ook niet want dat is veel te ver weg.
Kan toch ook als 16 jarige?quote:
Dat dus, genoeg gezegdquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef HugoBaas het volgende:
Er is dus wel werk te vinden, maar je bent verwend en selectief.
Helaas ik woon in Alphen a/d Rijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef kwib het volgende:
Bijna alle winkels hier (Utrecht centrum) zoeken personeel. Zeker nu de feestdagen er aan komen. Even door de binnenstad struinen en je ziet overal briefjes op de etalages
Vakkenvullen bevalt me inderdaad heel slecht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef rashudo het volgende:
Ik wil wel werken maar bij elke baan die me niet bevalt verzin ik een nieuw smoesje.
quote:
Mag datquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Als je 16 bent kun je wel meer dan vakkenvullen. Zo kun je ook eens proberen bij de slager ofzo? Dat vond ik iig hartstikke leuk werk.
Hoeveek verdient dat ongeveer? Lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
(zaterdag)postbode? TNT zoekt bezorgers in heel nederland voor zover ik weet.
Ik meen iets van 2 ton per jaar. Plus lease-auto, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Hoeveek verdient dat ongeveer? Lijkt me wel leuk.
Het was gewoon een normale vraag hoor, hoef je niet een dom grapje te makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik meen iets van 2 ton per jaar. Plus lease-auto, natuurlijk.
Je hebt nu niks, dus alles wat het verdient is meer dan je nu krijgt.
Iedereen moet leren werken voor zijn geld en zuigende kutbaantjes horen bij je opvoeding en ontwikkeling.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef _Arual_ het volgende:
Doe het niet. Werkgevers zuigen je sowieso uit als je 16 bent, want je werkt dan bijna voor nop. Voor je cv maakt het werkelijk geen bal uit: de baantjes die je als 16-jarige hebt, schrap je later zo snel mogelijk van je cv. Maak wat van je vrije tijd.
Kortom: financieel heb je er niks aan, en als het om je toekomst gaat kun je beter naar school gaan en je al voorbereiden op wat je later wilt gaan doen.
* _Arual_ (27, v) s een zuur oud mannetje aan het worden.
Maar ik wil sparen voor een PS3quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef _Arual_ het volgende:
Doe het niet. Werkgevers zuigen je sowieso uit als je 16 bent, want je werkt dan bijna voor nop. Voor je cv maakt het werkelijk geen bal uit: de baantjes die je als 16-jarige hebt, schrap je later zo snel mogelijk van je cv. Maak wat van je vrije tijd.
Kortom: financieel heb je er niks aan, en als het om je toekomst gaat kun je beter naar school gaan en je al voorbereiden op wat je later wilt gaan doen.
Wat kost dat nou, zo'n geslachtsverandering?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef _Arual_ het volgende:
Ik verdien 9,50 netto in het uur.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Het was gewoon een normale vraag hoor, hoef je niet een dom grapje te maken
Oke zal ik zeker doen. Tering he 6 euro per uur is al veel vergeleken met die 3,50 van de AH, die kou en regen boeien me niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik verdien 9,50 netto in het uur.
Maar hey, ik ben dan ook 23 en werk er ruim 5 jaar.
Ik gok dat je ergens rond de 6 à 7 euro begint, maar dat weet ik niet zeker. Ga er langs en vraag het ze.
Ze zoeken vooral met de kerstperiode voor de boeg extra mensen.
Ja, maar daar wil ik niet werkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef piepkuiken21 het volgende:
ze hebben daar toch ook een mac? Die betalen meer als 3,50 per uur
Heb je nog meer eisen of? is er ook nog iets waar je je niet te goed voor voeltquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Grimmjoww het volgende:
Weet iemand waar je in godsnaam een baantje kan vinden? Geen folders/kranten want dat betaald te weinig, geen vakkenvullen want dat ben ik wel weer zat na bij de AH gewerkt te hebben, ook niet achter de kassa. Bollen pellen bij een boer gaat ook niet want dat is veel te ver weg.
Wat een onzin, ik ben vanaf mijn 13e begonnen bij een boer, vervolgens met mijn 16e begonnen bij een drukkerij en nu een goed lopend eigen reclamebureau met personeel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef _Arual_ het volgende:
Zucht....quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb je nog meer eisen of? is er ook nog iets waar je je niet te goed voor voelt
5 euro zoveel als je 16 bent, zaterdagbesteller.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Hoeveek verdient dat ongeveer? Lijkt me wel leuk.
Okzquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
5 euro zoveel als je 16 bent, zaterdagbesteller.
Gelul !! De basis is 3 jaar Java ervaring en een aantal certificaten. Daarnaast een goede babel en aanleg voor IT. Solliciteer alleen bij Financials en werk aan je netwerk. Ik verdien nu 40,- Bruto en kom nog maar net kijken. Een houding van liever lui dan moe zal nooit ergens toe leiden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:41 schreef rkd het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ben vanaf mijn 13e begonnen bij een boer, vervolgens met mijn 16e begonnen bij een drukkerij en nu een goed lopend eigen reclamebureau met personeel.
De basis van alles is ervaring en diversiteit van kennis.
Ik ben inmiddels 32
En voor TS nooit voor geld gaan werken, dan zul je namelijk nooit gelukkig zijn met jou baan. Je moet gaan werken omdat je het leuk vind. Fuck dat geld, dat komt vanzelf wel.
Je voelt je echt overal te goed voor, is het niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil ik niet werken1. Te ver fietsen 2. Bij het frituren ben ik bang dat er iets fout gaat 3. Ik wil gewoon niet bij dat takkefiliaal werken
Zou jij bij de Mac willen werken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je voelt je echt overal te goed voor, is het niet?
Nu niet meer, maar toen ik 17 was heb ik bij de Mac gewerkt. Ik ben het met je eens dat het geen geweldig werk is, maar het is tenminste werk en je verdient er wat mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:02 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Zou jij bij de Mac willen werken?
Precies, maar als ik al voor postbezorger heb gekozen boeit het toch niet meer?quote:
Als je daar aangenomen word niet nee, maar het gaat om het feit dat je voor elke suggestie meteen tegenargumenten hebt die ook nog eens nergens op slaan "Het is te ver fietsen"' is een belachelijk excuus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:06 schreef Grimmjoww het volgende:![]()
![]()
[..]
Precies, maar als ik al voor postbezorger heb gekozen boeit het toch niet meer?
Maar toch... en ja te ver fietsen is wel degelijk een goed excuus. Ik ga niet een aantal kilometer fietsen in die shitkou....quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je daar aangenomen word niet nee, maar het gaat om het feit dat je voor elke suggestie meteen tegenargumenten hebt die ook nog eens nergens op slaan "Het is te ver fietsen"' is een belachelijk excuus.
En als je me quote doe het dan ook helemaal. Ik ben nu 33 als ik nu nog bij de Mac sta zou het zielig zijn, maar op mijn 17de deed ik het graag.
Laat maar, dit is echt zinloos. Ik zou mijn uitkeringspapieren vast aanvragen als ik jou was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:12 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Maar toch... en ja te ver fietsen is wel degelijk een goed excuus. Ik ga niet een aantal kilometer fietsen in die shitkou....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Laat maar, dit is echt zinloos. Ik zou mijn uitkeringspapieren vast aanvragen als ik jou was.
Kansloos !quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:12 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Maar toch... en ja te ver fietsen is wel degelijk een goed excuus. Ik ga niet een aantal kilometer fietsen in die shitkou....
Ik fiets ook per week ongeveer 40 km om naar school en terug te komen....vandaar dat ik niet naar de Mac wil fietsen snap je?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:18 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Kansloos !
Ik verdien genoeg om elke dag een taxi te nemen naar mijn werk en alsnog genoeg over te houden om weg te sparen. Ondanks dat fiets ik elke week 60km door weer en wind. Als je denkt te slagen met zo'n houding, bereik je niets in het leven.
Dat geloof ik niet. Maar word anders hoer die ontvangt.. Is dichtbij en verdient goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik fiets ook per week ongeveer 40 km om naar school en terug te komen....vandaar dat ik niet naar de Mac wil fietsen snap je?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:30 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar word anders hoer die ontvangt.. Is dichtbij en verdient goed![]()
Als je niet door de regen en kou wil fietsen, moet je vooral postbezorger worden...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:16 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Als ik niet een aantal kilometer wil fietsen in die tyfuskou en regen alleen om daar te komen....
Ja, maar daarvan zegt ie dan weer:quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:13 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Als je niet door de regen en kou wil fietsen, moet je vooral postbezorger worden...
Dus ik snap het niet meer...quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:20 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Oke zal ik zeker doen. Tering he 6 euro per uur is al veel vergeleken met die 3,50 van de AH, die kou en regen boeien me niet.
Dat is dan mijn werk en dan doe ik het al te graagquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:13 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Als je niet door de regen en kou wil fietsen, moet je vooral postbezorger worden...
Als je het doet om op je werk te komen hoort het ook bij je werk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Dat is dan mijn werk en dan doe ik het al te graag
Het gaat me echt alleen om de kou hoor in de lente/zomer fiets ik graag naar werk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je het doet om op je werk te komen hoort het ook bij je werk.
Dat mag niet, hij is nog een kind.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt ook werk in ploegendienst gaan doen, dan krijg je toeslag.
Dus je kunt gewoon niet tegen kou en regen? Dan ben je gewoon een watje.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:27 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Het gaat me echt alleen om de kou hoor in de lente/zomer fiets ik graag naar werk.
pfft ik fietste vroeger ook 40 km per dag en daarna ook nog ff een krantenwijk van 40 kmquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik fiets ook per week ongeveer 40 km om naar school en terug te komen....vandaar dat ik niet naar de Mac wil fietsen snap je?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:31 schreef jongegast het volgende:
[..]
pfft ik fietste vroeger ook 40 km per dag en daarna ook nog ff een krantenwijk van 40 km
80 km per dag! doe niet zo mieterig! weetjewel hoeveel ik verdiende 150 harde pleuris per maand!
ik heb nu wel kapotte knieen op mijn twintigste maar i.i.g. werken mijn polsen nog en kan ik nog fokken. ik hoop nu wel dat ik geen RSI krijg op mijn 30e.
Ik kan er wel tegen maar ik heb er gewoon een onzettende hekel aan. Je hele gezicht is gewoon stijf bevroren bij aankomstquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon niet tegen kou en regen? Dan ben je gewoon een watje.....
Ach joh kan jouw het boeien waar die mensen je voor uitmaken, het is gewoon je werkquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:38 schreef vuilcontainer het volgende:
Ik ben op mn 16e in zo'n vreselijk callcenter nare energiecontracten gaan verkopen......... je tere kinderziel gaat er wel aan met al die mensen die je verrot schelden, maar je verdient wel tussen de 6 en 10 euro per uur.
Toen ik jong was fietste ik elke dag 80km (Den Helder -> Amsterdam) voor vodden en handel.Tegenwoordig zie ik er nog steeds uit als een jonge god. De Mcdonalds / Burgerking Rap cultuur heeft enkel pussy's voortgebracht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:31 schreef jongegast het volgende:
[..]
pfft ik fietste vroeger ook 40 km per dag en daarna ook nog ff een krantenwijk van 40 km
80 km per dag! doe niet zo mieterig! weetjewel hoeveel ik verdiende 150 harde pleuris per maand!
ik heb nu wel kapotte knieen op mijn twintigste maar i.i.g. werken mijn polsen nog en kan ik nog fokken. ik hoop nu wel dat ik geen RSI krijg op mijn 30e.
Ik hoor niet bij die rap mc/bk cultuur, integendeel ik haat rap en al die blingbling zooi.quote:Op zondag 29 november 2009 00:54 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Toen ik jong was fietste ik elke dag 80km (Den Helder -> Amsterdam) voor vodden en handel.Tegenwoordig zie ik er nog steeds uit als een jonge god. De Mcdonalds / Burgerking Rap cultuur heeft enkel pussy's voortgebracht.
Zo.. en nu tijd om mijn stoma zak te legen en in de plantenbak te pissen. Immers zijn ook mijn knieën versletenDe wc is zooo verweg, na al dat bier drinken.
Tja, dat was mn hele punt......quote:Op zondag 29 november 2009 00:52 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ach joh kan jouw het boeien waar die mensen je voor uitmaken, het is gewoon je werk
quote:Op zondag 29 november 2009 01:04 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
Tja, dat was mn hele punt......
Er zijn genoeg dingen waar ik ook een hekel aan heb maar als je geld wilt verdienen zal je je er soms overheen moeten zetten.quote:Op zondag 29 november 2009 00:49 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar ik heb er gewoon een onzettende hekel aan. Je hele gezicht is gewoon stijf bevroren bij aankomstAlleen wind of alleen regen maakt niet uit maar koude wind met regen is gewoon erg.
En jij denkt dat dat niet gebeurd als je post bezorgd?quote:Op zondag 29 november 2009 00:49 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar ik heb er gewoon een onzettende hekel aan. Je hele gezicht is gewoon stijf bevroren bij aankomstAlleen wind of alleen regen maakt niet uit maar koude wind met regen is gewoon erg.
Wel, maar dan hoort het gewoon bij mijn werk, als ik bij de Mac zou werken zou ik erdoorheen moeten fietsen alleen al om bij mijn werk te komen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat niet gebeurd als je post bezorgd?
Ik zie het verschil niet, maar dat ligt vast aan mij. In beide gevallen hoort het namelijk bij je werk.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Wel, maar dan hoort het gewoon bij mijn werk, als ik bij de Mac zou werken zou ik erdoorheen moeten fietsen alleen al om bij mijn werk te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |