Ik las 'Valt er hier nog wat te rimmen'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef mime_negert het volgende:
Lang smsje.
Wut?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik las 'Valt er hier nog wat te rimmen'.
Stel je vragen eens aan info@kpn.com.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef AlligatorNL het volgende:
Krijg zojuist een smsje van KPNen deze luidt als volgt:
Hi. Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Je hebt nu 80% verbruikt. Overschrijdt je de FUP dan wordt je snelheid voor de rest van de maand verlaagd. Schijnbaar mag je maximaal 10x het normale verbruik van een normale mobiel internet gebruiker aan internet gebruiken.
Ik heb vanmorgen wel een bestand van 300 mb gedownload (een andere ROM voor me Touch HD) maar ik heb nou eigenlijk geen flauw idee wat de maximaal toegestane hoeveelheid MB is.![]()
Klacht: Kut Hi! die mijn snelheid omlaag wil halen.![]()
Klacht 2: Ik weet niet wat de maximale hoeveelheid MB internet verbruik is.![]()
Subklacht: Vette sjitz ROM op me telefoon nou
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou omdat hier de Wifi beveiligd is en ik weet het wachtwoord niet, aangezien mijn PC er gewoon standaard op aansluit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef remlof het volgende:
Waarom download je die ROM van 300Mb dan ook niet gewoon via je wifi?
Nee, ik download het gewoon op de achtergrond en voor de rest doe ik mijn ding jeweetz.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef Tacobell het volgende:
KPN.
Wacht even, jij download een bestand ter grootte van 300 MB via het 3G netwerk?![]()
Heb je ook Eindeloos Geduld ofzo?
Pffff ik heb recht op mijn internet. En ik zit pas op 80%, laat nou mijn "telefoonmaand" 6 december al afgelopen zijn, dus dat is niet zo schrikbarend lang nog.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
TS maakt het internet op met zijn Unfair Use. KPN zou hem standrechterlijk moeten executeren.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Er staat toch echt wat anders hoor.
Ik ben geblokkeerd bij KPN ofzo vanwege al mijn klachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Stel je vragen eens aan info@kpn.com.
Stelletje nazi's kunnen je dus afsluiten en vervolgens weer een nieuw aanbod doen, voor een nieuwe prijs, waar je weer 2 jaar aan vast zitquote:"Je krijgt minimaal 2 keer de kans om jouw gebruik aan te passen. Indien je ondanks onze verzoeken blijvend geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online, heeft Hi het recht het abonnement te beëindigen en jou een aanbod te doen voor een opvolgend abonnement."
WTF, heb/had je zoveel klachten dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd bij KPN ofzo vanwege al mijn klachtenAls ze mijn telefoonnummer zien op hun display, klikken ze me al weg.
Of mijn email zien natuurlijk.
Ah, je bent dus echt een oprechte zeikerd. Ik dacht dat je alleen in KLB-FB zat te zieken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd bij KPN ofzo vanwege al mijn klachtenAls ze mijn telefoonnummer zien op hun display, klikken ze me al weg.
Of mijn email zien natuurlijk.
Ze hadden mijn contract een jaar verkort en gratis eindeloos online voor de rest van de periode gegevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef mime_negert het volgende:
[..]
WTF, heb/had je zoveel klachten dan?
Pfff, als ik door hun fout minimaal 100 euro teveel heb betaald, heb ik het recht om te klagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, je bent dus echt een oprechte zeikerd. Ik dacht dat je alleen in KLB-FB zat te zieken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef Tacobell het volgende:
KPN.
Wacht even, jij download een bestand ter grootte van 300 MB via het 3G netwerk?![]()
Heb je ook Eindeloos Geduld ofzo?
Ha! Mijn WM6.5 is sowieso sneller, beter, mooier, beter en sneller dan die lijpe MAC phonesquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Had geen zin om te wachten tot het einde van de dag om mijn phone te upgradenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef Janpietklaas het volgende:
Wel heel dom om software updates via het netwerk te doen. Doe dat dan thuis met Wi-Fi... dan heb je nergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |