Ricky inderdaad, qonmann +1quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ricky Koole.
Voorstel: jij pakt het punt, ik pak Ricky. Deal?
Nope. Ik heb juist veel respect voor die wandelende muziekencyclopedie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Ben je niet bang voor Blokhuis ?
Wist eerst ook niet dat ie met Ricky was, wel knap gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nope. Ik heb juist veel respect voor die wandelende muziekencyclopedie.
hield van volumequote:
Onze eigen Blokhuis ..:)quote:
heb al gegoogled intussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
, maar daar zijn er 2 van..... dus niet genoeg.
quote:
Een Ohjaatjequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
jammer, had je zijn voornaam geweten?
Wanneer er een Gallagher was geweest had ik je antwoord goedgekeurd. Helaas voor jouw hebben er 2 Gallaghers bij Oasis gespeeld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een Ohjaatje
. ben niet echt een muziekkenner, dus vond het al heel wat dat ik iemand van Oasis kon duiden
(O spelde de achternaam goed, zag ik via google, vandaar mijn opmerking)
achquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Wanneer er een Gallagher was geweest had ik je antwoord goedgekeurd. Helaas voor jouw hebben er 2 Gallaghers bij Oasis gespeeld.
ja dat deep-fried chicken duidt op een parodie ..geen ideequote:
de Passievrucht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Geschreven door Karel Glastra van Loon, verfilmd door Maarten Treurniet. Welk roman?
train - drops of jupiterquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:20 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt dit zinnetje?
Stand deel 1802:quote:
Stand deel 1802:quote:
Jup laminaire stroming is het correcte antwoord (heb het opgezocht).quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:47 schreef BasOne het volgende:
Laminare stroming oid.
Da's met de luchtwervelingen over vleugels van vliegtuigen.
Kan je em voor gebruiken, maar de gasopbouw in den darmen is minder prettigquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef De_Hertog het volgende:
Luchtverfrisser?
Dat zeker, goedemorgen liebchenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:09 schreef Tanjaa het volgende:
Dat is een lelijk achtergrond plaatje
Gmorgenquote:
Ze blijven drijven in de potquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef De_Hertog het volgende:
WC-blokje?
't moet ook niet te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
GmorgenIk snap het plaatje niet helemaal
Stand deel 1802:quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:47 schreef BasOne het volgende:
Laminare stroming oid.
Da's met de luchtwervelingen over vleugels van vliegtuigen.
Neeeeeeheeeee....quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:40 schreef nightcowboy het volgende:
een tafeltennisbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |