het leven van een akq'r gaat niet altijd over rozenquote:
Ik weet het. Ik doe voor m'n bloeddruk al niet meer mee aan die 'noem tien dingen, laatste krijgt het punt' vragen maar ik dacht dat deze veilig was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
het leven van een akq'r gaat niet altijd over rozen
Sondern ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe voor m'n bloeddruk al niet meer mee aan die 'noem tien dingen, laatste krijgt het punt' vragen maar ik dacht dat deze veilig was.
*reikt dekentje aan en flesje warme melk*quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe voor m'n bloeddruk al niet meer mee aan die 'noem tien dingen, laatste krijgt het punt' vragen maar ik dacht dat deze veilig was.
Euh...quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sondern ik kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
Wie is de dame?
Ging dit haar zeer slecht met haarquote:
Wat isquote:In september 2002 kwam de eerste publieke versie 0.1 uit onder de naam. Na een merknaamconflict met een gelijknamige fabrikant van BIOS'en voor pc's werd
vanaf versie 0.6 in mei 2003 hernoemd tot "Mozilla Firebird". Omdat deze naam al werd gebruikt door de opensourcedatabase Firebird kreeg de browser vanaf versie 0.8 in februari 2004 opnieuw een andere naam; dit keer "Mozilla Firefox". Al snel ontving het programma lovende kritieken in de internationale pers vanwege zijn snelheid, veiligheid en gebruiksgemak ten opzichte van de inmiddels vijf jaar oude Internet Explorer 6.
Stand deel 1802:quote:
Dat zei je toen ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: Thunderbird is het antwoord op Outlook Express. Mijn fout.
Geen idee wat dat inhoudt, maar ik houd het op woorden die samengesteld kunnen worden uit meerdere woorden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
Ik maakte hierboven een opmerking over Duits scrabble, maar Hongaars scrabble is waarschijnlijk nog erger. Hongaars is namelijk een agglutinerende taal. Wat is dit?
dat lijkt een betere gok, maar dat heeft Duits ook vandaar dat ik toch maar wat anders probeerdequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudt, maar ik houd het op woorden die samengesteld kunnen worden uit meerdere woorden.
Nee, Fins en Hongaars horen tot de zelfde taalfamilie, maar dit is een eigenschap die talen en taalfamilies kunnen hebben. Turks heeft het bijvoorbeeld ook. Ook Nederlands heeft een paar voorbeelden van agglutinatie maar wordt niet als agglutinerende taal gezien.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:44 schreef qonmann het volgende:
Wat Fins ook heeft
heel veel klinkers (a's) ?
Ik hoef niet de exacte beschrijving inderdaad, maar dit is nog wat te weinig. Dat er iets samengesteld wordt viel al wel af te leiden uit de vraagstelling tenslotte.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudt, maar ik houd het op woorden die samengesteld kunnen worden uit meerdere woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |