SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Dat doet iedereen toch wel een xquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
Omgod, dat laatste had je wel achter wege kunnen laten
Maar saté
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
oh wacht, FOK!ers hebben geen sex.Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jou.quote:
Met een chinees telt nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
Behalve ik dan
Nee mijn zaad blijft mooi waar het hoort: in haar mond, niet in de mijne. Bah zoenen na het pijpen, doe normaal man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch wel een x![]()
Zoenen na het pijpen?
Mja oke,quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch wel een x![]()
Zoenen na het pijpen?
Ze zijn te klein, en iedereen weet dat hun vagina horizontaal is geschapen door de lieve Heer, net als hun ogen.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ze zijn te klein, en iedereen weet dat hun vagina horizontaal is geschapen door de lieve heer, net als hun ogen.
Pas maar op, straks maakt Hannibal je af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ze zijn te klein, en iedereen weet dat hun vagina horizontaal is geschapen door de lieve heer, net als hun ogen.
Dat zou je stilhoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan bevestigen dat het naar TS' zaad smaakt
Ik zal er eens een keertje eentje halen dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef murphyjenkins het volgende:
Echte bazen kopen speciaaltjes bij de febo
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
oh wacht, FOK!ers hebben geen sex.Tellen zakdoeken ook dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
Nee, die juist nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:26 schreef HugoBaas het volgende:
Satékroketten zijn the bomb.
Ja, ook die van de Febo.
Gast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:04 schreef DuTank het volgende:
En ja, ik weet hoe zaad smaakt, heb die van mezelf wel eens geproefd
Wat is dat nou weer 'Een patatje'?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:15 schreef jeroen25 het volgende:
Of een patatje.
Hij bedoelt een Frietje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer 'Een patatje'?
Er is maar een snackbar de smerigste en dat is zeker niet de Febo.quote:
Smullers?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Er is maar een snackbar de smerigste en dat is zeker niet de Febo.
Ik vind eigenlijk alle junkfood beter, incl. de McDonald.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Er is maar een snackbar de smerigste en dat is zeker niet de Febo.
die is inderdaad smerigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |