Ik vind het zoeken met binsearch ofzo niet fijn werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
FTD is toch niet het enige middel?
Amateurquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het zoeken met binsearch ofzo niet fijn werken.
Wat Saviour zei.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan zoek je toch even zelf handmatig in een van die sites die nieuwsgroepen indexeren.
Dit dus.quote:
of ftn2day.nlquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef stinksokje het volgende:
Mannen probeer deze is kant en klaare nzbtjes
http://twilightnzb.com/forums/
ff registeren veel makelijker.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien downloaden we wel allemaal Linux en films uit het publieke domein via FTD!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef Metalfrost het volgende:
Of een slotje op dit topic omdat het over warez enzulks ongein gaat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan zoek je toch even zelf handmatig in een van die sites die nieuwsgroepen indexeren.
quote:
jawelquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
FTD is toch niet het enige middel?
Hoe wil je een film vinden die onder de naam 'KleinPaardje' wordt gepost?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
kun je op zoeken met de juiste zoekmachine.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe wil je een film vinden die onder de naam 'KleinPaardje' wordt gepost?.
Gebruik dan FTNquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
huh?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kun je op zoeken met de juiste zoekmachine.
Met welke dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kun je op zoeken met de juiste zoekmachine.
weet iemand hoe ik dit moet downloade??????????????quote:
NEP! STAAT EEN WACHTWOORD OP!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
weet iemand hoe ik dit moet downloade??????????????
weet iemand hoe ik dit moet uitpakke????????????
pas op hier zit een virus in grtzzzz
hij doet et niet geen kudos voor jou
al lang weer tochquote:
Als ik op het NZBindex knopje drukte kreeg ik weer dat die site het niet deed met het bestand(zojuist dus),dat bedoelde ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |