jammer, *checkt fobo* geen foto, checkt geboortedatum Geboortedatum 00-00-0000 , je ben gewoon op de zelfde dag als jezus geboren!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:07 schreef Lub_ya het volgende:
omdat ik niet uitgewoond wil worden door jullie.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef garriej het volgende:
[..]
jammer, *checkt fobo* geen foto, checkt geboortedatum Geboortedatum 00-00-0000 , je ben gewoon op de zelfde dag als jezus geboren!
Dan moeten eerst die spinnenwebben wegquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:17 schreef Lub_ya het volgende:
Jongens jongens, ik vind het leuk zeg maar wat jullie willen zeggen, ik weet heeul veeul beter.
Ik wil dat yvonne komt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef Hetiszover het volgende:
"ik wil dat yvonne haar kont"
Smerig.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef Hetiszover het volgende:
"ik wil dat yvonne haar cunt"
Smerig.
Ik ook biogarde, het heeft ook eigenlijk helemaal geen zinquote:
*slijm, mod lebber*quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef Lonker het volgende:
Skaai is die ene met 3de graads brandwonden toch ?
25-12-0000 toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef garriej het volgende:
[..]
jammer, *checkt fobo* geen foto, checkt geboortedatum Geboortedatum 00-00-0000 , je ben gewoon op de zelfde dag als jezus geboren!
quote:
Ik had een vraagje, had jij het nou vorige keer over mijn fotoquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef Lonker het volgende:
Skaai is die ene met 3de graads brandwonden toch ?
Die met heeel veel stippen op haar hoofdquote:
Een vraagje,, daar hou ik vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik had een vraagje, had jij het nou vorige keer over mijn foto?
En niet zo over haar praten, kan ze toch niks aandoen.
Biogarde als je het echt niet leuk vind, mag het op slot, maar ik wil weten wat yvonne nou ervan vind![]()
.
Niet echt, maar brandwonden gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Lonker het volgende:
[..]weer eerlijk bomber,,, vind je haar knap ?
Nou een keer zei jij alsof jij dat bent op die fotoquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:40 schreef Lonker het volgende:
[..]
Een vraagje,, daar hou ik van
Welke foto?
Nee oke...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet echt, maar brandwonden gaat wel wat ver.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Skylark. het volgende:
Skaai lag gewoon lekker te zonnen en toen heeft een plurk een vergiet op dr hoofd gelegd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee oke...
Maar zie je het FP bericht al![]()
De mooiste Fok! babe
[ afbeelding ]
Stippen en brandwonden klinken viesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Die met heeel veel stippen op haar hoofd
hmmm,,, als ik de foto weer zie weet ik het misschienquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nou een keer zei jij alsof jij dat bent op die foto. Maar je gaf nooit meer antwoord. En het was in een BT topic.
Maar anyway ik wil geen problemen krijgen, het viel me gewoon op, en het was een spontane reactie nogmaals.
Biogarde jij mag doen wat jij wilt.
omgquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee oke...
De mooiste Fok! babe
[ afbeelding ]
Die foto is nog flatterend, ik zeg je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee oke...
De mooiste Fok! babe
[ afbeelding ]
Dat is de smaak van Fokquote:
Dat deed ik vroeger wel altijd! Zonder resultaatquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Skylark. het volgende:
Skaai lag gewoon lekker te zonnen en toen heeft een plurk een vergiet op dr hoofd gelegd.
Nee dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee oke...
De mooiste Fok! babe
[ afbeelding ]
Zie jequote:
Yvonne.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef yvonne het volgende:
En deze pret duurt tot 3 december mensen!
Ik heb nog niet gestemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Zie je
Ik heb op deze gestemd
[ afbeelding ]
Ivm skaai 10x zo leuk
Wel,, ze staat bovenaanquote:
Hahahahaha, jaaaaa wat een pretquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef yvonne het volgende:
Ga je nog nadenken over de MLN SC, yvonne?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:45 schreef yvonne het volgende:
Oooh okey je bent het vergeten. Maakt niet uit. Je had het dus toch tegen mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
hmmm,,, als ik de foto weer zie weet ik het misschien
En over Breath taking, de mensen die daar op stemmen doen gewoon aan *mod slijm, slijm slijm*
Is het positief wat ik zei tegen je dan ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oooh okey je bent het vergeten. Maakt niet uit. Je had het dus toch tegen mij.
![]()
![]()
yvonne doe maar wat je wilt doen met het topic.
Oh mijn god, jouw overdaad aan positieve smileys is walgelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oooh okey je bent het vergeten. Maakt niet uit. Je had het dus toch tegen mij.
![]()
![]()
yvonne doe maar wat je wilt doen met het topic.
Nou nee, je zei alsof jij dat bent op die foto.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Is het positief wat ik zei tegen je dan ?
Goed he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh mijn god, jouw overdaad aan positieve smileys is walgelijk.
Oh my god, that's like, soooo true, I mean, that's totally NOT hot at all. Paris would never do that, y'know.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoek een linkje of zeg welk topicquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nou nee, je zei alsof jij dat bent op die foto.
Ik zei daarvoor iets over het ongeloof van fokkers over mij.
Maar er werd over me heen gekeken. Ik heb je naam onthouden en nu wat ervan gezegd.
Ik word er inderdaad wat misselijk vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon depri mensen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik word er inderdaad wat misselijk van
Zal ik doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef Lonker het volgende:
[..]
Zoek een linkje of zeg welk topic
Ik zeg ( meestal ) nooit wat slechts over meisjes
Het is goed met je. Je had zeker ook een Elmo aan je Eastpak hangenquote:
Pm hem aubquote:
Had je echt een Elmo aan je rugzakquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef Lub_ya het volgende:
The Palace, Groningen.
Gevonden Lonker!
Skylark. doe is even lief. Ik weet niet wat je opeens hebt. Hier geen smileys meer.
quote:
Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had je echt een Elmo aan je rugzak?
Eigenlijk heb je gelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Oh, en wat ik heb? Zin om te e-battlen en jij bood je aan:
[..]
Ik had het over BHquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef Lub_ya het volgende:
The Palace, Groningen.
Gevonden Lonker!
Skylark. doe is even lief. Ik weet niet wat je opeens hebt. Hier geen smileys meer.
Dus zeg nu maar.....ooo,, je bent best aardig Lonkertjequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
OHZO OKI, BT bedoel je!
Oki case closed.
Zie OP.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef adwin het volgende:
Jezus jij gebruikt echt nog meer smileys dan mijn 12-jarige zusje die net MSN heeft ontdekt...
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus zeg nu maar.....ooo,, je bent best aardig Lonkertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |