Die zou op een lekker glaasje "appelsap" kunnen rekenen als ie dat hier zou flikkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zit hier op stage, en ik moest zeiken, dus ik wou naar de WC. Komt de teamleider naar me toe dat ik niet mag omdat het druk isWat is dit
En zo komen ze elke keer met kutregels waar niemand wat aan heeft en "de klant" alleen maar minder blij van wordt. En als ik nu weg ga mag ik opnieuw 6 maanden stage lopen
wat ze sowieso af zouden moeten schaffen.
Tot zover mijn klacht.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef Trannellius het volgende:
In de brugklas mochten wij al wel helemaal zelf naar het toilet gaan
Ik zal de naam maar niet zeggen maar het is een bedrijf wat een omzet maakt waar heel veel 0'tjes in voorkomen en ik zit hier met een aantal klasgenoten allemaal op dezelfde afdeling, wat het nog enigzins uit te houden maakt, maar na 2 weken had ik het al gezien. Probleem is alleen dat ik niet op de normale manier stage loop maar een alternatieve wat 1200 euro per maand schuift, niet slecht dus voor een MBO stage.. maar er is op dit moment geen ander bedrijf waar ik verder zou kunnen gaan (al nagevraagd)quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat is dat voor een stage dan joh?
Het is de hele dag druk omdat de helft vrij of ziek is (van het werk) dus dat zou betekenen dat ik 1x per 2,5 uur naar de wc mag?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Equites het volgende:
Pure onzin dit, het was zeker even druk en alle zeilen moesten bijgezet worden. Dan wacht je even met naar de wc gaan en ga je als het weer wat rustiger is. Niet gelijk gaan huilen, gewoon logisch nadenken.
Ja en dan zal ik moeten stoppen, en wachten tot ik bij een ander bedrijf aan de slag kan waardoor ik de startdatum voor HBO ook nog eens misquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
Een klacht indienen bij zowel je stagemanager op je school, alswel bij de leidinggevende van deze idioot die jou dit verbied. Dit gaat namelijk gewoon tegen bepaalde rechten in. En vervolgens blackmailed hij je.
In welke branche is het bedrijf werkzaam?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Het is de hele dag druk omdat de helft vrij of ziek is (van het werk) dus dat zou betekenen dat ik 1x per 2,5 uur naar de wc mag?Dat gaat niet lukken met de 50cl water die ik per 2 uur drink. En ik mag nu FOK!ken ja omdat ik pauze heb, waar ze soms ook moeilijk over doen. Er mag maar 1 persoon tegelijk met pauze
![]()
![]()
Ligt echt aan je stageplek. Persoonlijk leerde ik juist veel meer in die 8-9 maanden stage, dan dat ik op school deed. Na verloop van tijd heb je dan ook wel alles geleerd wat er te leren valt op zo'n stageplek, dus wat mij betreft mag het best wat korter, maar ik vond het een mooi jaartjequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Sanderrrr het volgende:
Stage moet gewoon afgeschaft worden, op school leer ik heulveul meer en da's nog leuker ook. Maar ik moet wel gewoon ¤250 per maand schoolgeld betalen {w Daarnaast ben ik ook 12 uur per dag bezig met werk (incl reizen), dat vind ik zonde van de tijd
Jij gaat vaker dan 1x per 2,5 uur naar de wc?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Het is de hele dag druk omdat de helft vrij of ziek is (van het werk) dus dat zou betekenen dat ik 1x per 2,5 uur naar de wc mag?Dat gaat niet lukken met de 50cl water die ik per 2 uur drink. En ik mag nu FOK!ken ja omdat ik pauze heb, waar ze soms ook moeilijk over doen. Er mag maar 1 persoon tegelijk met pauze
![]()
![]()
Misschien wat minder water drinken dan he..quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar ben ik het ook wel mee eens. Tuurlijk heb je het recht om naar de WC te gaan. Maar als het druk is op mijn werk (of was op stages in het verleden) dan doe je alles even wat sneller. Houd je wat korter pauze en stel je naar de WC gaan even uit als dat kan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet gewoon naar de WC kunnen gaan wanneer je moet. De een moet ieder uur even plassen, en de ander 1x in de 3-4 uur. En dat verschilt dan ook nog eens per dag.
Wat loop jij nou te ouwehoeren dan? Voor stage 1200 euro per maand krijgn, wtf? Ik kreeg een vergoeding van 150 euro, en 1x per 2.5 uur naar de plee niet genoeg? Ik ga 2x per dag naar de wc. Tyft op man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik zal de naam maar niet zeggen maar het is een bedrijf wat een omzet maakt waar heel veel 0'tjes in voorkomen en ik zit hier met een aantal klasgenoten allemaal op dezelfde afdeling, wat het nog enigzins uit te houden maakt, maar na 2 weken had ik het al gezien. Probleem is alleen dat ik niet op de normale manier stage loop maar een alternatieve wat 1200 euro per maand schuift, niet slecht dus voor een MBO stage.. maar er is op dit moment geen ander bedrijf waar ik verder zou kunnen gaan (al nagevraagd)
Natuurlijk, maar als je moet dan moet je, en wanneer zo'n teamleider je dat gaat verbieden (waar haalt hij het gore lef vandaan?) en je gaat chanteren, tja...(!)quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens. Tuurlijk heb je het recht om naar de WC te gaan. Maar als het druk is op mijn werk (of was op stages in het verleden) dan doe je alles even wat sneller. Houd je wat korter pauze en stel je naar de WC gaan even uit als dat kan.
Eensquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te ouwehoeren dan? Voor stage 1200 euro per maand krijgn, wtf? Ik kreeg een vergoeding van 150 euro, en 1x per 2.5 uur naar de plee niet genoeg? Ik ga 2x per dag naar de wc. Tyft op man.
Met stage moet je dan gewoon je bek opentrekken daar ben je niet voor aangenomen. Je bent er om iets te leren. en stofzuigen valt met ICT geloof ik niet onder de competenties die je moet halen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:52 schreef Sanderrrr het volgende:
Eigenlijk valt het nog wel mee, een andere klasgenoot van ons die bij een ander bedrijf zit, ook 1 van de grootste bedrijven in Nederland) moet serieus STOFZUIGEN terwijl hij een ICT stage behoorde te krijgen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja en dan zal ik moeten stoppen, en wachten tot ik bij een ander bedrijf aan de slag kan waardoor ik de startdatum voor HBO ook nog eens mis
quote:Lester Burnham: Then I guess I'll have to throw in a sexual harassment charge.
Brad Dupree: Against who?
Lester Burnham: Against YOU. Can you prove that you didn't offer to save my job if I let you blow me?
Brad Dupree: Man, you are one twisted fuck.
Lester Burnham: Nope; I'm just an ordinary guy who has nothing left to lose.
Jij deed dan waarschijnlijk ook niet dezelfde opleiding en had ook niet de certificaten die ik wel heb.. En ik zou zo ruilen voor een stage met minder stagevergoeding, zolang ik plezier heb in het werkquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te ouwehoeren dan? Voor stage 1200 euro per maand krijgn, wtf? Ik kreeg een vergoeding van 150 euro, en 1x per 2.5 uur naar de plee niet genoeg? Ik ga 2x per dag naar de wc. Tyft op man.
Of een callcenter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:38 schreef murphyjenkins het volgende:
TS loopt stage bij de Albert Heijn
Ja, und?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik zal de naam maar niet zeggen maar het is een bedrijf wat een omzet maakt waar heel veel 0'tjes in voorkomen
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Equites het volgende:
Pure onzin dit, het was zeker even druk en alle zeilen moesten bijgezet worden. Dan wacht je even met naar de wc gaan en ga je als het weer wat rustiger is. Niet gelijk gaan huilen, gewoon logisch nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |