quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef anoniem19 het volgende:hallo mensen
kan t niet laten een eenmalige reactie te plaatsen wilde jullie nl even laten weten dat
het verhaal waar jullie hierop reageren door een of andere klootzak kees van een ander forum gehaald is hier en daar wat aangepast en op dit forum geplaatst
hoe ik dit weet ??t is nl mijn verhaal
dan weten jullie hoe er op dit forum te werk ga er staan er nog een paar tussen die kees even gekopierd heeft andere naam eronder en klaar is kees
waarom? ik weet t niet blijkbaar erg leuk om te lezen hoe ik de grond ingetrapt word ,ik vind t laag bij de grond om een verhaal van een ander te plaatsen die hier geen toestemming voor geef laat hem zn eigen verhaal plaatsen hij is nl net zo vreemdganger als mij maar waarschijnlijk te laf om zn verhaal te vertellen
als ik mn verhaal had willen vertellen hier had ik dat wel gedaan daar had ik niet zo'n klootzak als kees voor nodig
mensen blijf rustig reageren op een verhaal dat niet klop t is nl maanden geleden op een ander forum geplaatst en er is veel gebeurt na t verhaaltje van kees dat jullie hier lezen dus de meeste reacties doen er al niet meer toe
en kees wees een vent en plaats je eigen verhaal hier en kijk of de reacties net zo leuk zijn als op mijn verhaal nogmaals wat ben jij een ongelooflijke klootzak zeg!!!ja klasse hoor jij ben nu een echte vent
Ik heb dat topic op psychologie magazine (wat een ouwe wijven zeiksnollen forum trouwens

) eens terug gelezen en ik zie maar 1 klein detail in het verhaal aangepast (het aantal jaren huwelijk). Dus dit heb jij echt zo gepost, er bestaan mensen zoals jou --->
Sorry roosje maar je bent een egoïstische puta
Ga nou maar weer gauw terug naar dat wijvenforumpje van je, want daar praten ze je toch bijna allemaal na. Kun je precies lezzen wat je wil horen.