dat roep ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
Ik had laatst nog een spijker mini ding met panty's aan
JF vond dat ik te weinig rokjes draag in mn vrije tijd
topic dood gepetstquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet wel luisteren anders krijg ik petsen
grapje hoor, voordat iemand de wouten belt...
quote:
deed ikquote:
samen slapen?quote:
Fijn weekendquote:
en weer een hoop geld armerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
weer terug van het boodschappen doen
Je bent pas afgewerkt als die facturen klaar zijn gekomenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Okay ik heb de hoop dat mijn facturen klaar komen (hihi ik zei klaarkomen) laten varen
zometeen maar even de post uitdelen en dan kijk ik wel of ik nog zin heb om verder te werken
viel meequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent pas afgewerkt als die facturen klaar zijn gekomen.
quote:
Hoezo?quote:
Hoer dat ik benquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent pas afgewerkt als die facturen klaar zijn gekomen.
Ja, dinsdag eerste oefenavond weer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je al aan een nieuw boek begonnen?
ik heb zelf mijn poort getimmerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
viel mee![]()
alleeen een poort maken cq kopen is wel duur moet ik toch nog een paar nachtjes over slapen
quote:
daar denk ik dus ook overquote:
vensterbankquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dinsdag eerste oefenavond weer.
Heb net even lekker echt liggen slapen hier in de vensterbank![]()
![]()
Powernaps ftw
Dat valt zo opquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vensterbank![]()
ik zou om een bed vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |