Publieke regionale zijn vaak nog wel best aardig (RTVNH en AT5 bijvoorbeeld), maar commercieele regionale zenders en lokale omroepen is een heel ander verhaal (Regio 22 bijv.).quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is vaker het geval bij BNN. Kwalitatief vind ik het trouwens wel beter dan wat ik doorgaans op regionale tv-zenders zie.
Als er iemand bij zit die wel een fatsoenlijke bijdrage aan een programma kan leveren, duurt het meestal ook niet lang voordat ie naar Hilversum vertrekt om het wat professioneler aan te pakken. Daardoor blijft het niveau van regionale zenders (en natuurlijk ook BNN University en V-Academy waar iedereen na 5 maanden weer vertrekt) laag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, dat zeker. Zap ik ook wel es langs (heb een hele rij in digitale tv-pakket). Een niveautje
Als linkje ook een goed idee?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Ik kan die caps ook weglaten als jullie dat liever hebben hoor.
Graagquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Iets zegt me dat ze niet dezelfde maat hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Tourniquet het volgende:
Michiel heeft een Kabouter Wesley shirt aan! Zou het die van Roos zijn?
[ afbeelding ]
Video > Snapshot en dan komt 'ie in je Afbeeldingen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef cheese. het volgende:
[..]
Heb ik, en dan speel ik gewoon af via http-stream. Maar dan ?
Neuh. Doe maar achter linkje danquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
Gelukkig maar dat jullie geen zeikerds zijn? (Behalve dan dat jullie tot nu toe ALLES van mijn kant hebben afgebrandquote:
Ik heb mijn Kabouter Wesley shirt al eerder besteld (scheelt denk ik een uurtje, maar toch...) dan Roosmarijn, maar ik wacht nog steeds en zij heeft em al de hele week gedragen. Ik moet ook op tv komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze de hele week hetzelfde shirt aan? GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Kabouter Wesley shirt al eerder besteld (scheelt denk ik een uurtje, maar toch...) dan Roosmarijn, maar ik wacht nog steeds en zij heeft em al de hele week gedragen. Ik moet ook op tv komen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
En van mij mogen de Caps blijven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie geen zeikerds zijn? (Behalve dan dat jullie tot nu toe ALLES van mijn kant hebben afgebrand)
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft ze de hele week hetzelfde shirt aan? GADVERDAMME
Sowieso, die shirt daar zijn vaak veel te duur...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind ze n beetje scheinheilig bij dat nooitwassen... Roosmarijn EN miciel hoefde maar 3 dagen te wachten op hun tshirt...ik wacht al anderhalve week op dit tshirt...en geen antwoord geven op mn mail waar mn tshirt blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |