Een paar dagen geleden had ik Mario op de Wii dus gekocht. Zoals eerder al gemeld speelde ik het in het begin
samen met iemand die er niet veel van kon.
Ik heb daarom stiekem toen ze weg was doorgespeeld van level 2-4 tot level 8-6 (het spel gaat tot 8-8). Maar toen ik wilde beginnen aan 8-7 kwam zij ineens weer binnen en wilde ze uiteraard meespelen

. Maarja ik ben de kwaadste niet dus voorruit.
Komen we in level 8-8 waar je de echte Bowser moet verslaan. Bowser verslaan is vrij makkelijk je moet twee keer op een knop springen waardoor hij 2 keer naar beneden valt. Nou de eerste keer was Mario 1 stijl, die Bowser staat op een brug te springen en je moet eronder door rennen. Dus mijn vriendin rent er in één keer onderdoor en springt op die knop, terwijl ik nog op de brug sta en dus dood ga
Vervolgens wordt Bowser groter en gaat ie achter je aan en moet je een heel parcours afleggen en weer op de tweede knop drukken. Dus na dat hele parcours te hebben afgelegd zie ik die knop in de verte staan. Eindelijk de beloning voor die uren Mario te spelen. In mijn hoofd speelt al een filmpje van hoe ik er actievol op spring.... Springt mijn vriendin er net voor mij erop...

Nu voelt het net alsof ik het niet heb uitgespeeld
Klacht: iemand die iets, wat jouw moment had moeten zijn, afpakt