Ik doe een (overwegende) bèta-studie, maar daar krijgen wij ook overal huiswerk voorquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef Ascendancy het volgende:
Je moet 8 uur per week, dan heb je daar tijd genoeg voor.
Met je alpha studie_!
welk studie gaat het? psychologie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Agiath het volgende:
Verplicht ergens wat? Op de uni, jezus he
Trouwens de studie die TS doet is best cool, ik ben daar nog naar een meeloop dag gegaan, maar als ik dit zo lees ben ik toch blij het niet gekozen te hebben
Welke studie is het dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Agiath het volgende:
Verplicht ergens wat? Op de uni, jezus he
Trouwens de studie die TS doet is best cool, ik ben daar nog naar een meeloop dag gegaan, maar als ik dit zo lees ben ik toch blij het niet gekozen te hebben
quote:
Anders lees je gewoon zijn profielquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef Ascendancy het volgende:
Je moet 8 uur per week, dan heb je daar tijd genoeg voor.
Met je alpha studie_!
Ze mogen blij zijn dat ze me hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:58 schreef Nikmans het volgende:
De instelling van sommige mensen hier is echt om te huilen, 'oh nee ik wil niet slimmer worden help'
Ben blij dat je aan de uni mag studeren
Als het eindcijfer maar goed is. Ik heb mij huiswerk daarvoor nodig dus ik maak altijd alles. Maar voor een ader hoeft dat niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef Tacobell het volgende:
Ja zeg.Stel je voor, je huiswerk af moeten hebben!
MBO-mentaliteit topic.
Ik denk als een ader niet werkt, dat je dan gelijk door kunt naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Als het eindcijfer maar goed is. Ik heb mij huiswerk daarvoor nodig dus ik maak altijd alles. Maar voor een ader hoeft dat niet zo te zijn.
Hoezo moet kunnen? Als je dat al veel vindquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:40 schreef PindaRotsje_ het volgende:
Mijn 2e jaar i waar ik zit, en heb ik tweemaal per week vier uur les. Ok, moet kunnen.
Dat is gewoon een werkcollege man en wees blij dat ze er zoveel tijd en moeite insteken, als je gewoon een beetje meedoet is de kans groter dat je het haalt dan als die dingen er niet waren.quote:College 1: Verplichte aanwezigheid, verplicht huiswerk maken hetgeen wordt besproken in de les. Verplicht meedoen in de klas.
College 2: Verplicht 2 boeken lezen en van de ene een uittreksel maken, van de andere tentamen doen.
Niet op de mijne in ieder geval, daar las ik geen boeken, maakte geen uittreksels en volgens mij heb ik ook nog nooit een tentamen gemaakt, maar over dat laatste kan ik me vergissenquote:Wat walgelijk. Het lijkt wel een kleuterschool tegenwoordig!
Wegens afwezigheid van echte intelligentie heeft TS dit maar gekozen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Anders lees je gewoon zijn profiel
A.I. op UvA
Artificial Intelligent oftewel Kunstmatige Intelligentie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |