Het is een speciale afdeling van het PieterBaan centrumquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:11 schreef Lonker het volgende:
Deltion
Is dat een school voor autisten ?
Een ROCquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:11 schreef Lonker het volgende:
Deltion
Is dat een school voor autisten ?
TL dusquote:
zat. ik ben er net 3 jaar afquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
Zit hier gvd nog iemand op Deltion dan?
Hoho, niet zo snel. Waar wil je afspreken dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik sta over een half uur buiten. Stuur ff een foto dan kan ik je herkennen.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoho, niet zo snel. Waar wil je afspreken dan?
M'n vriendin zat er vorig jaar op, ze is maar snel weer naar een andere school verhuist.quote:
Er staan geen eens bomenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik ook
om 12 uur bij de grote boom op het plein
Bij de ingang jeweets. Daar waar de auto's onder door rijden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoho, niet zo snel. Waar wil je afspreken dan?
Welke?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
M'n vriendin zat er vorig jaar op, ze is maar snel weer naar een andere school verhuist.
Een aantal van de opleidingen daar heeft trouwens een dikke Onvoldoende van de onderwijsinspectie gekregen.
Ik zit niet op de basisschool.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij de ingang jeweets. Daar waar de auto's onder door rijden.
Ja. Welke afdeling?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Bomil het volgende:
Deltion @ Zwolle bedoel je?
Ik zit ook op die school
Kom bij gebouw zwart, 3e verdieping daar wacht ik bij de deur.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit niet op de basisschool.
-quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kom bij gebouw zwart, 3e verdieping daar wacht ik bij de deur.
En dat is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kom bij gebouw zwart, 3e verdieping daar wacht ik bij de deur.
Ok, je zit dus niet op Deltion.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij zit toch op de Deltion.
Reageer dan ook niet, ik zoek iemand die nu op Deltion aanwezig is. Maar ik heb het idee dat FOK!kers wat bang zijn.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet, ik zoek iemand die nu op Deltion aanwezig is. Maar ik heb het idee dat FOK!kers wat bang zijn.
Weetje wat. Ik ga wel even naar de ICT afdeling, kan ik ze er zo tussen uit pikken.
Slechte ervaring met het posten van foto's op fok!, ben absoluut niet lelijk ofzo hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik sta over een half uur buiten. Stuur ff een foto dan kan ik je herkennen.
Zodat je dat in z'n gezicht kan zeggen, en misschien een dikke fittie uitlokken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:32 schreef DuTank het volgende:
Waarom zou ik zo'n tyfus eind willen reizen voor het roken van een tabakka met zo'n kutuser?
Durft ie niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zodat je dat in z'n gezicht kan zeggen, en misschien een dikke fittie uitlokken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef Jenglejack het volgende:
Het is dat ik niet in de buurt van het Deltion ben anders had ik wel effe met je gerookt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
ben absoluut niet lelijk ofzo hoor.
Middenkader medewerker Ontwikkelingquote:
Weheh.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik ook
om 12 uur bij de grote boom op het plein
Welke kleur?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Dakada het volgende:
Hey ik zit ook op die school en doe ook ict!
Ey, skoel man. Ik heb ff een siggie nodig want ik heb zelf niet maar heb het nodig voor m'n wiet. Kom je anders zo ff buiten die jonko roken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je zelfs een Lekkere Marlboro aangeboden hebben.
Hoe weet je dat ik marlboro rook !?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je zelfs een Lekkere Marlboro aangeboden hebben.
Daar zijn de chicks ...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Zit bij Olijf.
Maar hoezo zijn de opleidingen een onvoldoende dan?
nee joh! Bij de stewardessen opleiding, allemaal in rokjes.quote:
Ik was er....quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Het is 12 uur geweest hoe was de meet bij de boom?
Dat was door de bedreigingquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef S.Seagal het volgende:
Deltion.![]()
Een keer stopte de bus niet bij mijn halte. Volgende halte was Deltion. Stond een politie auto voor de deur en alleen maar aso's daar.
Ik zit bij groenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Zit bij Olijf.
Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:quote:
Heel soms , echt 3 uurtjes per week ofzo. Moet nog paar toetsen inhalen. Ik zit eigenlijk op school in Groningen, woon wel in Zwolle.quote:
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:11 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Heel soms , echt 3 uurtjes per week ofzo. Moet nog paar toetsen inhalen. Ik zit eigenlijk op school in Groningen, woon wel in Zwolle.
Lees de rapporten van de inspectie maarquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik die vinden? Linkje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lees de rapporten van de inspectie maar
Was het van dit jaar of vorig jaar? Een link wellicht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lees de rapporten van de inspectie maar
Rood, oftwel je zit niet op het Deltion. Prijs jezelf maar gelukkigquote:
Er zit een politiebureau o.i.d. op dat terreinquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef S.Seagal het volgende:
Deltion.![]()
Een keer stopte de bus niet bij mijn halte. Volgende halte was Deltion. Stond een politie auto voor de deur en alleen maar aso's daar.
Dat was een paar bans geledenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Googlen is erg lastig, maar vooruit:quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Was het van dit jaar of vorig jaar? Een link wellicht?
Gewoon klasgenoten waar ik het wel goed mee kan vinden. Maar niet echt dikke vrienden. Sowieso ben ik vrij vriend loos.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar serieus, heb je echt geen vrienden op school?
Thx man. Mijn opleiding is voldoende.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Googlen is erg lastig, maar vooruit:
http://www.onderwijsinspe(...)eken/Zoek_op_scholen
En dan typ je 'Deltion' En dan krijg je een mooie lijst met rapporten.
geloof me ... daar kwam je vandaag ook niet binnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef ynuhh het volgende:
Ik was vandaag nog in Zwolle. Gelukkig niet op een mbo school geweest.
Dát is topicwaardig, een topic om een meeting te organiseren niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon klasgenoten waar ik het wel goed mee kan vinden. Maar niet echt dikke vrienden. Sowieso ben ik vrij vriend loos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |