quote:
Ik droomde ooit is dat ik een DBZ held was en dikke beams uit mn klauwen kon schietenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef pindaplukker het volgende:
Waarom droom ik nooit dat ik 1 of andere super held ben met stoere super powah![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:59 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik droomde ooit is dat ik een DBZ held was en dikke beams uit mn klauwen kon schieten![]()
Ik droomde vroeger altijd dat er zwarte konijnen met enge lichtgevende ogen achter me aan zatenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef Rookert het volgende:
Ik droomde een keer dat ik door konijnen werd beschoten met wortels die als laserstralen van die rode strepen achterlieten. Het was een serieuze nachtmerrie
Dat was geen droom, je zag in een flits de werkelijkheid, op het moment dat je dit leest droom je juistquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef Tacobell het volgende:
Ik droomde vannacht nog dat een soldaat een stalen lange pin door mijn slaap (hoofd) heen boorde.
Semi-terechte klacht.
Prins op het roze paard, gast?![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik droomde vroeger altijd dat er zwarte konijnen met enge lichtgevende ogen achter me aan zaten
En dat mijn barbie tot leven kwam, en dan dreigend de trap af kwam op haar barbiefiets..
trede voor trede...
bonk... bonk...
Maar dat kan niet aangezien ik dood ging.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat was geen droom, je zag in een flits de werkelijkheid, op het moment dat je dit leest droom je juist
Ik droom altijd over anale sex met je moeder, maar dat gaat ook vervelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef pindaplukker het volgende:
Klacht: Zoveel mooie dingen om te kunnen over dromen in mijn slaap maar dat helemaal niet gebeurd
in het echt toch ook? of zijn ze dan 16?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:48 schreef RickoKun het volgende:
ik neuk altijd 15 jarige chicks in me drome!!!!
wordt ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
In mijn dromen ben ik een baas en dan wordt ik wakker en dan ben ik het nog steeds, dus wat nou dromen zijn bedrog
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
wordt ik.![]()
![]()
Baas hoor, die structurele grammaticafouten van je.
Actiesterquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:56 schreef n0ir het volgende:
Ik herken je klacht niet maar ik vind het serieus balen voor je als je dromen niet dope zijn.
Mijn dromen zijn echt genieten, ik ben een held, actiester en heb seks met de mooiste vrouwen in mijn dromen.
nou, dacht het niet,.....wel een odolquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:03 schreef n0ir het volgende:
Als je rond een uurtje of 8 je wekker zet en daarna nog twee uur blijft liggen heb je gegarandeerd een droom.
Dat droom je maar, in 't echt is die niet zo groot.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
nou, dacht het niet,.....wel een odol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |