Welkom in de wondere wereld van de bureaucratiequote:Op vrijdag 27 november 2009 04:42 schreef Pablo_g het volgende:
BEN bedankt voor je reactie
ja indd ik zit er eigelijk best wel mee vandaar dat ik hopeloos om 4 uur snachts mij vragen kwijt moet...
want met de ib zelf kom ik er eigelijk tot nu toe niet uit
ik hoor van verschillende kante dat ik naar mij studiefinanciering kan fluiten ondanks dat de fout niet bij mij ligt en ik dat kan aantonen dmv faxbevestigingen.
Als jij gewoon keiharde bewijzen heb etc. dat jij op tijd hebt aangevraagd etc. en dat de fout niet bij jou ligt, hebben zij geen poot om op te staan. Heel simpel. Anders een beetje dreigen door de telefoon. Dat schrikt ze meestal wel wakker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:42 schreef Pablo_g het volgende:
BEN bedankt voor je reactie
ja indd ik zit er eigelijk best wel mee vandaar dat ik hopeloos om 4 uur snachts mij vragen kwijt moet...
want met de ib zelf kom ik er eigelijk tot nu toe niet uit
ik hoor van verschillende kante dat ik naar mij studiefinanciering kan fluiten ondanks dat de fout niet bij mij ligt en ik dat kan aantonen dmv faxbevestigingen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:57 schreef Ben. het volgende:
[..]
Als jij gewoon keiharde bewijzen heb etc. dat jij op tijd hebt aangevraagd etc. en dat de fout niet bij jou ligt, hebben zij geen poot om op te staan. Heel simpel. Anders een beetje dreigen door de telefoon. Dat schrikt ze meestal wel wakker.
Tuurlijk, zijn wij zij altijd enorm van onder de indruk. Krijg je een contactverbod, dat schiet lekker op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:57 schreef Ben. het volgende:
[..]
Als jij gewoon keiharde bewijzen heb etc. dat jij op tijd hebt aangevraagd etc. en dat de fout niet bij jou ligt, hebben zij geen poot om op te staan. Heel simpel. Anders een beetje dreigen door de telefoon. Dat schrikt ze meestal wel wakker.
Da's een wijziging einddatum, daarvoor geldt een andere termijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik heb de verlenging van mn stufi ook tot 2x toe veel te laat aangevraagd. echter kreeg ik t wel met terugwerkende kracht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |