SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik redelijk veel naamtopics gekregen maar het meerendeel kwam vanmezelf en Paultjuh af![]()
Dusss als je gebaned wordt schroom je niet en meld je aan daarzo, ze zullen je in het begin haten maar daarna opnemen in de onzin family, kijk maar naar Paultjuh die wilt nooit meer weg.
Verder wil ik nog wat mensen bedanken
Buffalo-Soldier voor de ondersteuning op onzin.com onder de naam HenkdeBoer!
Paultjuh, ik mis je nu al
Trekdrop,: volgens mij is dit een undercover fokker!
Cyn: Nou moet je wel gaan posten
Bio: bedankt dat ik weer terug mocht!
Daniane: ook jij bedankt voor je fijne inbreng daarzo!
FunkyHomoSapien: je naam paste niet helemaal en je inbreng daar ook niet
Fijne nacht nog mensen!
Oja ik was de klacht vergeten: Ze gebruiken de huil lach smile niet!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 27-11-2009 01:07:09 ]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
hoezo, ik leef met Paultjuh mee die er nog zitquote:
Ergens moet jij ook genoemd worden in de op hequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
onzin.com is een teringforum.
ik kan het weten, ik maakte geniale topics maar die mensen daar zijn dom en zitten nog in het "xDxD" tijdperk.
welkom terug, iig.
Zo ook jij wordt genoemd in de op!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
godverdomme inderdaad, ik mocht daar niet zeggen "typkanker", "typtering" en "jij bent dom".
kleuterspeelzaal ofzo.
Nee die gast lijkt op Herman, hij heet Joey en is 20 en komt uit ijsselstijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, Herman is héél gevaarlijk
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo ook jij wordt genoemd in de op!
Ja jij was er niet dus ik kan jou niet noemen in de op, sorryquote:
quote:
prima gifje.quote:
quote:
vanwaar die haat?quote:
ach.. kakkerlakkenquote:
Ik miste mezelf ook niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja jij was er niet dus ik kan jou niet noemen in de op, sorry
Ze gebruiken de huil lach smile niet, ik heb net nog een ninja edit gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik miste mezelf ook niet.Verder thanx for the info, wat is de klacht?
je faalt, net als je favoriete voetbalclubquote:
Hoe weet jij dat ik voor Feyenoord benquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je faalt, net als je favoriete voetbalclub
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik voor Feyenoord ben
quote:
Ja lach maar. Ik nodig je uit om een keer naar Varkenoord te komen. Dan stomp ik je lens.quote:
Godverdomme, word ik hier al ookal bedreigd door een hooligan? Ik ben ook nergens veiligquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik nodig je uit om een keer naar Varkenoord te komen. Dan stomp ik je lens.
Nee, ik zal je achtervolgen tot je geen rust meer hebt. Als ik eenmaal vanachter mijn toetsenbord vandaan ben, berg je dan maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godverdomme, word ik hier al ookal bedreigd door een hooligan? Ik ben ook nergens veilig
Ja of je sluit je aan bij de 2 mans hunting team uit ijsselstijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:34 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, ik zal je achtervolgen tot je geen rust meer hebt. Als ik eenmaal vanachter mijn toetsenbord vandaan ben, berg je dan maar.
Ah dat is wel terecht dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze gebruiken de huil lach smile niet, ik heb net nog een ninja edit gedaan
Kwaliteits klacht meteen denk!quote:
Hij kan ermee door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kwaliteits klacht meteen denk!
Ja ik heb 3 weken lang kunnen oefenen met kwailiteits topics op dat andere forum, is me redelijk gelukt al zeg ik zelfquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:36 schreef Penisbaard het volgende:
Dat forum zit vol "xD"
Geen flauw idee, er zitten zoveel Belgenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:26 schreef cl het volgende:
http://forum.onzin.com/topic.php?id=71917
wie zou ik toch zijn
denk eens trg aan het topic die ik heb gemaakt over fokquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, er zitten zoveel Belgen
Je hebt mijn repertoire gezien daar he, denk je nou echt dat ik dat nog weet??quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef cl het volgende:
[..]
denk eens trg aan het topic die ik heb gemaakt over fok
zoek het uit wie ik ben van onzinquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt mijn repertoire gezien daar he, denk je nou echt dat ik dat nog weet??
geef eens een link dan
He he het duurde wel ffquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef LillSinner het volgende:
Lang genoeg gewacht.. of moet ik me nog een tijdje stil houden?
Je hebt nu een look-a-like Herman als fan!!
enige is het, maar nee er zitten er nog een paarquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:54 schreef cl het volgende:
[..]
zoek het uit wie ik ben van onzin,denk da ik als enigste belg hier zit
Hoi Pieterquote:
sexy &gewaagdquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
enige is het, maar nee er zitten er nog een paar
Maar geef gewoon eens een hint want ik heb een hekel aan raden
konijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:26 schreef cl het volgende:
http://forum.onzin.com/topic.php?id=71917
wie zou ik toch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |