Goedenacht mensen,
Tijdens mijn 3 weken afwezigheid heb ik mijzelf moeten vermaken op een andere forum.
Dit forum heet onzin.com, hier ben ik terecht gekomen na een nachtje fok samen met wat andere users.
Echter kon ik niet meteen posten want ik had er een ban staan van een maand vanwege 4x tubgirl in 1 topic. Ik moest dus een slijm mailtje sturen en mijn excuses aanbieden, dit had ik ook op fok geprobeerd maar dat werkte niet

Op onzin werkte dit wel en al snel kon ik weer gaan posten en samen met 1 van de grote fok legendes Paultjuh mooie topics gaan maken. Alleen ze hebben daar niet echt de fok humor, enkele voorbeelden zijn daarvan:
Meisjes van 16LarpenGHBMcLovin en PaultjuhOok kwam ik aanraking met 1 van de gevaarlijkste users van onzin genaamd Jvls, deze zelf benoemde top boi van de Fc Utrecht Hooligans was mij zo zat dat hij zelfs mijn msn adres wou en met mij wou gaan afspreken om mij een paar flinke knallen te geven. Hij is nu zelfs van plan om mij te gaan opzoeken met een 15jarige vriendje van hem. Ze willen me gaan opzoeken in Amsterdam terwijl ik al een paar x had aangegeven niet in Amsterdam te wonen maar dat maakte ekte top boi niks uit.
Pics van deze top hooligan":
![]()
![]()
Zoals je kan zien moet ik echt op mijn hoede zijn voor deze baas. Was het allemaal negatief?? Nee echt niet want ze hebben denk ik de lekkerste en leukste vrouwelijk admins van alle fora's ter wereld, genaamd Cyn, zij heeft zich ook aangemeld bij fok nu maar ze durft nog niet te posten (Hoooi Cyn

) en ze hebben nog wel redelijke normen en waarden daarzo, iets wat fok niet altijd heeft. Users bashen is echt uit den boze en zelfs het woordje tyfus krijgt een crewbreak (edit) Verdere hoogtepunten daar zijn toch wel de aanwezigheid van Paultjuh en Daniane (hoi Paultjuh

).
Verder heb ik me redelijk populair gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik redelijk veel naamtopics gekregen maar het meerendeel kwam vanmezelf en Paultjuh af
Dusss als je gebaned wordt schroom je niet en meld je aan daarzo, ze zullen je in het begin haten maar daarna opnemen in de onzin family, kijk maar naar Paultjuh die wilt nooit meer weg.
Verder wil ik nog wat mensen bedanken
Buffalo-Soldier voor de ondersteuning op onzin.com onder de naam HenkdeBoer!
Paultjuh, ik mis je nu al
Trekdrop,: volgens mij is dit een undercover fokker!
Cyn: Nou moet je wel gaan posten
Bio: bedankt dat ik weer terug mocht!
Daniane: ook jij bedankt voor je fijne inbreng daarzo!
FunkyHomoSapien: je naam paste niet helemaal en je inbreng daar ook niet
Fijne nacht nog mensen!
Oja ik was de klacht vergeten: Ze gebruiken de huil lach smile niet!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 27-11-2009 01:07:09 ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r