Ja geloof toch echt van welquote:
Ik vind dr niet zo mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik dacht dat Noortje een of ander geil heet model type was. dat maakte Jimbo me tenslotte wijs.
lamequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja geloof toch echt van welze hadden maanden iets enzo.
Dat dus.quote:
Dit is hoe die er ECHT uit ziet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:37 schreef Plums het volgende:
Check gewoon zn fobo man.Daar staan genoeg foto's
Hij is mn type, can I help itquote:
is die kroatisch ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is mn type, can I help it
En ja, ik datete ook met x3ro, dus misschien heb je gelijk ;;dD:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt jimbo net op Jan Jaap van der Wal
JJvdW is niet zo aandachtsgeil als Jimboquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt jimbo net op Jan Jaap van der Wal
nou x3ro zou ik niet gelijk lelijk noemen, gewoon normaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is mn type, can I help it
En ja, ik datete ook met x3ro, dus misschien heb je gelijk ;;dD:![]()
![]()
![]()
Ik durfde zelfsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:41 schreef TwyLight het volgende:
nu durf ik al helemaal niet meer naar meets trouwensmisschien zie ik er in het echt ook wel heel anders uit
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:41 schreef TwyLight het volgende:
nu durf ik al helemaal niet meer naar meets trouwensmisschien zie ik er in het echt ook wel heel anders uit
Ik vind mezelf niet bijster aantrekkelijk neequote:
emo alertquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet bijster aantrekkelijk nee.. Low selfesteem
Down the road heh?quote:
jimbo is veel meer mijn typequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nou x3ro zou ik niet gelijk lelijk noemen, gewoon normaal
maar jimbo
ik ga cijfertjes kijken en slapenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Wie blijft er vannacht met mij op om te baggeren?
Ik niet, ik krijg bezoek morgenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Wie blijft er vannacht met mij op om te baggeren?
ach, valt heus wel mee. Maar t is mn ex, en jimbo niet. enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:46 schreef TwyLight het volgende:
Maarja ik ken hun karakter niet, misschien is x3ro wel een klootzak en jimbo niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik snap nu eindelijk de veelvoorkomende haat jegens exen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |