Kun je nagaan hoelang die jongen al dan wel niet gebanned isquote:
Hey!11!!!1 Mijn paintskillllz zijn door die ban gezakt tot het niveau van remlof himself dus jullie moeten geduld hebben tot ik er weer helemaal bovenop ben gekomenquote:
Zou je willen he?! Nee.. ik blijf leven.. en zal fok ook overleven!quote:
Ik ben al ruim 6 jaar aan één stuk wel niet gebannedquote:Op donderdag 26 november 2009 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoelang die jongen al dan wel niet gebanned is
Doodverwensing!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
lik die scherven dan maar op.
goh wil je nou een ballon?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 6 jaar aan één stuk wel niet gebanned
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh wil je nou een ballon?
bijdeze dan
[ afbeelding ]
wel een mooie!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijdeze dan
[ afbeelding ]
Koopjeshoek?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Werk je in de koopjeshoek toevallig?
Krijg je van mij ook een cadeautje:quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijdeze dan
[ afbeelding ]
En het was ook niet de 1e ballon die ik tegen kwam ofzo, heb echt gewoon gezochtquote:
Dat is te zien jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het was ook niet de 1e ballon die ik tegen kwam ofzo, heb echt gewoon gezocht
hihi iemand maakt fouten, laat ik hem een nederlandse boek geven als fucking niet grappig en orgineel grapje meer maar gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Krijg je van mij ook een cadeautje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Jij werkte toch in Amsterdam?
Makro Duiven voor levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell Yeah!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Werk jij er ook dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee man, ik zeg toch koopjeshoek!
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tot penszioen jeweetzelluv
Jij leuke brunette?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ooit. Twee, drie maandjes ofzo.
Dat is de ikea he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Werk je in de koopjeshoek toevallig?
Je hebt hem in elk geval overduidelijk nodig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hihi iemand maakt fouten, laat ik hem een nederlandse boek geven als fucking niet grappig en orgineel grapje meer maar geven
17 dagen en dan moet ik een goede paint maken? Of dan weer ban?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
Leuke paints voor 08:13, het is nog vroeg.
Wanneer ik 10 minuten later was geweest had ik moeten janken.
Ik geef TS nog 17 dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |