Dat komt omdat ze zo lang zijn dan gaan ze naar binnen krullen zeg maar,bij mij is dat wel zo iig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind haar nagels niet mooi, veel te smalle punten. Dan vind ik die van jou echt veel mooier van vorm.
Oei!! Verder je duim zelf niet verbrand hoop ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:15 schreef Tammymara het volgende:
Wisten jullie dat nagellak erg brandbaar is?![]()
Ik wel , toen ik gisteren een kaars aanmaakte en ineens mijn duim in de fik stond!
STINKEN!!!
En nu heb ik een heel bruinverbrand randje aan mijn duim![]()
Haha dat heb ik ook wel es gehad met m'n lange nagels en de lucifer te voor mijn nagels laten opbranden!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:15 schreef Tammymara het volgende:
Wisten jullie dat nagellak erg brandbaar is?![]()
Ik wel , toen ik gisteren een kaars aanmaakte en ineens mijn duim in de fik stond!
STINKEN!!!
En nu heb ik een heel bruinverbrand randje aan mijn duim![]()
Waar heb je die China Glaze lakken vandaan???quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef vain het volgende:
Na even in de stad te zijn geweest kom ik zomaar thuis met:
- China Glaze QT
- China Glaze DV8
- China Glaze FYI
- China Glaze Visit me in Prism
- Professional Cosmetics Mouawad Magic
- GOSH Wild Lilac
- GOSH Peachy
- Nail Expert French Apricot
- Nail Expert French White
- Essence Multiglitter Tippainter
- Essence Nail Glue
- Kruidvat Nagelvijl
- Kruidvat Nail glue
- Konad Nail remover
- Konad Stamping Nail Art T Set
- Konad Plate holder
- HEMA 4 Glitter buisjes (blauw, zilver, goud, rood)
- HEMA Christmas Glitter hagel (rood, paars, groen, blauw, goud, zilver)
En ik ging alleen voor schoenen...
Sorry vergeet ik bijna de toevoeging: jullie zijn EVIL!!!Ik was al heel gelukkig met mn 50 nagellakjes, nu heb ik er nog meer
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef vain het volgende:
Na even in de stad te zijn geweest kom ik zomaar thuis met:
- China Glaze QT
- China Glaze DV8
- China Glaze FYI
- China Glaze Visit me in Prism
- Professional Cosmetics Mouawad Magic
- GOSH Wild Lilac
- GOSH Peachy
- Nail Expert French Apricot
- Nail Expert French White
- Essence Multiglitter Tippainter
- Essence Nail Glue
- Kruidvat Nagelvijl
- Kruidvat Nail glue
- Konad Nail remover
- Konad Stamping Nail Art T Set
- Konad Plate holder
- HEMA 4 Glitter buisjes (blauw, zilver, goud, rood)
- HEMA Christmas Glitter hagel (rood, paars, groen, blauw, goud, zilver)
En ik ging alleen voor schoenen...
Sorry vergeet ik bijna de toevoeging: jullie zijn EVIL!!!Ik was al heel gelukkig met mn 50 nagellakjes, nu heb ik er nog meer
![]()
Gewoon bij een DA drogist, ze hebben er niet zoveel staan, maar ze kunnen alles bestellen, zonder extra kosten. Ook konad plates enzo. Kom normaal nooooit in die winkel, maar ging er alleen ff kijken of ze er OPI haddenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar heb je die China Glaze lakken vandaan???
Waar zit die DA drogist en heb je hem gezoend?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef vain het volgende:
[..]
Gewoon bij een DA drogist, ze hebben er niet zoveel staan, maar ze kunnen alles bestellen, zonder extra kosten. Ook konad plates enzo. Kom normaal nooooit in die winkel, maar ging er alleen ff kijken of ze er OPI hadden
Oh en Konad verkopen ze er ook al die sets, geen losse plates, maar wel losse accessoires en lakken
IDD, ik wil ook een DAquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar zit die DA drogist en heb je hem gezoend?
Hihi je zou t bijna doen hequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar zit die DA drogist en heb je hem gezoend?
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een DA maar die heeft geen CG en OPI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |