We worden ook steeds dommer binnen nu en 10jaar hebben we elkaar allemaal afgemaakt door kernwapens we zijn allemaal domquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef NoShitSherlock het volgende:
Een paar voorbeelden van dingen waar ik mij online mateloos aan irriteer:
- Mensen die beweren dat Halal slachten beter is dan de Westerse slachtmethode. En dat baseert men dan al jaren op een nietszeggend onderzoekje van de Duitse universiteit van Hannover.
Man elk normaal denkend mens kan toch inzien dat het doorsnijden van de keel super pijnlijk is en dat dit altijd moet gebeuren als het dier buiten bewustzijn gebracht is. Zelfs onze ergste moordenaars snijden we niet de keel door.
- De algemene manier van discussiëren van mensen op het internet. Waarbij er maar allerlei kreten gedaan worden zonder echt inhoudelijk te reageren.
-Het gezeur rond de zogenaamde `klimaat hoax`. Dat mensen niet kunnen inzien dat wij mensen wel degelijk in staat zijn om de aarde te doen opwarmen. Maar nee hoor wij mensen zijn daar helemaal niet toe in staat, de zon is de schuldige e.d!. Ja natuurlijk is de zon mede schuldig, maar het probleem is dat de mens het evenwicht verstoord! Zie het als een emmer die overstroomt.
Maar het lijkt net alsof mensen zich op dit soort punten bewust van de domme houden omdat dit cool is of zo. Ik erger me in ieder geval mateloos aan deze trend op het internet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:-Het gezeur rond de zogenaamde `klimaat hoax`. Dat mensen niet kunnen inzien dat wij mensen wel degelijk in staat zijn om de aarde te doen opwarmen. Maar nee hoor wij mensen zijn daar helemaal niet toe in staat, de zon is de schuldige e.d!. Ja natuurlijk is de zon mede schuldig, maar het probleem is dat de mens het evenwicht verstoord! Zie het als een emmer die overstroomt.
JA GODVERDOMME, DAT DUS!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
Fijn, nog een topic met discussies over halalvlees en klimaatverandering terwijl daar al 34 topics over lopen
uhm.... misschien zijn ze daarom kassameisjes geworden?!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Muzz_ het volgende:
Mensen kunnen ook nauwelijks meer hoofdrekenen
Kassa miepjes die simpel wisselgeld niet kunnen berekenen![]()
Waar gaat het heen
keep diggin' Watsonquote:
Vaak zitten ze nog op school en het zou me niet verbazen als ze HAVO/VWO/HBO/WO zouden doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
uhm.... misschien zijn ze daarom kassameisjes geworden?!
Hij's fijn.quote:
quote:
quote:
Mee eens, er word gewoonweg geen beroep meer op gedaan. Niet dat ik een ster ben in hoofdrekenen en de Nederlandsche taal, ik vraag mij af hoe men zelf ziet als ze iemand daarop 'afrekenen'.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Mensen worden niet dommer, de normen worden steeds lager! Waarom denk je dat mensen niet meer kunnen hoofdrekenen? Omdat ze alleen maar wordt geleerd op welk knopje je op de rekenmachine moet drukken!
Je wordt nergens gedwongen om alles klakkeloos te accepteren wat je aangeleerd wordt. Als je dat wel wordt, heb je slechte leraren gehad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef RaXz het volgende:
Maar van echt leren kritisch na te denken was geen tijd voor, daar zijn experts voor die door een soortgelijke 'keuring' moeten komen, ik ga nog niet zo ver om het indoctrinatie te noemen, maar het komt toch wel aardig dicht daar in de buurt, naar mijn mening.
Ofwel, fok! gaat deze nu gebruikten.quote:
QFTquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Jij bent zeker zo'n linkse hippie
Hoezo? Wil jij hem hebben?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nog steeds je username niet zat?
Ik kijk het soms juist omdat het programma zo dom is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef tslh het volgende:
Hoewel ik het niet compleet met TS eens ben denk ik inderdaad dat mensen steeds dommer worden.
Net zapte ik even langs Jensen! en mensen die dat leuk vinden MOETEN gewoon een hoop hersencellen missen. En TOCH is het een goed bekeken programma
Klopt, deed ik ook niet. Toch kreeg ik het gevoel van "zo is het en zo hoort het", ik bedoelde het meer in de figuurlijke zin.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Laag het volgende:
[..]
Je wordt nergens gedwongen om alles klakkeloos te accepteren wat je aangeleerd wordt. Als je dat wel wordt, heb je slechte leraren gehad.
Op toetsen mogen verder in principe alleen feiten gevraagd worden.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef Laag het volgende:
[..]
Ik kijk het soms juist omdat het programma zo dom is.
Sulquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het gezeur rond de zogenaamde `klimaat hoax`.
Ik begrijp nog steeds niet dat SBS6 nog steeds bestaat. Je voelt je hersencellen gewoon afsterven als je naar die zender kijkt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef tslh het volgende:
Hoewel ik het niet compleet met TS eens ben denk ik inderdaad dat mensen steeds dommer worden.
Net zapte ik even langs Jensen! en mensen die dat leuk vinden MOETEN gewoon een hoop hersencellen missen. En TOCH is het een goed bekeken programma
Weet je hoe dat komt?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef NoShitSherlock het volgende:
Een paar voorbeelden van dingen waar ik mij online mateloos aan irriteer:
- Mensen die beweren dat Halal slachten beter is dan de Westerse slachtmethode. En dat baseert men dan al jaren op een nietszeggend onderzoekje van de Duitse universiteit van Hannover.
Man elk normaal denkend mens kan toch inzien dat het doorsnijden van de keel super pijnlijk is en dat dit altijd moet gebeuren als het dier buiten bewustzijn gebracht is. Zelfs onze ergste moordenaars snijden we niet de keel door.
- De algemene manier van discussiëren van mensen op het internet. Waarbij er maar allerlei kreten gedaan worden zonder echt inhoudelijk te reageren.
-Het gezeur rond de zogenaamde `klimaat hoax`. Dat mensen niet kunnen inzien dat wij mensen wel degelijk in staat zijn om de aarde te doen opwarmen. Maar nee hoor wij mensen zijn daar helemaal niet toe in staat, de zon is de schuldige e.d!. Ja natuurlijk is de zon mede schuldig, maar het probleem is dat de mens het evenwicht verstoord! Zie het als een emmer die overstroomt.
Maar het lijkt net alsof mensen zich op dit soort punten bewust van de domme houden omdat dit cool is of zo. Ik erger me in ieder geval mateloos aan deze trend op het internet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ah we hebben er weer zo één.quote:
Mensen worden steeds dommer, ze weten niet eens meer wanneer ze een d of een t moeten gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef NoShitSherlock het volgende:
maar het probleem is dat de mens het evenwicht verstoord!
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
No shit sherlock.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |