IDD, lekker vanaf ZIJN berg sniperen...quote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder als niche in de markt een negerschietkamp voor ontevreden Nederlanders is begonnen.
Toen ze langs die vrouw gingen zag je wel dat keelkanker had (gehad).quote:Denk je nou echt dat de eigenaresse KEELKANKER heeft en daarom dit voor een prikkie aan deze ASO's heel goedkoop wou verkopen???
http://player.omroep.nl/?aflID=10339446quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Montelly het volgende:
waar kan ik die uitzending terugkijken...familienaam?
Check gewoon de afl. bij Uitzending gemist,waar Zuid-Afrika bij staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Montelly het volgende:
waar kan ik die uitzending terugkijken...familienaam?
Dat van die markt vind ik wel leerzaam, zo werkt het in derde wereldlanden, ga maar eens naar Turkije, Marokko of China. Als je daar niet afdingt ben je een stumper want toeristen krijgen per definitie een verdubbelde prijs voor hun kiezen. Deze vrouw laat prima zien hoe het moet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Stelletje slavendrijvers die inderdaad nog niet weten dat de apartheid is afgeschaft![]()
Dat verschrikkelijke shag rokende aso wijf. Proberen af te dingen en dan gewoon boven de koopprijs uitkomen
. Vervolgens op de markt er van uit gaan dat de verkopers zo dom zijn als schijt en denken dat je alles voor de helft van de prijs kan krijgen. Niemand vertrouwen ook
. Godverdomme wat een kutwijf
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:17 schreef hout_bay het volgende:
Ik Vertrek - is gisterenavond uitgezonden op BVN - DSTV te ontvangen in Zuid-Afrika.
Normaal zou ik NOOIT reageren op een uitzending, zelf zijn wij 2 jaar geleden geemigreerd nadat wij het land meer dan 10 keer hadden bezocht, heel het land doorgereisd hadden en ons in de geschiedenis, cultuur en zakenwereld en zakenmentaliteit hadden verdiept.
En dan zie je een of ander ASOCIAAL STEL, m.u.v. kinderen en oma - naar Zuid-Afrika komen;
Even wat details:
- Meer dan 60 kilo overgewicht....... wat een idioten zijn, die hebben echt onder een of andere steen geleefd
- Bewakingsfirma runnen en toch nog een vliegtuig instappen met messen, handboeien......wat een domme fucking idioten zeg...Intercontinentale vlucht immers 30 minuten vertraagd...
- ASO MANWIJF - wat een verschrikkelijke kutwijf zeg, er zijn volgens mij diverse feestjes georganiseerd toen ze Nederland verliet, ze isOERDOM, RACISTISCH, WANTROUWEND en heel omprettig naar te kijken
- Haar opmerking over die zwarte man die aankwam lopen - waar ze nog gat in de tuin had die nog opgevuld moest worden...WAT EEN ONSMAKELIJKE RACISTISCHE UITSPRAAK...
- De loodgieter die al direct verdacht werd van DIEFSTAL - hij was net 30 seconden op het erf
- Na 2x 5 dagen Zuid-Afrika hadden ze het helemaal voor elkaar - een gigantisch Toeristisch paradijs (ver)bouwen - dicht tegen een kolenmijn aan waar ze warempel NIET in de gaten hadden dat de mijn daar lag - ze waren verrast!!!! Hoe DOM kun je zijn.... DENK JE NOU ECHT DAT ZE IN ZUID-AFRIKA ACHTERLIJK ZIJN OM ZO'N STUK LAND VOOR EEN PRIKKIE WEG TE GEVEN... NATUURLIJK ZAT ER EEN ADDERTJE ONDER HET GRAS..... Denk je nou echt dat de eigenaresse KEELKANKER heeft en daarom dit voor een prikkie aan deze ASO's heel goedkoop wou verkopen???
- Er is hier in Zuid-Afrika ook een Wettelijke Minimum loon, ze was van plan de klusjesman een salaris aan te bieden van R900 - DAT IS STRAFBAAR domme fucking KOE
- Haar GROENTE EN FRUIT afdingen aan de markt - je ben hier niet in FUCKING MARAKESCH of BALI...OH JA...haar afdingen bij het kopen van een tuinset....WAT EEN FUCKING DOMME KOE ZEG....ze was duurder uit....
Al met al, op zulke RACISTISCHE TOKKIES zitten we hier niet echt op te wachten in ZUID-AFRIKA.
Mensen...laat je niet voor de gek houden...Zuid-Afrika is een prachtig land, maar door het kweken van kuikentjes en daarna door verkopen kun je niet echt je boterham verdienen. Anders zouden alle Afrikaanse boeren dit ook doen......
ONS ADVIES IS : GA TERUG! stelletje ASO's.
Het zijn ook van die typische 'eerst ik en jij, en dan de rest'-mensen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat jik me afvraag, geven ze dan helemaal niets om de ontwikkeling van hun kinderen? Het lijkt me overduidelijk dat ze op die leeftijd (11, 10 en 9) goed onderwijs moeten volgen en dat dat in NL veel beter geregeld en van betere kwaliteit dan in Zuid Afrika.
Hetzelfde met sociale contacten, ze wonen zo afgelegen dat gezellig spelen met de kinderen van de buren er ook niet bij is. Oftewel die groeien op in een sociaal isolement.
Die gasten hebben echt niet goed nagedacht over hun emigratie avontuur
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef prayer1 het volgende:
Daar hij in Zuid Afrika woont moet dit toch niet zo moeilijk zijn.
Dan nog kan het wel een eindje zijn van Transvaal naar de Kaap.quote:hier in Zuid Afrika zijn afstanden allemaal niet zo belangrijk 100 km rijden om naar een dierenwinkel te komen is dan ook geen probleem.
Die Burger?quote:Laatst las ik hier in de krant dat een groot deel van de zwarte gemeenschap de correctie verkrachtingen een prima initiatief vonden.
Groeten terug!quote:Groet Thomas
koekjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Hondenfluitje het volgende:
Wat ik me dan afvraag he... Er is zoveel diefstal in jullie omgeving, word er bij jullie nooit wat gestolen?
toch maar eens kijkenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef Sigmund666 het volgende:
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-van-brunschot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |