abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 01:49:08 #201
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75469992
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef APK het volgende:

[..]

Ik denk dat hij eerder als niche in de markt een negerschietkamp voor ontevreden Nederlanders is begonnen.
IDD, lekker vanaf ZIJN berg sniperen...
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_76210790
Ik Vertrek - is gisterenavond uitgezonden op BVN - DSTV te ontvangen in Zuid-Afrika.

Normaal zou ik NOOIT reageren op een uitzending, zelf zijn wij 2 jaar geleden geemigreerd nadat wij het land meer dan 10 keer hadden bezocht, heel het land doorgereisd hadden en ons in de geschiedenis, cultuur en zakenwereld en zakenmentaliteit hadden verdiept.

En dan zie je een of ander ASOCIAAL STEL, m.u.v. kinderen en oma - naar Zuid-Afrika komen;

Even wat details:

- Meer dan 60 kilo overgewicht....... wat een idioten zijn, die hebben echt onder een of andere steen geleefd

- Bewakingsfirma runnen en toch nog een vliegtuig instappen met messen, handboeien......wat een domme fucking idioten zeg...Intercontinentale vlucht immers 30 minuten vertraagd...

- ASO MANWIJF - wat een verschrikkelijke kutwijf zeg, er zijn volgens mij diverse feestjes georganiseerd toen ze Nederland verliet, ze isOERDOM, RACISTISCH, WANTROUWEND en heel omprettig naar te kijken

- Haar opmerking over die zwarte man die aankwam lopen - waar ze nog gat in de tuin had die nog opgevuld moest worden...WAT EEN ONSMAKELIJKE RACISTISCHE UITSPRAAK...

- De loodgieter die al direct verdacht werd van DIEFSTAL - hij was net 30 seconden op het erf

- Na 2x 5 dagen Zuid-Afrika hadden ze het helemaal voor elkaar - een gigantisch Toeristisch paradijs (ver)bouwen - dicht tegen een kolenmijn aan waar ze warempel NIET in de gaten hadden dat de mijn daar lag - ze waren verrast!!!! Hoe DOM kun je zijn.... DENK JE NOU ECHT DAT ZE IN ZUID-AFRIKA ACHTERLIJK ZIJN OM ZO'N STUK LAND VOOR EEN PRIKKIE WEG TE GEVEN... NATUURLIJK ZAT ER EEN ADDERTJE ONDER HET GRAS..... Denk je nou echt dat de eigenaresse KEELKANKER heeft en daarom dit voor een prikkie aan deze ASO's heel goedkoop wou verkopen???

- Er is hier in Zuid-Afrika ook een Wettelijke Minimum loon, ze was van plan de klusjesman een salaris aan te bieden van R900 - DAT IS STRAFBAAR domme fucking KOE

- Haar GROENTE EN FRUIT afdingen aan de markt - je ben hier niet in FUCKING MARAKESCH of BALI...OH JA...haar afdingen bij het kopen van een tuinset....WAT EEN FUCKING DOMME KOE ZEG....ze was duurder uit....

Al met al, op zulke RACISTISCHE TOKKIES zitten we hier niet echt op te wachten in ZUID-AFRIKA.

Mensen...laat je niet voor de gek houden...Zuid-Afrika is een prachtig land, maar door het kweken van kuikentjes en daarna door verkopen kun je niet echt je boterham verdienen. Anders zouden alle Afrikaanse boeren dit ook doen......

ONS ADVIES IS : GA TERUG! stelletje ASO's.
pi_76210883
quote:
Denk je nou echt dat de eigenaresse KEELKANKER heeft en daarom dit voor een prikkie aan deze ASO's heel goedkoop wou verkopen???
Toen ze langs die vrouw gingen zag je wel dat keelkanker had (gehad).

Voor de rest ben ik het wel met je eens
MOKUM XXX RATED
pi_76220091
Zo Net gekeken en heb me even lekker zitten ergeren.

Sowieso is vertrekken uit Nederland omdat je het zo kut vind met alle regeltjes en je er "van alles moet maar niks mag" bij voorbaat al kansloos. En dan gaan zeuren als ze in een land wonen met minder regels, waardoor alles net wat minder snel gaat

Verder, wat een belachelijk gebrek aan voorbereiding hebben die mensen. Twee keer 1 week in het land geweest om te zien of ze daar een toekomst op willen bouwen. 90 KG overgewicht in je koffers en het vervolgens niet allemaal kunnen meenemen het vliegtuig in. En zoals op die hyves te lezen is, er een paar uur voordat je visum afloopt erachter komen dat je op een TOERISTENVISUM het land binnen gekomen bent en dan in blinde paniek naar Zimbabwe moeten vluchten

En wat verder al gezegd is over racistische uitspraken, natuurlijk. Ik wil Thomas best geloven als hij schrijft dat hij zichzelf/zijn familie niet racistisch vindt, maar hoe moeten we sommige van die uitspraken dan interpreteren? En als je zo bang bent dat je knecht huishoudster iets uit je koelkast steelt, doe dan gewoon je eigen afwas.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:22:40 #205
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76220549
waar kan ik die uitzending terugkijken...familienaam?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_76220696
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Montelly het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10339446
pi_76220757
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Montelly het volgende:
Check gewoon de afl. bij Uitzending gemist,waar Zuid-Afrika bij staat.
AFC Ajax
  woensdag 30 december 2009 @ 15:28:47 #208
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76223372
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:30:17 #209
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_76266642
Waar is onze kippenfokker??
Hij reageert hier niet meer nadat hij zijn zegje heeft gedaan.

Typisch.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_76272311
Wat een vreselijk kansloze familie... Voordat het uitgezonden werd, hebben jullie de uitzending vast mogen bekijken. Toen had je ook kunnen aangeven dat de verkeerde momenten zijn uitgekozen. Dit heb je blijkbaar niet aangegeven. Nu ga je hier zo zielig lopen posten op het forum om te proberen alles te herstellen. Ja, dat doet zeer als mensen je bedrijfsnaam gaan posten. Het ging al zo slecht... Veel succes daar, pauperts
  donderdag 31 december 2009 @ 18:25:20 #211
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_76273263
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Stelletje slavendrijvers die inderdaad nog niet weten dat de apartheid is afgeschaft
Dat verschrikkelijke shag rokende aso wijf . Proberen af te dingen en dan gewoon boven de koopprijs uitkomen . Vervolgens op de markt er van uit gaan dat de verkopers zo dom zijn als schijt en denken dat je alles voor de helft van de prijs kan krijgen. Niemand vertrouwen ook . Godverdomme wat een kutwijf
Dat van die markt vind ik wel leerzaam, zo werkt het in derde wereldlanden, ga maar eens naar Turkije, Marokko of China. Als je daar niet afdingt ben je een stumper want toeristen krijgen per definitie een verdubbelde prijs voor hun kiezen. Deze vrouw laat prima zien hoe het moet.
  donderdag 31 december 2009 @ 18:45:27 #212
187674 Sigmund666
pi_76273883
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:17 schreef hout_bay het volgende:
Ik Vertrek - is gisterenavond uitgezonden op BVN - DSTV te ontvangen in Zuid-Afrika.

Normaal zou ik NOOIT reageren op een uitzending, zelf zijn wij 2 jaar geleden geemigreerd nadat wij het land meer dan 10 keer hadden bezocht, heel het land doorgereisd hadden en ons in de geschiedenis, cultuur en zakenwereld en zakenmentaliteit hadden verdiept.

En dan zie je een of ander ASOCIAAL STEL, m.u.v. kinderen en oma - naar Zuid-Afrika komen;

Even wat details:

- Meer dan 60 kilo overgewicht....... wat een idioten zijn, die hebben echt onder een of andere steen geleefd

- Bewakingsfirma runnen en toch nog een vliegtuig instappen met messen, handboeien......wat een domme fucking idioten zeg...Intercontinentale vlucht immers 30 minuten vertraagd...

- ASO MANWIJF - wat een verschrikkelijke kutwijf zeg, er zijn volgens mij diverse feestjes georganiseerd toen ze Nederland verliet, ze isOERDOM, RACISTISCH, WANTROUWEND en heel omprettig naar te kijken

- Haar opmerking over die zwarte man die aankwam lopen - waar ze nog gat in de tuin had die nog opgevuld moest worden...WAT EEN ONSMAKELIJKE RACISTISCHE UITSPRAAK...

- De loodgieter die al direct verdacht werd van DIEFSTAL - hij was net 30 seconden op het erf

- Na 2x 5 dagen Zuid-Afrika hadden ze het helemaal voor elkaar - een gigantisch Toeristisch paradijs (ver)bouwen - dicht tegen een kolenmijn aan waar ze warempel NIET in de gaten hadden dat de mijn daar lag - ze waren verrast!!!! Hoe DOM kun je zijn.... DENK JE NOU ECHT DAT ZE IN ZUID-AFRIKA ACHTERLIJK ZIJN OM ZO'N STUK LAND VOOR EEN PRIKKIE WEG TE GEVEN... NATUURLIJK ZAT ER EEN ADDERTJE ONDER HET GRAS..... Denk je nou echt dat de eigenaresse KEELKANKER heeft en daarom dit voor een prikkie aan deze ASO's heel goedkoop wou verkopen???

- Er is hier in Zuid-Afrika ook een Wettelijke Minimum loon, ze was van plan de klusjesman een salaris aan te bieden van R900 - DAT IS STRAFBAAR domme fucking KOE

- Haar GROENTE EN FRUIT afdingen aan de markt - je ben hier niet in FUCKING MARAKESCH of BALI...OH JA...haar afdingen bij het kopen van een tuinset....WAT EEN FUCKING DOMME KOE ZEG....ze was duurder uit....

Al met al, op zulke RACISTISCHE TOKKIES zitten we hier niet echt op te wachten in ZUID-AFRIKA.

Mensen...laat je niet voor de gek houden...Zuid-Afrika is een prachtig land, maar door het kweken van kuikentjes en daarna door verkopen kun je niet echt je boterham verdienen. Anders zouden alle Afrikaanse boeren dit ook doen......

ONS ADVIES IS : GA TERUG! stelletje ASO's.

Volslagen met je eens.
  donderdag 31 december 2009 @ 19:02:17 #213
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_76274345
Wat jik me afvraag, geven ze dan helemaal niets om de ontwikkeling van hun kinderen? Het lijkt me overduidelijk dat ze op die leeftijd (11, 10 en 9) goed onderwijs moeten volgen en dat dat in NL veel beter geregeld en van betere kwaliteit dan in Zuid Afrika.

Hetzelfde met sociale contacten, ze wonen zo afgelegen dat gezellig spelen met de kinderen van de buren er ook niet bij is. Oftewel die groeien op in een sociaal isolement.

Die gasten hebben echt niet goed nagedacht over hun emigratie avontuur
  donderdag 31 december 2009 @ 19:03:39 #214
187674 Sigmund666
pi_76274383
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat jik me afvraag, geven ze dan helemaal niets om de ontwikkeling van hun kinderen? Het lijkt me overduidelijk dat ze op die leeftijd (11, 10 en 9) goed onderwijs moeten volgen en dat dat in NL veel beter geregeld en van betere kwaliteit dan in Zuid Afrika.

Hetzelfde met sociale contacten, ze wonen zo afgelegen dat gezellig spelen met de kinderen van de buren er ook niet bij is. Oftewel die groeien op in een sociaal isolement.

Die gasten hebben echt niet goed nagedacht over hun emigratie avontuur
Het zijn ook van die typische 'eerst ik en jij, en dan de rest'-mensen.
pi_76528874
Ik heb nu op men gemak zitten lezen wat er allemaal nog gezegd is.
Sommige mensen vinden dat ik op van alles moet reageren, dat wil ik met liefde en plezier doen.
De reden dat ik niet meer gereageerd heb, is dat ik pas voor het schelden tegen mij of mijn vrouw.
Alleen op hout_bay heb ik in een persoonlijke mail gereageerd .... echter geen reactie terug gehad ...
Ik heb hem aangegeven dat als hij werkelijk in Zuid Afrika woont (wat ik overigens niet denk) hij van harte welkom is om zijn scheldkanonnade hier in Tzaneen in mijn gezicht te komen herhalen.
Daar hij in Zuid Afrika woont moet dit toch niet zo moeilijk zijn.
Kijk als je mij en mijn vrouw niet moet .... snap ik .... geen probleem maar op deze manier schelden .... dan ben jij pas asociaal.
Ik lees van skattebaut dat ik niet inhoudelijk reageer en zo ........... klets.
Ik heb wel zeker inhoudelijk gereageerd als jij dit er niet uit kunt halen ... zegt dit meer over jou als over mij.

Even over de reacties over de ontwikkeling van onze kids.
Onze kids zaten in Nederland op school ...... zij spraken nog geen woord Engels.
Hier in Zuid Afrika loopt het schooljaar van januari tot januari ... alle 3 zijn ze overgegaan en ze spreken en schrijven nu al redelijk Engels en vloeiend Afrikaans.
Ze hebben heel wat vriendjes die ook wekelijks komen spelen.
hier in Zuid Afrika zijn afstanden allemaal niet zo belangrijk 100 km rijden om naar een dierenwinkel te komen is dan ook geen probleem.
De ouders vinden het dan ook helemaal geen probleem om de kids hier op te komen halen.
Onze buren wonen 15 min. verderop echter het is geen probleem voor ons, of de buren om de kids te brengen en te halen.
Het school niveau hier is niet veel lager als in Nederland.
Sommige dingen zijn iets makkelijker volgens onze kids en sommige dingen zijn weer wat moeilijker.
Maar over het algemeen ....... ligt het niet echt lager.
Dus waar slashdotter3 de wijsheid vandaan haalt dat het onderwijs in Nederland beter is ............ weet ik niet.
Ja als je in de townships gaat kijken dan heb je gelijk, maar daar mogen onze kids van de Afrikaanse regering niet naar school, deze scholen zijn alleen voor zwarte kids en zijn gratis, de school waar onze kids van de regering naartoe moeten kosten wel flink wat geld.

Sigmund666 knap dat jij dit allemaal zo goed weet ........... lees een de reacties van sommige ex-medewerkers van ons uit Nederland .... .zie forum van ik vertrek deze vertellen over hun ervaring met ons.

Hirsch wauw wat een wijsheid weer ...................... nee dus.
Als je goed gelezen had wat ik geschreven heb ..... wat schijnbaar veel moeilijker voor je is als zinloos roepen ...... had je gelezen dat je bij dat programma vooraf een contract moet ondertekenen dat je mee moet werken aan vragen van de cameraman, en dat je de uitzending niet van te voren te zien krijgt ... en geen invloed uit kunt oefenen op wat er in de uitzending te zien is.

Nogmaals .... Wanneer heb je een goede voorbereiding ........... kan een van deze alwetende dit mij vertellen.....
Wij hebben wel degelijk alles goed voorbereid.
School voor de kids was geregeld, woning, inkomen, onze Afrikaanse advocaat was al bezig het bedrijf (de lodge) in te schrijven, binnen 3 dagen hadden we een auto, etc.
Alle documenten waren in orde (dachten we)
De enigste fout die we gemaakt hebben is een (naar onze mening) groot bedrijf wat in Cape Town zit en bij kantoren heeft in België en Duitsland het vertrouwen gegeven om onze Emigratie legaal te regelen.
Het bleek dat dit een oplichters bende was die al vele voor ons opgelicht hadden.
Zij hadden alles geregeld met het vliegtuig, bagage, en visa.
Dat die tas met messen in het vliegtuig terecht kwam wat een foutje .... deze had uiteraard in het bagage ruim gemoeten, echter ....... het was super hectisch daar op Schiphol, continu de camera rond je heen.
Telkens dingen opnieuw moeten omdat het er niet goed op staat.
Mensen van Schiphol en de beveiliging daar die rond je heen rennen omdat de camera er bij is.
Tsja het is voor mij ook de eerste keer hoor dat ik dit met een tv camera onder mijn neus doe.

Dan lees ik steeds terug dat Oma zielig en lief is (en geloof me ze is ook super lief) en dat mijn vrouw een racist is omdat zij de mensen onder andere zwartjes noemt ............. ik weet dat het voor sommige moeilijk is goed te luisteren ....... echter er is maar 1 iemand die deze mensen zwartjes noemt ... en dat is oma ........

Gelukkig weet tenminste 1 iemand hier hoe het er in landen als Zuid Afrika aan toe gaat (waarschijnlijk komt de rest van de mensen hier niet echt verder als de Nederlandse markt)
In Landen zoals hier wordt aangenomen dat mensen met je gaan handelen.
Handelen hoort er nu eenmaal bij.

Vertrouwen ......... een aantal hier vonden ons maar ......... wantrouwig ......
nou vreemd he ....... de ambassade in Nederland waarschuwt je al dat je op moet letten voor oplichting.
We kopen een auto, eigenlijke prijs 49000 rand, echter toen de handelaar ons aan zag komen geeft i achter onze rug om opdracht de prijs op de auto snel aan te passen naar 60000 Rand.
Dit kan je ook mooi zien in de tv uitzending.

Men had mijn zwart op wit gegarandeerd dat er stroom en Water zou zijn ...... wat dus niet waar was.
Ze hadden mij gegarandeerd dat de afgraving (geen kolen mijn) niet meer in bedrijf was, wat dus wel het geval was.
Gelukkig werkt hij alleen maar max een uurtje per dag.
Het bedrijf wat onze Emigratie regelde was een oplichters benden.
De verkopers vertelde mij dat Thomas (de werker waar je mij mee ziet praten) een salaris had van 1100 Rand hij vertelde mij dat hij een salaris had van 1600 Rand (wat dus niet waar was .... ik heb de salaris briefjes gezien)
Stom he ...... dat je vertrouwen dan niet echt hoog is in de mensen daar .........
Zelfs de mensen die hier al heel hun leven wonen waarschuwen je voor oplichting.

Ik lees een reactie dat het stom was dat ik mijn bedrijf in Nederland in de handen liet van 2 wild vreemden.
.............. niet dus he .....................
Deze twee werkte al 4 jaar voor me.
Ze stonden onder controle van mijn Accountant, en ik zelf had als enigste de mogelijkheid te telebankieren.
Echter wat was het probleem;
Men had mijn gezegd dat ik gewoon kon internetten hier in Tzaneen, echter daarvoor had ik een abonnement nodig wat ik pas af kon sluiten als ik een Afrikaanse bankrekening had.
Een bankrekening kan je hier pas openen als je een Afrikaans staatsburger ben of een verblijfsvergunning hebt.
Ik had beiden niet .... dat duurt hier nou eenmaal een maand of 4.
In Nederland hadden ze mijn Nederlandse telefoonnummers die ik mee genomen had en nog zou kunnen gebruiken voor internetten geblokkeerd.
Ik moest mijn 2 directeuren dus de code tot telebankieren geven zodat salarissen en rekeningen betaald konden worden.
Ik had mij accountant opdracht gegeven alles in de gaten te houden.
Vervolgens kwam ik er dus 3 maanden later achter (toen ik eigenlijk een bankrekening in Afrika had en kan internetten) dat al mijn bankrekeningen in Nederland leeg waren en de rekeningen niet betaald waren.

Kijk mensen ..... je kan aan veel van jullie reacties zien dat diegene die de reactie plaatsen nog nooit in Afrika geweest zijn.
Laatst las ik hier in de krant dat een groot deel van de zwarte gemeenschap de correctie verkrachtingen een prima initiatief vonden.
Correctie verkrachtingen zijn verkrachtingen van vrouwen die lesbisch zijn, en dan dus door zo een verkrachting weer hetero zouden gaan worden.
Bij onze boven buurman heeft de huishoudelijke hulp samen met haar man en vriend van haar man op 31 december heel het huis van die buurman leeg gehaald.
3 farms verder heeft vorige maand een overval gehad door 8 man.
in Duiwelsklofe is een farmer van zijn farm gezet door een groep van 50 mensen die vinden dat zij recht hebben op de grond.
Elke dag zijn hier overvallen en berovingen.
90% van de zwarte bevolking hier (in Limpopo) heeft geen opleiding gehad en spreekt alleen soetoe, kan niet lezen of schrijven.
Nee je hoeft helemaal geen racist te zijn om goed uit je doppen te kijken.

Gaan jullie maar eens een reis naar Zuid Afrika boeken bij een reisbureau.
Daar zullen ze je direct waarschuwen voor de vele berovingen en autodiefstallen terwijl je er zelf nog in zit.
99% van de criminaliteit wordt hier door zwarte mensen gepleegd.
Natuurlijk kom iedereen nu weer aan met het grote verschil tussen het inkomen van zwart en wit ....... echter daar kunnen wij niets aan veranderen.
Echter wij moeten hier dus wel rekening mee houden.
Vergeet ook niet dat dit verschil in inkomen komt omdat de zwarte bevolking dus geen Engels spreekt, en veel minder kan doen als de blanke bevolking.
Wij gingen naar een zwarte bar (voor ons is er geen verschil tussen zwart en wit)
We waren er nog geen 3 minuten binnen en we werden overspoeld door mensen die ons bedolven onder de smeekbeden voor bier en geld.
De filmploeg was er bij maar heeft het helaas niet uitgezonden.

Vergeet ook niet dat er een giga verschil is tussen de provincie waar wij wonen en b.v. Johannesburg.
Daar hebben de zwarte en witten mensen de zelfde opleiding, en salaris.
Hier is dit echter niet het geval.
Je hebt hier 1 iemand nodig om 2 mensen te laten werken.
nou was weer een hele lap text en ik hoop dat jullie de moeite nemen om het te lezen en niet weer gaan zitten brullen zonder te weten waar je over brult.

Groet Thomas
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:25:48 #216
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_76529231
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef prayer1 het volgende:

Daar hij in Zuid Afrika woont moet dit toch niet zo moeilijk zijn.
quote:
hier in Zuid Afrika zijn afstanden allemaal niet zo belangrijk 100 km rijden om naar een dierenwinkel te komen is dan ook geen probleem.
Dan nog kan het wel een eindje zijn van Transvaal naar de Kaap.

quote:
Laatst las ik hier in de krant dat een groot deel van de zwarte gemeenschap de correctie verkrachtingen een prima initiatief vonden.
Die Burger?
quote:
Groet Thomas
Groeten terug!

Heb nog niet eerder in dit topic gepost, maar vind het erg interessant om de verhalen van zowel Prayer1 alswel HoutBay te volgen. Ik heb toch een zwak voor Zuid-Afrika. Mag er graag over lezen (Niekerk, Coetzee, Breytenbach, Brink, Krog) of Afrikaanse films kijken voorzover die beschikbaar zijn (Poena is Koning ). Nog nooit aan toe gekomen om het te bezoeken, maar het lijkt me nog altijd mooi er eens een half jaar of een jaar naar toe te gaan.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_76529994
Prayer 1, volgens mij hapert je punt ..........

Verder vind ik je verhaal nog steeds bijzonder amateuristisch klinken, en zijn de woorden die gezegd zijn, nog steeds gezegd.
pi_76530776
Mij bekruipt toch het gevoel dat je in Australie zoveel beter af zou zijn.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:13:07 #219
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76530865
Kutschop. Te lang; niet gelezen. Thomas is een racist en een slavendrijver.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:22:50 #220
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76536285
thomas heeft echt wel goeie punten hoor mensen....

kan je t met em eens zijn of niet, maar ik ken ook wat mensen die in ZA gewoond hebben en helaas gaat t daar wel zo allemaal...
kijk dat je je hiet niet populair maakt als je mensen Zwartjes gaat noemen, en dat je vrouw een beetje als een neanderthaler overkomt tja...das niet zo slim...

maar ik kan je wel begrijpen op een hoop vlakken...

en verder.. laat je niet zo opwinden door de internet helden hier joh

heeft die lodge van je eigenlijk een eigen website oid?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_76537151
Top dat je weer een reacie plaats en het een en ander probeert uit te leggen.

Wat doe je nu daar? Zit je nog steeds in de kuikens? En wat zijn de plannen? Je schetst toch een beeld van ZA waar ik mijn kinderen niet in op zou willen laten groeien. Overvallers die op de loer liggen, berovingen, verkrachtingen en dergelijke.
Uit de uitzending blijkt wel dat jullie niet bang aangelegd zijn, maar het lijkt me toch geen prettige situatie als je altijd maar op je hoede moet zijn. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:44:15 #222
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_76537224
Wat ik me dan afvraag he... Er is zoveel diefstal in jullie omgeving, word er bij jullie nooit wat gestolen?
pi_76539282
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Hondenfluitje het volgende:
Wat ik me dan afvraag he... Er is zoveel diefstal in jullie omgeving, word er bij jullie nooit wat gestolen?
koekjes.
pi_76550913
Thomas, in elk geval respect dat je reageert en de discussie wilt aangaan

Wat ik me wel afvraag is hoe jullie het vinden dat jullie kinderen in zo'n criminele omgeving opgroeien? Ik geloof je namelijk best dat het daar niet zo rustig is als in de gemiddelde vinex-wijk in Nederland. Lijkt me dan best een grote keuze om daarheen te verhuizen.

Verder zeg je dat jullie niks kunnen doen aan het verschil tussen blank en zwart. Ik denk dat je juist een verschil kan maken door je werknemers een hoger salaris te geven. Misschien niet marktconform (voor zwarten dan) maar een stap in de goede richting.
pi_76552947
quote:
toch maar eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')