mooie is ook hij heeft nog nooit op een forum gezeten en wel hyvesquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:27 schreef GizartFRL het volgende:
Prayer1,
Als je alleen positieve reacties wilt ontvangen dan had je er een home video van moeten maken.
Zoals Postmortum aangeeft kun je kritiek verwachten.
Op het moment dat je je hier aanmeld om een tegenreactie te geven, dan geef je al aan enkel positieve reacties te willen hebben.
Het deert je wel, aangezien je er toch op ingaat en je binnen 10 reacties op hetzelfde niveau zit.
Mijn advies: lees dit, lach erom, log uit en ga fijn verder met je leven.
Srsly tis gewoon internet.
ik las van zijn natuur te genietenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:41 schreef prayer1 het volgende:
Stoer hoor over het woord zwartjes te praten ...... de enige die dat woord gebruikt is, is mijn moeder van 81 jaar.
Zij noemt medewerkers in Nederland ook nog gewoon knechten.
Ze bedoelt daar helemaal niets mee, is gewoon een manier van praten van een 81 jarige vrouw
Wij behandelen de zwarte mensen precies het zelfde als de witte, voor mij is er geen verschil in huidskleur.
GizartFRL ,
Tsja je hebt gelijk, echter op mijn hyves heb ik een home video en zo.
staan 100e foto´s van ons met onze mensen, wij zitten net zo lekker met hen aan de braai als met de witte
Je ziet foto´s en film hoe ik met een van mijn mensen Thomas aan het zwaardvechten ben en zo.
Je ziet mijn vrouw met een heel klein zwart meisje op de arm die ziek was en waar wij mee naar het ziekenhuis gegaan zijn, daar de ouders geen geld hadden dit te doen.
Ik irriteer me er gewoon aan dat mensen niet verder kijken als hun neus lang is, dan reageer ik gewoon netjes en leg dingen uit, dan krijg je alsnog de reacties die je hier kunt lezen.
Ik kan gewoon niet begrijpen dat volwassen mensen zo zijn.
het lijken wel kids van de lagere school.
Ik denk dat ik je raad maar opvolg en een keer lacht en afsluit om hier samen met mijn medewerker thomas van de natuur te gaan genieten
Maar je zou toch verwachten dat je veilig bent zo hoog op een berg?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:43 schreef prayer1 het volgende:
Onze waterpomp is gelukkig niet gestolen maar men heeft wel een schaap gestolen die lammeren had van 3 weken oud 3keernix.
We hebben wel al een paar keer mensen in de nacht verjaagd.
Bij onze boven buurman is wel zijn totale huis leeg gehaald.
Dat is hier nou eenmaal aan de orde van de dag als het bijna december is.
Je bent gewoon een gore racist. Er zijn weinig blanken die ik het water achter de hartkleppen toewens maar voor jullie maak ik een uitzondering. Ik vind het triest dat de hond de enige is in de familie die meer niveau heeft dan jullie. Let wel, dat mormel likt een aars van een zebra dus dat zegt wel wat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:50 schreef prayer1 het volgende:
We zijn gewoon eerlijk en zeggen wat we denken zonder onderscheid te maken tussen huidskleur en afkomst.
En .... eider vogeltje zingt zoals het gebekt is LarryDavid ook mijn vrouw is zeker geen racist helaas zijn er dingen zo gemonteerd dat het zo lijkt.
Gerechtigheid!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef BozeNeger het volgende:
Overigens wil ik je feliciteren, ik lurk al jaren op fok en heb nog nooit de behoefte gehad om mij te registreren. Voor jou maak ik graag een uitzondering omdat ik me nog nooit zo afgehaal voel
Maar wij moeten afgaan op wat we zien op tv in eerste instantie, en dat was niet fraai. Dus wat jij wilt zeggen is dat er een verkeerde indruk is gewekt door de montage? Dan vind ik die mail van Olaf volledig in contradictie met het getoonde in de uitzending. Hoe leg je dat uit dan? Hoe kun jij zeggen tevreden te zijn met de uitzending als er een in jouw ogen totaal verkeerde en asociale indruk van jullie wordt gewekt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:41 schreef prayer1 het volgende:
Ik irriteer me er gewoon aan dat mensen niet verder kijken als hun neus lang is,
Jij bent gewoon de tuinman he!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef BozeNeger het volgende:
Overigens wil ik je feliciteren, ik lurk al jaren op fok en heb nog nooit de behoefte gehad om mij te registreren. Voor jou maak ik graag een uitzondering omdat ik me nog nooit zo afgehaal voel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |