Nadat vandaag mijn school uit was ging ik verheugd op reis naar het station, omdat ik nog 3 kwartier moest wachten op mijn trein besloot ik maar wat te eten en een jointje te roken. Net toen ik de joint weggooide kwam mijn trein net aan, wat een timing.
Ts stapt in en loopt helemaal naar voor, want zoals je weet zitten echte bazen in de ruimte waar bijna nooit iemand zit. Eenmaal mij neergezet te hebben hoor ik een luid gegiechel en hoor een vrouwelijk gezelschap binnenkomen. Vrouwelijk schoon is altijd welkom en dus maakte ik ruimschoots plaats voor deze plezierige gebeurtenis

.
Echter toen het gezelschap dichterbij kwam en in mijn zicht waren wenste ik dat ik nooit plaats gemaakt had voor dit stelletje emo's. Hun gesprekken ging over leuke en lekkere vampiers en over irritante negervrouwen(

). Negervrouwen zouden een mooie huid hebben en nooit last van oneffenheden hebben zoals wij puisten krijgen. Als dit gesprek nou in een aanneemlijk volume zou zijn, dan zou TS nooit klagen natuurlijk, maar zoals wel verwacht van emo meisjes die in grotere groepen verplaatsen was het volume zo hoog dat de mensen in de eerste klas helemaal achter in de trein het gesprek konden volgen.
Toen TS uit moest stappen was hij zo'n held om direct naar huis te rennen om dit topic te openen.
foto van 1 emo in kwestie;
![]()
klacht: lijkt me vrij duidelijk
[quote]
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]