Die is wel wat beter.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef Boomfluisteraar het volgende:
De mijne praat ik nooit mee. Zodra ze 2 meter uit de buurt komt van het aanrecht krijgt ze straf.
Tenzij ze de strijkijzer gaat pakken.
Hoe is het weer in 1983?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef Leonidas82 het volgende:
is dat mode tegenwoordig?
Mannen die hun vriendin 'dinnetje' noemen of dinnie (of vrouwen onderling elkaar). Term duikt steeds vaker op![]()
Klacht: je vriendin dinnetje of dinnie noemen
Dat zei ik ook altijd tegen een vriendquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vriend noemt mij ook altijd dinnetje. En ik noem hem mijn boi.
Ik bunnyquote:
Mijn moeder heet Diniequote:Op donderdag 26 november 2009 20:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Klacht: je vriendin dinnetje of dinnie noemen
Nuclear family.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Er is zelf een rap-song over gemaakt man.
Dit.quote:
Iddquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nuclear family.Tjek ook memento
nee dat doet het niet.quote:
Brianna says: im wondering where my cuddle buddy is.quote:
quote:
Idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
En dan ook met 'het' vrouwtje![]()
DEAUD!!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Personan het volgende:
Dat zijn altijd dit soort mensen
[ afbeelding ]
(Let vooral op het geverfde haar en de lengte van dat haar)
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef Bomil het volgende:
Ben ik nooit tegengekomen, TS gaat om met gehandicapte mensen.
poepskequote:
Nee die noemen elkaar "lekkeruhchicckaaa"quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Chai het volgende:
Dat zeggen toch alleen 13-jarige meisjes over elkaar?
of bitches, net als paris hiltonquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:54 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Nee die noemen elkaar "lekkeruhchicckaaa"
Geen dank sexy.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:31 schreef MINDSICK het volgende:
JengleJack - bedankt, ik zat te eten. Weg eetlust.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Sapstengel het volgende:
Dinnetje is voor mensen die later ook hubby en kids zeggen idd.
Dat... is echt gay.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:31 schreef laforest het volgende:
Ik zeg altijd pumpkin of doll face tegen mijn vriendin. Soms babycake of sugar. Maar mijn vriendin is Engelstalig.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:31 schreef laforest het volgende:
Ik zeg altijd pumpkin of doll face tegen mijn vriendin. Soms babycake of sugar. Maar mijn vriendin is EngelstaligThais maar ik ben me niet bekwaam met hun taal dus spreken we engels.
We zijn gewoon heel erg verliefd en dan zijn zoetsappige koosnaampjes ok.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het is zo zoetsappig en dus niet mannelijk.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:51 schreef Tacobell het volgende:
Een collega van mij heeft zoeen import bruid die geen Nederlands kan en ook nog eens een behoorlijke attention whore is.
Dat wijf belt hem dus constant en hij neemt altijd op met "Haaaaiii Swieeetieeee"
Zum kotschen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef DeX090 het volgende:
Dinnetje of dinnie is wel heel triest inderdaad, wat is er mis met 'mijn vriend(in)'?
Zelf vind ik cockholster wel heel romantisch.
Waarom zou je haar Nederlands leren? Persoonlijk vind ik Engels veel beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga mijn Amerikaanse ook importeren.
Ze leert al wel Nederlands maar we blijven hier in Ierland wonen.
Dat lijkt net een locomotief.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
wat ik nou wel een lief woord vind, is Sjoeke (belgen zeggen dat)
Sjoeke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
wat ik nou wel een lief woord vind, is Sjoeke (belgen zeggen dat)
het klinkt zo zachtquote:
je moeder heet Sjoeke?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Sjoeke.
Klinkt als een labiel oud wijf.
Dat is een typisch iets wat veel vrouwen gebruiken in een ruzie om ruig over te komen ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
niet dat ik het gebruik.. ik zeg altijd schat.. zelfs tijdens een ruzie
Mijn ouders noemen elkaar altijd 'poep'quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef Darkness88 het volgende:
Zolang 'poepie' en 'scheetje' niet genoemd worden, vind ik het allang best..
Je ex zei dat ook tegen iemand anders?quote:
het is een gewoonte gewordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dat is een typisch iets wat veel vrouwen gebruiken in een ruzie om ruig over te komen ofzo.
Heb dat nooit helemaal begrepen.
Misschien iemand anders ook tegen mn ex? als je dat bedoeld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef L-IS het volgende:
[..]
Je ex zei dat ook tegen iemand anders?
Oh, ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:16 schreef karr-1 het volgende:
Net zo erg als " mijn vrouwtje" of "het vrouwtje" En van de andere kant natuurlijk hubby, mannetje en kids. Allemaal te erg voor woorden.
mijn mannetjuh vind ik anders ook om te huilenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef Michielos het volgende:
of als breezahs hun vriend "mijn ventjuh" noemen
Jouw vriendin noemt jou volgens mij ' Klasbak'quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef Michielos het volgende:
of als breezahs hun vriend "mijn ventjuh" noemen
Ik dacht eerder aan Jackie Chan of Bruce Leequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw vriendin noemt jou volgens mij ' Klasbak'
Ik leer haar nederlands zodat als we in de VS zijn we in het Nederlands kunnen spreken zonder dat mensen weten waar we het over hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom zou je haar Nederlands leren? Persoonlijk vind ik Engels veel beter.
Ik ben niet jaloers, ik vind het gewoon niet mannelijk om elkaar constant met zoetsappige koosnaampjes te bestrooien.
Jullie schrijven zeker ook gedichtjes voor elkaar?
En begint ze ook compleet door te flippen als je haar een keer geen koosnaam geeft of een keer niet zegt hoe ontzettend veel je wel niet van haar houdt?
dat wou ik dus ook postenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Valt me op dat het vrijwel altijd Tweakers of andersoortige nerds zijn die hun vriendin dinnetje noemen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef Nemain het volgende:
Zei er maar iemand 'dinnetje' tegen mij![]()
Ik heb voor iedereen koosnaampjes![]()
Ik zei altijd 'toyboy' tegen mijn scharrel, omdat hij vijf jaar jonger is dan ik.
Tegen mijn zusje zeg ik chika, of chiquita. En tegen mijn broertje brüderlein.
DE strijkijzerquote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Tenzij ze de strijkijzer gaat pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |