Maar rijdt een arrestatieteam niet eerder in ME-achtige busjes in plaats van bestelbusjes?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dikke kans dat het inderdaad een AT was... Die willen nog wel eens wat agressiever rijden...
Dat ligt helemaal aan het doel van de actie. ME heeft dikke bepantsering, bestelbusjes of MPV's kunnen dat ook hebben. Het ligt er maar net aan wat de bedoeling is...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar rijdt een arrestatieteam niet eerder in ME-achtige busjes in plaats van bestelbusjes?
Nee, rijden in wagens waar ze wat harder mee kunnen dan 10 en die niet zo opvallen als ze keer niet met licht en geluid rijden...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar rijdt een arrestatieteam niet eerder in ME-achtige busjes in plaats van bestelbusjes?
Ja maar die gast die het telefoontje had gepleegd woont in Apeldoorn, misschien vandaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Beetje vreemd als ze vanuit Zwolle richting Apeldoorn reden terwijl het nieuwsbericht over het Deltion in Zwolle ging.
Een man uit Apeldoorn is aangehouden, zou dus wel kunnen kloppen. Maar ik vraag me af of we zulke eenheden in Zwolle hebben. Ben ze nog nooit eerder tegengekomen namelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 20:11 schreef Fredo55 het volgende:
Vorige maand kwam ik 3 dikke bmw's tegen met zwaailicht.
Bleek een inval te zijn in het dorp.
Juist Diverse voertuigen, over het algemeen de grotere uitvoeringen met zwaardere motoren. Dit ivm bepantsering en aantal inzittenden, gecombineerd met benodigde prestaties. Bepantsering meestal tegen lichte aanvallen (simpele kogels enzo), scheelt een paar honderd kilo.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, rijden in wagens waar ze wat harder mee kunnen dan 10 en die niet zo opvallen als ze keer niet met licht en geluid rijden...
Rijden ook in BMW 7, Mercedes S en Audia A8/A6 rond!
Het is niet zo dat elke stad zijn eigen AT heeft. Landelijk zijn er slechts een klein aantal AT's, die elk een eigen, grote, regio hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Een man uit Apeldoorn is aangehouden, zou dus wel kunnen kloppen. Maar ik vraag me af of we zulke eenheden in Zwolle hebben. Ben ze nog nooit eerder tegengekomen namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |