Vreemd, want dit gaat toch over iemands gezondheid, en niet over de premie die je moet betalen...quote:
Nou nou, dat tikt alleen aan als je veel aanvullende verzekeringen hebt. Voor mij voegt het niets toe omdat ik alleen een tandsartspakket wil. Ik krijg bij zilverenkruis 10% korting op mijn basisverzekering en nog eens 15 bij mijn aanvullend (even uit mijn hoofd).quote:Op donderdag 26 november 2009 18:51 schreef Sally het volgende:
Ja, maar het gaat dus om 25% korting (!!!) op een aanvullende verzekering.
Dat vind ik nogal wat. En als ik voor ruim 6 euro per maand minder toch meer vergoed krijg (wel in het beperkte, korte overzichtje), dan scheelt me dat toch best veel.
En het valt dus onder Agis, niet de minste verzekeraar.
Ik vond via de search nog een topic in SES, maar daar kom ik nooit (ben in 2000 al afgestudeerd aan de Uni)
Zal daar eens rondvragen naar ervaringen.
Dat gaat dan in de meeste gevallen over of iets vergoed werd, of dat je zelf je zorgaanbieders mag zoeken of juist niet enz.
Dat is waar, als je alleen de basisverzekering moet hebben, is het niet voordeliger.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou nou, dat tikt alleen aan als je veel aanvullende verzekeringen hebt. Voor mij voegt het niets toe omdat ik alleen een tandsartspakket wil. Ik krijg bij zilverenkruis 10% korting op mijn basisverzekering en nog eens 15 bij mijn aanvullend (even uit mijn hoofd).
Hier lopen ongeveer (ik kan er één of twee gemist hebben) ongeveer 30 topics over allerlei zorgverzekeringen. Naast premie gaan al die topics óók over de dekking. Uitermate WGR, dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Vreemd, want dit gaat toch over iemands gezondheid, en niet over de premie die je moet betalen...
Als je met deze ZORGverzekeraar te maken hebt, moet je toch iets aan je LIJF (gezondheid) hebben?
Wat moet het met 'werk, geldzaken & recht'??? Ik vond het in LIF passen.
Ja, prima hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hier lopen ongeveer (ik kan er één of twee gemist hebben) ongeveer 30 topics over allerlei zorgverzekeringen. Naast premie gaan al die topics óók over de dekking. Uitermate WGR, dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |