Wat bestel jij er, wat zijn aanraders?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben helemaal fan van deze toko, heb er al een aantal keer heerlijke wijn besteld, en ook wat andere dingen die elke keer erg goed zijn bevallen. Ze leveren allerlei delicatessen en typisch Italiaanse producten. Olijfolie, pasta, tomatenproducten, wijn, worst en kaas. De kwaliteit is zeer goed en de prijzen vallen mee, daarnaast worden alle bestellingen gratis verzonden en hebben ze prachtige brochures met alle producten erin beschreven. Ook op de website is allerlei informatie te vinden.
De website is hier te vinden
Zijn er meer mensen die met La Vialla bekend zijn? En hebben jullie nog aan te raden producten?![]()
Deel hier je ervaringen!
Ik heb net 3 dozen wijn besteld. Laat wel even weten of ze goed zijn bevallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Wat bestel jij er, wat zijn aanraders?
kwijlquote:Op donderdag 10 december 2009 10:23 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb van min ouders een kerstpakket gekregen van Vialla.
2 flessen wijn (1 rood en 1 rose), 2 soorten pasta, potje pesto, potje saus en een pecorinokaasje.
papa el pomodoroquote:
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil wat dingetjes bestellen maar zit er een beetje mee dat alles per doos moetik bedoel een of twee peccorino kaasjes zijn leuk, maar 6 is meteen wat veel, zelfde met pesto, olijfolie etc . Iemand die eventueel interesse heeft om wat dingen samen te bestellen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zou je kwijt moeten bij een bestelling zoals je zelf zou willen plaatsen?
Als jij nou alles aanstreept wat je wil hebben, en dan kijkt hoeveel per grotere hoeveelheid gaat dan jij wil hebben, wat hou je dan over wat je graag kwijt wil? Dan bedenk ik of ik dat allemaal wil hebben of niet. En daarna ga ik kijken of er nog producten zijn die ik graag zou willen bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je met je laatste zin? ik volg je niet helemaal![]()
heb hier trouwens gewoon zon brochure met papieren bestelkaart liggen
Dat klinkt wel lekker!quote:
heeft geen haastquote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef sigme het volgende:
Ik kom er op terug, littledrummergirl! Nog in 2009 hoop ik.
Zo, ik heb mijn boekje d'r ook bij gepakt. Nou bleek ik het nieuwste boekje zoekgemaakt te hebben, dus ik heb de oude catalogus gepakt die ik nog had bewaard. Prijzen lijken ongewijzigd, als ik ze vergelijk met jouw lijst, maar mogelijk zit ik er in mijn lijstje ergens een paar dubbeltjes naast. Of erger: is iets uit het assortiment.quote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef littledrummergirl het volgende:
sorry sigmeik was jou en dit topic helemaal vergeten
ik ga eens even kijken wat voor dingetjes ik wel zou willen bestellen uit mn boekje
rode pesto ( 4 potjes voor 22,00 dus 5,50 ps) pastasaus van tomaten, olijven en kappertjes ( 6 potten voor 21,00, dus 3.50 per pot) pappa al pomodoro ( 4 potten voor 20,00 dus 5 euro per pot) peccorinokaas ( 17,50 per kg en de kazen wegen tussen de 1200 en de 1500 gram , misschien gewoon door de helft doen ofzo? witte wijn "vernaccia di san gimignomo" ( 6 flessen voor 43,20 dus 5,70 per fles) rode wijn "torblone" ( 6 flessen voor 36 euro, dus 6 euro per fles)
dat was het wel geloof iklaat het maar weten als er iets bij zit wat je ook wel graag zou willen hebben, dan kijken we even hoe we dat kunnen regelen
de spulletjes die jij wilt hebben ga ik denk ik niet gebruiken, dus die kun je gewoon helemaal zelf krijgen. De rest kunnen we wmb gewoon allemaal door de helft doen. Ik denk dat ik het ga bestellen op de wijnen naquote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn boekje d'r ook bij gepakt. Nou bleek ik het nieuwste boekje zoekgemaakt te hebben, dus ik heb de oude catalogus gepakt die ik nog had bewaard. Prijzen lijken ongewijzigd, als ik ze vergelijk met jouw lijst, maar mogelijk zit ik er in mijn lijstje ergens een paar dubbeltjes naast. Of erger: is iets uit het assortiment.
Hoe dan ook; uit jouw lijst wil ik van bij alle producten behalve de wijn wel meedoen.
Ik weet niet hoeveel je kwijt zou willen, maar ik zou van elke verpakking wel de helft willen. Minder is ook goed.
Wat ik zou willen toevoegen is:speltpasta ( 6 pakjes 500gr, 11,70) honing (6 potjes, 15,90) azijn, toscaanse rode (3 halve liters, 11,40)
Als je daarvan iets wil hebben sta ik het graag af, en anders koop ik die pakketten compleet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |