abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 april 2002 @ 14:41:06 #76
8540 Peter83
All the way
pi_4013796
Om de wijken aantrekkelijker te maken zal men inderdaad meer veiligheid moeten waarborgen. Stuur daarom meer politie de straat op. De politie schept toch nog altijd wel een vertrouwd beeld. Dus de voorstellen van de VVD en het CDA om meer politie op te leiden stimuleer ik ook zeker weten.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_4013797
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 14:39 schreef Zander het volgende:

[..]

Ja, en daar moet dus wat aan gebeuren. Of laat je het liever zoals het is? Ik zie zelf weinig andere oplossingen, gedwongen verhuizingen vind ik nogal een communistisch aandoende maatregel eigenlijk.

Ik zou niet weten hoe het op te lossen is! Mensen met geld gaan weg, en wat overblijft zijn de armeren. Het wordt een steeds grotere ghetto, onderwijs wordt er slechter, veiligheid wordt steeds minder...
Je kunt nergens heen met die mensen die er zitten, dus het lijkt me logisch dat er niet al te veel immigranten meer bij moeten komen, want dan komen er steeds meer wijken met deze problemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 30 april 2002 @ 15:01:03 #78
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_4013895
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe het op te lossen is! Mensen met geld gaan weg, en wat overblijft zijn de armeren. Het wordt een steeds grotere ghetto, onderwijs wordt er slechter, veiligheid wordt steeds minder...
Je kunt nergens heen met die mensen die er zitten, dus het lijkt me logisch dat er niet al te veel immigranten meer bij moeten komen, want dan komen er steeds meer wijken met deze problemen.

Probleem is dat het verkeerd soort immigranten er komen te zitten. Als zich er eerst een soort middenklasse zou ontwikkelen waaraan de onderklasse zich kan optrekken in dat soort wijken, heb je kans dat het leefklimaat in de wijk ook verbetert, waardoor het weer 'leuk' wordt om in zo'n wijk te wonen, wat weer positieve effecten heeft.

Dus, plat gezegd, geen aanhoudende stroom ongeletterde boeren meer binnenlaten, maar immigranten met perspectief.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Admin dinsdag 30 april 2002 @ 16:33:40 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4014854
Is er nu werkelijk 1 iemand die het beginstukje gelezen heeft?

Heeft iemand de moeite genomen om zelf eens een middagje te neuzen bij het CBS?
Nee hè

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4014917
Ik moet zeggen dat ik de schrijver van het artikel verdenk van knutselen met cijfers. Het zal best wel waar zijn dat bijna geen enkele asielzoeker ook de vluchtelingenstatus krijgt. Maar het is even waar dat van de rest bijna niemand wordt uitgezet.
pi_4015476
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 16:39 schreef HiZ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de schrijver van het artikel verdenk van knutselen met cijfers. Het zal best wel waar zijn dat bijna geen enkele asielzoeker ook de vluchtelingenstatus krijgt. Maar het is even waar dat van de rest bijna niemand wordt uitgezet.
you're right dude
pi_4015555
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 16:33 schreef yvonne het volgende:

Nee hè

Nee niet gelezen.

Er was een discussie begonnen in een ander topic maar we moesten hier verder van Golfer. Dus vandaar dat het niet helemaal aansluit.

Thunder announces that the storm is coming
pi_4015704
quote:
Ja, maar al in de tweede regel stond zo'n domme fout dat ik het stukje niet betrouwbaar acht.
Daarnaast is deze discussie meer een voorzetting van een ander topic, wat inmiddels gesloten is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4015939
Er klopt geen flikker van die cijfertjes uit de eerste post.

Sinds 1997 3 miljoen erbij maar er staat "1810 is maar 3% van het totaal" wat dus grofweg 60.000 op jaarbasis is , 1997 tot nu is 5 jaar 60.000 maal 5 is geen 3 miljoen.

Verder :

Hoeveel van die "nederlanders" die terugkeren worden nederlander genoemd maar zijn in feite van buitenlandse komaf Willem-Alexander noemen we ook nederlander terwijl het gewoon 3/4e duitser is

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:07:58 #85
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4017853
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:49 schreef yvonne het volgende:
Een leuk stukje uit HP/DeTijd van deze week dat ik jullie niet wilde onthouden.

Nederland is vol, ten dele overvol, merkte de koningin op in de troonrede van 1997.

Sindsdien zijn er zo'n 3 miljoen mensen bij gekomen.

.
Hoe kom je hier in godsnaam bij?
In 97 was de bevolking ongeveer 15,4 miljoen. Nu 16,1.
Waar haal je die 3 miljoen vandaan?
quote:
Door Fortuyn en de zijnen wordt vaak gesuggereerd dat dat komt door al die asielzoekers.
Zo vermeldde hij laatst dat er elk jaar 130.000 arme allochtonen bijkomen.
Elk jaar een stad ter grootte van Arnhem erbij vol moeilijk integrerende moslims.
Gelukkig klopt dit niet.
Volgen het CBS wordt de helft van de immigranten gevormd door terugkerende Nedrelanders.
Nee.
Hoe kom je hier in godsnaam bij?

Het CBS zegt het volgende:
Tot deze groep behoren 23 000 personen die in Nederland zijn geboren. Zij keren na een verblijf van enige tijd in het buitenland naar Nederland terug.
Dus dat maakt 110.000 niet-remigrende mensen.
Das dus niet echt veruit de grootste groep.

quote:
De hoeveelheid asielzoekers die een verblijfsvergunning krijgt is te verwaarlozen.
In 2000 waren dat er 1810, 3% van de totale immigratie
Het heeft dus weinig nut hiervoor de grenzen te sluiten.
Weer niet waar:
http://www.ind.nl/pdf/historie_compleet.pdf

Waarin je kunt zien dat het aantal naturalisatieverzoeken af is genomen van 73.525 in 1995 tot 37.405 in 2000. Waarvan er in 1995 44.344 gehonoreerd werden en in 2000 33.833.

quote:
De grootste immigratiestroom wordt gevormd door
gezinshereniging.
Iedereen denkt daarbij aan Turken en Marokkanene die hun bruid uit hun land van herkomst halen.
Dat klopt ook niet.
Het zijn voor het grootste deel Nederlanders die op vakantie een liefde hebben ontmoet met wie ze hier willen gaan samenwonen.
Het Maxima-effect.
WEER niet waar!

75% van de aanwezige allochtonen haalt een bruid uit het buitenland.
Per jaar zijn dat er 40.000
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0807k.htm
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0745a.htm

95% van die import-huwelijken komen voor rekening van allochtonen.

quote:
Wel is het voor gewone Nederlanders veel moeilijker om een buitenlandse partner naar Nederland te halen, de administratieve rompslomp duurt meer dan 2 jaar.

De rest van de nieuwkomers is afkomstig uit de EU en de VS.
Zij vullen reele tekorten aan op de arbeidsmarkt en werggevers klagen steen en been over de bureaucratische belemmeringen bij het tewerkstellen van deze hoogopgeleide mensen.

Ook niet waar:
Slechts voor een beperkt deel kan de groei van het aantal immigranten in verband worden gebracht met de krapte op de arbeidsmarkt. De stijging van de immigratie doet zich vooral voor bij Aziaten en Afrikanen. Dit zijn voornamelijk asiel- en volgmigranten. Een kleine 20 000 immigranten zijn in Afrika geboren. De immigratie van Afrikanen is in de periode juni 2000-mei 2001 ruim 3 000 HOGER dan een jaar eerder. De stijging betreft vooral asielzoekers. Onder de Afrikaanse immigranten vormen de Marokkanen van oudsher de grootste groep (jaarlijks ongeveer 5 000 immigranten). Dit betreft vooral gezinsvormende migratie. Na een daling in 2000 neemt de immigratie van Marokkanen in 2001 weer licht toe.
quote:
De belangrijkste oorzaak van het steeds voller worden van ons land is het voortplantingsgedrag van autochtone Nederlanders.
Gezinnen van 2 en meer kinderen zijn de laatste decennia helaas weer in de mode.
Het gemiddelde geboortecijfer voor autochtonen is 1,7.
Voor allochtonen 3,8.
quote:
Omdat ons land voedsel exporteert en boeren aanmoedigt hun werkzaamheden te staken, lijkt het alsof wij genoeg land hebben om in ons levensonderhoud te kunnen voorzien.

Dat is niet zo, zo zijn de 14 miljoen varkens en 100 miljoen kippen die in ons land leven geheel afhankelijk van geimporteerd voer.
Bovendien moet bedacht worden dat de landbouwgrond die hier voor export gebruikt wordt, gecompenseerd moet worden door land in het buitenland voor ons voedsel.
Om in onze behoefte te voorzien leggen wij mondiaal gezien beslag op een opp. die 14x de omvang van ons land heeft.
De hoeveelheid landbouwgrond is schaars en slinkt door de groei van de wereldbevolking en erosie.

Wanneer we wat willen doen aan de volheid van ons land moeten we beginnen met onze voortplantingsdrift in te tomen.
Te denken valt over en gratis anticonceptie.
In ieder geval moet er een einde komen aan het fiscaal benadelen van alleenstaanden.
Kinderloosheid zou financieel beloond moeten worden, de kinderbijslag moet worden vervangen door kinderbelasting
Gratis reageerbuisbevruchting moet vooral niet worden ingevoerd.

http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0807k.htm
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2001/0745a.htm

Yvonne, je openingspost is compleet onwaar en gelogen, en de cijfers van het CBS die ik erbij heb geplaatst bewijzen dat.
Waar slaat dit op?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:10:05 #86
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4017871
quote:
Ja.
quote:
Nee hè
Ja.
Maar jij blijkbaar niet.
Hoe je met 100% onware cijfers hier komt is mij dan ook een compleet raadsel. Lees de CBS en Immigratiedienst-links van mij maar even, en pas dan je compleet onware openingspost aan.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Admin dinsdag 30 april 2002 @ 22:10:12 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4017872
Hallo?
Staat erbij dat IK het stukje geschreven heb???//
Nee hè
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 30 april 2002 @ 22:13:44 #88
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4017911
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:10 schreef yvonne het volgende:
Hallo?
Staat erbij dat IK het stukje geschreven heb???//
Nee hè
Hallo!
JIJ vraagt of iemand zelf de moeite heeft genomen het CBS door te pluizen, maar zelf heb je het niet gedaan!
Het CBS zegt namelijk compleet wat anders!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Admin dinsdag 30 april 2002 @ 22:21:01 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4017985
Hooooooooooo en stop,
als je ij het CBS geweest bent, merk ja dat je aan een middag bijna niet genoeg hebt,

je bent uuuuuuuuuuuuuuren bezig bij die site en overal staan links met nog meer cijfers,
ik pluis er geregeld zaken na.

dinsdag 30 april 2002 @ 22:26:02 #90
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4018027
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:21 schreef yvonne het volgende:
Hooooooooooo en stop,
als je ij het CBS geweest bent, merk ja dat je aan een middag bijna niet genoeg hebt,

je bent uuuuuuuuuuuuuuren bezig bij die site en overal staan links met nog meer cijfers,
ik pluis er geregeld zaken na.

Ik ook.
Maar ik bewaar intressante links.

En de openingspost klopt gewoon van geen kanten! Dat is met 1 blik op CBS cijfers te zien.

3 miljoen meer inwoners sinds 97? TOTAAL NIET!
1810 asielzoekers gehonoreerd? Maal 20 aub
Import-huwelijken door autochtonen in de meerderheid? Nee, niet eens in de buurt!

Waarom die onware openingspost met onware cijfers? Geen enkele CBS-link die die cijfers ondersteund, maar wel genoeg die die cijfers onderuit halen.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4018042
onzin in onzin gaarne

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-04-2002 22:30]

Admin dinsdag 30 april 2002 @ 22:31:09 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4018065
X-Ray?
Stuur een brief naar HP/DeTijd

dinsdag 30 april 2002 @ 22:33:37 #93
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4018087
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:31 schreef yvonne het volgende:
X-Ray?
Stuur een brief naar HP/DeTijd
Yvonne, controleer zaken voordat je ze beweert

PS. NOG een onwaarheid erin: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/algemeen/index/2001/07/kinderspel.pdf
(slechts 1 op de 5 immigranten is ivm met arbeid, niks de helft)

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:36:20 #94
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4018105
Oh en de groei wordt niet grootschalig beinvloed door immigratie?Nou neeee hoor....http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/algemeen/index/2001/01/neigen-naar-het-noorden.pdf

[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 30-04-2002 22:44]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4018111
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:26 schreef X-Ray het volgende:

Waarom die onware openingspost met onware cijfers? Geen enkele CBS-link die die cijfers ondersteund, maar wel genoeg die die cijfers onderuit halen.

Ik zie van jou anders ook geen cijfers die jouw uitspraken ondersteunen. HP de tijd lijkt me niet echt een een blad dat zomaar wat roept.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:39:44 #96
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4018129
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik zie van jou anders ook geen cijfers die jouw uitspraken ondersteunen. HP de tijd lijkt me niet echt een een blad dat zomaar wat roept.

Ben je echt blind of zo?
LEES de links!

http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/algemeen/index/2001/07/kinderspel.pdf
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/algemeen/index/2001/01/neigen-naar-het-noorden.pdf

3 miljoen toename?
1810 asielzoekers?
Immigratie amper van invloed op bevolkingstoename?
Arbeidsimmigratie uit EU en VS de grootste stroom?
De helft van de immigranten Nederlands die terugkeren?

ALLLEMAAL niet waar.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4018260
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:39 schreef X-Ray het volgende:

ALLLEMAAL niet waar.

Zal wel aan het tijdstip liggen maar ik zie nergens feiten die de openingspost tegenspreken. Overigens ook al wat oudere artikelen van vorig jaar zomer. Maar goed, zal morgen eens wat beter lezen
  Admin dinsdag 30 april 2002 @ 22:58:55 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4018288
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:33 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Yvonne, controleer zaken voordat je ze beweert

PS. NOG een onwaarheid erin: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/algemeen/index/2001/07/kinderspel.pdf
(slechts 1 op de 5 immigranten is ivm met arbeid, niks de helft)

Ik beweer niks, lees het openingstuk nog maar eens

dinsdag 30 april 2002 @ 23:00:35 #99
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4018311
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zal wel aan het tijdstip liggen maar ik zie nergens feiten die de openingspost tegenspreken. Overigens ook al wat oudere artikelen van vorig jaar zomer. Maar goed, zal morgen eens wat beter lezen

Ik pak het eerste voorbeeld erbij
Yvonne beweert dat in 2000 er slechts 1810 asielzoekers hun verzoek gehonoreerd werden:

quote:
In 2000 waren dat er 1810, 3% van de totale immigratie
Het heeft dus weinig nut hiervoor de grenzen te sluiten.
Wat dus totaal niet waar is, in 2000 werden er 33.833 gehonoreerd. Meer dan 18 keer zoveel!

Waarin je kunt zien dat van het aantal naturalisatieverzoeken in 2000 er 33.833 gehonoreerd zijn.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 30 april 2002 @ 23:04:05 #100
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4018348
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik beweer niks, lees het openingstuk nog maar eens

Als je een topic post en dat als feit gebruikt beweer je het!
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:50 schreef yvonne het volgende:
Met dank aan Peter Bugel van HP/DeTijd.
En als jeje verveelt, zoek dan de site eens op van het CBS, daar staan nog veel meer leuke cijfers.
Het CBS beweert iets compleet anders....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')