Bron?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
En die hysterie dat je zakdoekjes moet meenemen om de film te bekijken.!!!
wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Zo hier het gemiddelde kutje van een vrouw eruit die gehoord heeft dat "Komt een vrouw bij de dokter" sinds vandaag in de bioscoop draait (zonder de bebossing, hopelijk):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef SpecialK het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter. Zegt de dokter: "Ruimt u dat even op?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer niet zo moeilijk doen met spoilers, dan ben je misschien nog op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou inderdaad zeg wat een massahysterie. Ik houd niet van dat soort films ik vind het verschrikkelijk. En bekend nederland maar blaten over hoe geweldig deze film wel niet is en hoe ze hebben moeten janken. Zelfs mannen hadden tranen in hun ogen stelletje mietjes. Geef mij maar een goede horror, thriller of actiefilm.
Pulp als komt een vrouw bij de dokter is niet aan mij besteed.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk![]()
wel als het nergens op slaat, er staat:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk voor je?
"Zo ziet het gemiddelde kutje van een vrouw eruit "
en er staat een plaatje van een onder water gelopen straat en een huis en wat struiken...![]()
Een typische Nederlandse belabberde film met tenenkrommende dialogen en nutteloze en platte seks.
Carice
Deze film![]()
![]()
Nu verraad je het hele verhaal!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef wise het volgende:
er gaat iemand dood aan kanker en tijdens dit proces gaat de man vreemd met een andere vrouw.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Inderdaad, wat een ellende zeg. Terechte klacht!Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Rot op.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
wel als het nergens op slaat, er staat:
en er staat een plaatje van een onder water gelopen straat en een huis en wat struiken...U MAD?![]()
Zeer terechte klacht.
De boeken verkopen ook ineens weer een stuk meer. Rot boek, rot schrijver, die film hoef ik al helemaal niet te zien
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Grappig dat je meteen kunt zien wie 't boek niet gelezen heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef Apuleius het volgende:Ze gooien je er wel mee dood ja. Zo bijzonder vind ik het verhaal nou ook weer niet klinken. Geen idee waarom er zo'n run op is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."![]()
Komt een vrouw bij de dokter, zegt de doktor: "HOER!"I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
En dan Stacey die rol niet gevenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:nutteloze en platte seks..!!!!
Royal Canin Sadness!!U MAD?![]()
owh sorry, wat ik bedoelde isquote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu verraad je het hele verhaal!
Er GAAT IEMAND DOOD AAN KANKER EN TIJDENS DIT PROCES GAAT DE MAN VREEMD MET EEN ANDERE VROUW
algemeen bekend dat dit gebeurd in de film, dus niet jankenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Te triest gewoon, onze Staac zou echt een actrice van wereldformaat in de polderquote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan Stacey die rol niet geven.!!!!
Royal Canin Sadness!!
kunnen worden als ze zou willen
Op de achtergrond van haar Hyves ziet ze er nu ook weer zoetjes uit![]()
daar moeten minstens drie piemols in
![]()
![]()
Ik was dan ook niet serieus, -10 for noticing.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
owh sorry, wat ik bedoelde is
Er GAAT IEMAND DOOD AAN KANKER EN TIJDENS DIT PROCES GAAT DE MAN VREEMD MET EEN ANDERE VROUW
algemeen bekend dat dit gebeurd in de film, dus niet janken
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Dat non talent kan het niet maken in amerika.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef Perico het volgende:
Alles dat Reinout Oerlemans maakt is godskolerese bagger van de ergste radioactieve soort. Ik HAAAAT Arnie, dus deze film ook.
Ha die Oerlemans met zijn grote ego dacht dat hij het helemaal ging maken in Amerika.
Nou kwam hij even van een koude kermis thuis
. Nogal logisch dat hij met hangende pootjes terugkwam naar ons kikkerlandje. Hier hoef je geen talent te hebben om in de picture te staan.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
wel als het nergens op slaat, er staat:
en er staat een plaatje van een onder water gelopen straat en een huis en wat struiken...
Zeg huillie,
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
kquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet serieus, -10 for noticing.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dudequote:
Ik ruk niet op lelijke meiden als Carice die ook nog eens niet kunnen acteren
Anna Drijver is wellekker, jammer dat ze blijkbaar centjes van Arnie nodig had
![]()
![]()
Stoere chick ben jij zeg jeetje heeeeeey wooooooooow wauw jeetjemineetje wat ben jij stoer damnquote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef Panda72 het volgende:
Nou inderdaad zeg wat een massahysterie. Ik houd niet van dat soort films ik vind het verschrikkelijk. En bekend nederland maar blaten over hoe geweldig deze film wel niet is en hoe ze hebben moeten janken. Zelfs mannen hadden tranen in hun ogen stelletje mietjes. Geef mij maar een goede horror, thriller of actiefilm.
Pulp als komt een vrouw bij de dokter is niet aan mij besteed.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?![]()
Ondertussen wel een vermogen van 80 miljoen hebben, heeft ie toch mooi voor elkaar die Arniequote:Op donderdag 26 november 2009 16:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat non talent kan het niet maken in amerika.Ha die Oerlemans met zijn grote ego dacht dat hij het helemaal ging maken in Amerika.
Nou kwam hij even van een koude kermis thuis
. Nogal logisch dat hij met hangende pootjes terugkwam naar ons kikkerlandje. Hier hoef je geen talent te hebben om in de picture te staan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Terechte klacht.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Stoere chick ben jij zeg jeetje heeeeeey wooooooooow wauw jeetjemineetje wat ben jij stoer damn
Grapjas. Sorry maar ik houd gewoon niet zo van films waarin word gejammerd.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ondertussen wel een vermogen van 80 miljoen hebben, heeft ie toch mooi voor elkaar die Arnie
Ja dat is waar ja
80 miljoen in aandelen in zijn eigen bedrijfquote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ondertussen wel een vermogen van 80 miljoen hebben, heeft ie toch mooi voor elkaar die Arnie
Over twee jaar staat hij na het ten onder gaan van dat bedrijf naast Dirk S en Marco B in de rij bij de voedselbank te wachten op een gratis homp schaap bij de voedselbank welke de ouders van Mohammed B in hun goedheid doneerden![]()
![]()
En dat terwijl er gezegd wordt dat "het boek beter was"quote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef BlueMage het volgende:
Dat boek was zo kut de film moet wel beter zijn.
![]()
![]()
![]()
Klaar, hoef je de film ook niet meer te zien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Als het niet van die site van Bert Brussen was geweest had ik moeten lachenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Noem één NL film zonder sex/naaktquote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef Salatrel het volgende:
wat sex in een nederlandse film?
dat dit kan in nederland?
Ik denk dat het je niet lukt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik vond het een interessant boek maar ik heb de film nog niet gezien maar dat ga ik ook niet doen (Lees; tussen de 40 jarige pittige vlotte kapseltjes zitten.)
De film met Linda de Snol vond ik eigenlijk ook wel leuk.
Ja echt.
Ik ben trouwens een man.
Roken is lekker![]()
Het Paard van Sinterklaas?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Noem één NL film zonder sex/naaktIk denk dat het je niet lukt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ga er volgende week naar toe met een date
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oorlogswinter?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef Adelante het volgende:
Noem één NL film zonder sex/naaktIk denk dat het je niet lukt.
Snap niet dat mensen zo'n issue maken van seks in Nederlandse films. Ben je preuts ofzo?"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
3e date, heb al bij d'r geslapen. Dus maak je maar geen zorgen hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Buitendam het volgende:
Jij gaat met je date anderhalf uur in het donker zitten...
En nu wil ze alleen in het donker naast je zitten?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
3e date, heb al bij d'r geslapen. Dus maak je maar geen zorgen hoor.
Je boekt progressie.
Dit, dus.![]()
Oh, goeie dis, ik ga nu ff zitten huilen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:06 schreef Buitendam het volgende:
En nu wil ze alleen in het donker naast je zitten?
Je boekt progressie.
Nooit geweten dat vrouwen van de binnenkant met klinkers zijn betegeld...
Zo steek ik toch elke dag nog weer wat nieuws op.![]()
Sommige hebben een zandweg, die zijn wat ruwer.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:09 schreef isogram het volgende:
Nooit geweten dat vrouwen van de binnenkant met klinkers zijn betegeld...
Zo steek ik toch elke dag nog weer wat nieuws op.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Het schtreelt den ego.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, goeie dis, ik ga nu ff zitten huilen.
Dit, dus.![]()
Ik heb het boek half gelezen, maar ik moest er echt niet om huilen.
Heb de trailer van de film gezien en het ziet er niet aantrekkelijk uit.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Nederlandse filmten eerste kunnen Nederlanders niet acteren... op Rutger na, en ook die is middelmatig.
Ten tweede zit er altijd zo'n soort irritant Nederlands toontje aan een film, zelfs als de film zich pretendeert Engels/Amerikaans of whatever te zijn.<hr>![]()
Dat klopt, als ik langs gtst of onm zap dan heb ik kromme tenen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Nederlandse filmten eerste kunnen Nederlanders niet acteren...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
En dat ze toch allemaal zeer hoog opgeven over hun tijd op de tonneelschool.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt, als ik langs gtst of onm zap dan heb ik kromme tenen.
![]()
Staat er nou Kluun of Kloon?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: