Dan heb je wel meer kans dat je een fake binnenhaalt, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef Klonk het volgende:
het is idd wat meer werk nu, maar goed je kunt nog steeds je dingen vinden en anders gebruik je gewoon google: filetype torrent: naam van de serie als zoekopdracht geven
Eens, en daarom moet je het zo snel mogelijk doen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:39 schreef OldJeller het volgende:
capricia, die site heeft straks waarschijnlijk minder aanbod, vandaar..
Ah, oké. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef switchboy het volgende:
Wel ze moesten de torrent bestanden verwijderen die naar illegale content verwijzen. Door ipv torrent files DHT linkjes aan te bieden en geen eigen tracker meer te draaien blijven ze nu weer buiten schot. Ze zitten nu in de overgangsfase bieden zowel de torrent als DHT link aan. In maart stoppen ze gewoon met het torrent bestand aanbieden en kan iedereen gewoon door downloaden.
Zijn dat die magnet links?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef switchboy het volgende:
Wel ze moesten de torrent bestanden verwijderen die naar illegale content verwijzen. Door ipv torrent files DHT linkjes aan te bieden en geen eigen tracker meer te draaien blijven ze nu weer buiten schot. Ze zitten nu in de overgangsfase bieden zowel de torrent als DHT link aan. In maart stoppen ze gewoon met het torrent bestand aanbieden en kan iedereen gewoon door downloaden.
Gewoon op dat magneetje onder de titel klikken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:21 schreef Mirel het volgende:
Ik ken het wereldje wel, en de private trackers en heb een idee wat de scene is, maar ik heb nooit geweten wat DHT inhoudt en wat dit nu betekent in TPB's geval.
Dat klopt, want een private tracker wil graag dat jij jouw uitgaande verkeer ook besteed aan personen van die private tracker, en niet naar willekeurige andere internetters.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Mirel het volgende:
Ik weet nog vroeger toen ik net begon op private trackers, en nog moest kutten met ports (had dat vreemd genoeg alleen met Het Net ADSL járen terug), dat in de FAQ van veel sites stond dat DHT uit moest staan in m'n client.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |