Deze?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar niet onstage... zag laatst Najin Amhali met zo'n ding spelen, dat was best goed... kan het alleen niet meer vinden op YouTube.
Nee.... iets met een antwoordapparaat inspreken...quote:
Dankquote:
Succesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
Groeten van Conorach vanaf de A16 bij Dordt!
Akkoordenschema's opnemen waarna je er over kan improviserenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niks
Ging best leukquote:
Of dit...quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw, stil hier... dan ga ik maar weer Mario spelen...
Classical gas is ook mooi he.quote:
wowquote:
Damn. die wil ik ook! Zo mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef guitarist het volgende:
Even wat nieuwe gitaren proberen. Muddy Waters Signature Telecaster in bruikleen van de Guitarbox!
100 euroquote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |