Deze?quote:foto Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar niet onstage... zag laatst Najin Amhali met zo'n ding spelen, dat was best goed... kan het alleen niet meer vinden op YouTube.
Nee.... iets met een antwoordapparaat inspreken...quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Najib Amhali - Most Wanted - Beatbox / Muziek VOLLEDIG High Quality
Dankquote:
Succesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
Groeten van Conorach vanaf de A16 bij Dordt!
Akkoordenschema's opnemen waarna je er over kan improviserenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werd me laatst een ter ruil aangeboden... wat kan je er mee? Ik niks
Ging best leukquote:
Of dit...quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw, stil hier... dan ga ik maar weer Mario spelen...
Classical gas is ook mooi he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of dit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tommy Emmanuel - Angelina
wowquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of dit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tommy Emmanuel - Angelina
Damn. die wil ik ook! Zo mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef guitarist het volgende:
Even wat nieuwe gitaren proberen. Muddy Waters Signature Telecaster in bruikleen van de Guitarbox!
100 euroquote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net weer terug van optreden ging weer lekker
Kleine update natuurlijk op z'n tijd
-nieuwe demo's komen binnen 2 weken (tof)
-Finale van popprijs van Baarn behaald (tof)
=Halve finale Battle of the Bands Waalre gehaald (tof)
-Prijs gewonnen in talentenjacht vandaag (150e feedback cheque die we gaan cashen om er stickers mee te betalen) [tof]
Dus als iemand van jullie binnenkort naar Feedback wil, we mogen die cheque niet zomaar in (schrijf je sjek zo ? cheque sjek check whatever) cash omzetten, maar we kunnen natuurlijk wel iemand anders een plezier ermee doen zodat jullie ermee kunnen gaan winkelen dat jullie ons cash geven![]()
Dat zou fijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop