Die make-up staat je dan weer minder...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Hmmmm... EMG's staan toch wel goed in mijn V...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef guitarist het volgende:
Make-up staat je dan weer niet, Dean.
Koop dan een keyboardquote:Op woensdag 2 december 2009 10:10 schreef TeleluvR het volgende:
Cool: http://link.marktplaats.nl/297053333
quote:Op woensdag 2 december 2009 07:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Blijft een mooie gitaar de Dean V
quote:
casio! koop dan een rekenmachinequote:
zeker wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nogsteeds tevreden mee dus? Mooi!
Jaaa, zo'n grafische die we vroeger op school ook hadden! Ik heb hem nog ergensquote:
Ik word oud, da's van na mijn generatie...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n grafische die we vroeger op school ook hadden! Ik heb hem ngo ergens
Dikke grafieken plotten, gegevens uitlezen, tabellen maken, spelletjes spelen...
[ afbeelding ]
Klassiekerquote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik word oud, da's van na mijn generatie...
Ik moest het met deze doen:
[ afbeelding ]
Die was er in mijn tijd nog niet eens. Ik moest het nog met deze doen.quote:foto Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik word oud, da's van na mijn generatie...
Ik moest het met deze doen:
[ afbeelding ]
ti-83 ftw!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n grafische die we vroeger op school ook hadden! Ik heb hem nog ergens
Dikke grafieken plotten, gegevens uitlezen, tabellen maken, spelletjes spelen...
[ afbeelding ]
dacht dat brother printers warenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef DrD00m het volgende:
een brother rekenmachien:
[ afbeelding ]
HL-1430!quote:
DOEN!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef brother52 het volgende:
Afgelopen zaterdag bij Feedback in Apeldoorn nog op een Dean Performer E gespeeld (was ook de enige linkshandige die ze daar hadden).
Speelde niet verkeerd, voelde beter aan dat die dingen van LAG (die op zich ook niet verkeerd zijn).
Grote kans dat mijn volgende akoestische een Dean word.
quote:foto Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef DrD00m het volgende:
een brother rekenmachien:
[ afbeelding ]
We gaan toch niet schelden hoop ik.quote:foto Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef genakt het volgende:
[..]
dacht dat brother printers waren
Die explorer gaat me eerst genoeg geld kosten. Daarna kijk ik wel verder naar wat het volgende in mijn collectie word. Maar die Dean is zeker een optie.quote:foto Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef kingjotte het volgende:
DOEN!
Ik heb er zelf ook eentje (rechtshandig welliswaar) en toen ik 'm kocht ook vergeleken met gitaren die twee keer zo duur zijn, maar deze won het dik qua geluid en speelcomfort.
En bovendien, het is een Dean, komop, niet laten liggen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop