Nog iets boeiends in de folder? De afgelopen jaren krijg ik weinig GAS meer van Feedback...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef Meursault het volgende:
[..]
en ook:
Feedbackmagazine is binnen = GAS
Ik zie er altijd wel leuke spulletjes in staanquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nog iets boeiends in de folder? De afgelopen jaren krijg ik weinig GAS meer van Feedback...
Er zitten best een paar gitaren, versterkers, pedaaltjes tussen die ik wil hebben..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nog iets boeiends in de folder? De afgelopen jaren krijg ik weinig GAS meer van Feedback...
Mwah, valt tegen... Wil wel een nieuwe versterker, maar heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken naar de voor mij geschikte versterkerquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lelijkquote:
Alles begint met je oude rommel aan mij geven.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mwah, valt tegen... Wil wel een nieuwe versterker, maar heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken naar de voor mij geschikte versterker
quote:
Gefeliciteerdquote:
Voor geven is mijn oude rommel nog wat teveel waardquote:Op donderdag 26 november 2009 18:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles begint met je oude rommel aan mij geven.
Dat bepaal ik welquote:Op donderdag 26 november 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor geven is mijn oude rommel nog wat teveel waard
Nice!quote:
Voorlopig niet, ik heb een liesbreuk. Hopelijk volgende week geopereerd worden en dan rusten.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef Meursault het volgende:
[..]
Nice!
Ga snel eens betere foto's maken.
En een filmpje.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik heb een liesbreuk. Hopelijk volgende week geopereerd worden en dan rusten.
Volgens mij heb ik dat al vaker gezegd, maar goed, een Marshall Valvestate 8280 combo... Zou nu nog evenveel waard moeten zijn als wat ik er jaaaaren geleden voor betaald hebquote:Op donderdag 26 november 2009 19:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel
Zonder gekheid, wat is het?
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
As long as we are talking Les Paul:
[ afbeelding ]
Die van mat was duurder, gok ik!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef Meursault het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een dure smaak als ik deze mooier vind dan de nieuwe aanwinst van Gitaarmat?
toch zo'n GEM?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
As long as we are talking Les Paul:
Het zijn kutgitaren, dus ik heb deze maar gekocht. Jaren geleden een blauwe gehad, door omstandigheden verkocht, een beetje gaan missen!
[ afbeelding ]
Zondag de standard verkopen!
Yeps!quote:
Damn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |