doe mij die maarquote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
En dit is een gespotte bengaal, net als Boris (die meneer ken ik niet)
[ afbeelding ]
Maar das een neppe, die was van een tv programmaquote:
Da's een flashmob inderdaad, ik wist niet dat die van antwerpen van een programma was.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:01 schreef nieslief het volgende:
Whahahahaha je zult maar net een kaartje kopen en binnenlopen.
jaaaa dies echt prachtigquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's een flashmob inderdaad, ik wist niet dat die van antwerpen van een programma was.
De Nederlandse is trouwens falikant geflopt.
We zijn hier ook al bekend met ninja cat denk ik?
Nu heb ik oprah.com in mijn history staan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Hier die flash mob als verrassing voor Oprah.
Dat vind ik misschien wel de allertofste![]()
http://www.oprah.com/arti(...)tows-flash-mob-dance
hop, formatteren, het enige dat helptquote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik oprah.com in mijn history staan.
Het lijkt me eigenlijk ook wel verschrikkelijk gaaf en indrukwekkend om een keer van zioets deel uit te maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Bij dat Oprah filmpje krijg ik steeds weer kippenvel over mijn hele lijf, op dat moment dat ze eerst allemaal 'plat' gegaan zijn en daarna weer overeind komen en dan ineens zo beginnen te springen
je kan ook lid worden van een sekte, voor het ultieme groepsgevoelquote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk ook wel verschrikkelijk gaaf en indrukwekkend om een keer van zioets deel uit te maken.
Ja, zo'n genootschap wat de hele dag naakt loopt, en dat je 's avonds even naar de buurman loopt om zijn vrouw te lenen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan ook lid worden van een sekte, voor het ultieme groepsgevoel
waarom hebben we dat eigenlijk nog niet landelijk ingevoerd?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, zo'n genootschap wat de hele dag naakt loopt, en dat je 's avonds even naar de buurman loopt om zijn vrouw te lenen.
Hoe subtielquote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
Ha! Wat een grapjas die arno
Weet je wel, die van dat bier. Die had even tegen een vriend van ons gezegd dattie excuus van me verwachtDie vriend heeft hem even keihard uitgelachen.
Klap aan zn kanus kan die krijgen
Ik zou mijn buurvrouw wel eens willen lenen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom hebben we dat eigenlijk nog niet landelijk ingevoerd?
Qwea is toch altijd subtiel?quote:
Je kent me toch?quote:
Beschikbaar: 596 GBquote:
Ah, meisje toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Ik had zo'n mooi plan uitgedacht... gaat niet door
MM de vuile hond, had die arno gisteren meegenomen in de auto. Zn fiets was stuk en het goot als een mongool. En MM vond dattie hem niet kon laten staan.
Dus ik mooi MM naar het station brengen vanmorgen onder het mom van "tief op. Ik heb je auto nodig"
En dan als ik hem zo op zou halen, zou die arno natuurlijk weer mee willen rijden. En dan had ik hem uitgelachen en was mooi weggereden.
Zitten ze godverdomme niet bij elkaar in de trein! Doei geniaal planIk ben echt ontroostbaar nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |