quote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bent ook een snotneus voor mij
Ah dude!!! Waarom geef je hem nou door?!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
En bedankt. Nou heb ik dus een mental image van bejaardenseks bij GF![]()
![]()
.
sinterklaas kadeautjequote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah dude!!! Waarom geef je hem nou door?!![]()
Zodat wij ons gelukkig kunnen prijzen met onze goddelijke, jonge, strakke lijvenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah dude!!! Waarom geef je hem nou door?!![]()
Over na gedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
Zodat wij ons gelukkig kunnen prijzen met onze goddelijke, jonge, strakke lijven.
quote:
das war ein malquote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zodat wij ons gelukkig kunnen prijzen met onze goddelijke, jonge, strakke lijven.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff serieus, ik ben 33 en jij 37?
* wel.o.k voelt zich ook aangesprokenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
vandaag eet ik roerbak groente met een bal gehakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
Magnetron aan het werk zettenhonguuuur!!!
Eet nou weer iedereen kip of ben ik vandaag de enige?
Ook even oud als een van mijn broersquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook even oud als een van mijn broersWat gezellig!
Bij mij zijn ze ook allemaal half hoorquote:
Met een verschil, jij kent ze, ik ken dr maar 1 van de 3quote:Op donderdag 26 november 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook allemaal half hoor
ja zelfs de wijnen zijn van een goed jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wij zijn van een goed jaar
Zegt wie?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met een verschil, jij kent ze, ik ken dr maar 1 van de 3
Oh dat scheeltquote:
We hebben dezelfde vader denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat scheeltIk zou zelfs nog meer broers en zussen kunnen hebben
Mijn vader kennende zou ik van de halve wereld familie kunnen zijn
Nee, Yvonne!quote:
Dat wil ik ook, maar dan moet ik zo ongeveer in de deuropening van de huiskamer gaan staan... En we hebben vloerverwarmingquote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef Fha het volgende:
Wehehe. Ik gebruik dat grote kastje van de laptop oplaadsnoerdinges om mijn voeten warm te houden
Ach je moet wat over hebben voor warme voetenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
Dat wil ik ook, maar dan moet ik zo ongeveer in de deuropening van de huiskamer gaan staan... En we hebben vloerverwarmingEn nog heb ik koude voeten
quote:
ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
Magnetron aan het werk zettenhonguuuur!!!
Eet nou weer iedereen kip of ben ik vandaag de enige?
quote:
quote:
Vloerverwarming zou moeten werken... Maar dat doet 't nietquote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach je moet wat over hebben voor warme voeten
Kom je hier heenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef Pien85 het volgende:
Vloerverwarming zou moeten werken... Maar dat doet 't niet
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
was ik bijna vergeten dat ik nog naar de boekhouder moest om heel belangrijke papieren te tekenen![]()
maar gelukkig nog net op tijd achter gekomen![]()
goedemiddag al die nog hier zijn
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ik heb Yvonne gefeliciteerd.
* gf schud Fha doormekaar wakker blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |