Fhaquote:
whutquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
We mogen van Manager Facilitair geen rauwe uitjes meer bestellen bij de Snack Attack, want dan stinkt het zo bij de receptie![]()
Zelf uien meenemen en ter plekke pellen en snijdenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
We mogen van Manager Facilitair geen rauwe uitjes meer bestellen bij de Snack Attack, want dan stinkt het zo bij de receptie![]()
Haay mooierdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oh ja, needless to say: ZIJ.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dus hij gaat bepalen wat jij als lunch nuttigt?
dat zou pas mooi worden
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, needless to say: ZIJ.
Echt waar.
Bij voorkeur op haar bureau.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf uien meenemen en ter plekke pellen en snijden.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt waar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.gaat lekker zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
oh pardon die laatste PM van jou ligt nu in de prullebakquote:
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.ik begrijp je frustratie volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt waar.
dus morgen eet je maatjesharing, frikandel speciaal en uiensoep?
kutwijf moet dr bek houden
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.GODMILJAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Incompetente prutsers daar. En dat meen ik.
*knuf*KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh pardon die laatste PM van jou ligt nu in de prullebak
kut..iets te grondig opgeruimd
[..]
ik begrijp je frustratie volledig
[..]
Oh ja hoor
en weer beantwoordquote:
vergeet niet knoflookbrood met knoflookboter, en daarna lekker veel woorden die met de H beginnen. En af en toe een windje latenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh pardon die laatste PM van jou ligt nu in de prullebak
kut..iets te grondig opgeruimd
[..]
ik begrijp je frustratie volledig
[..]
Oh ja hoor
en dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet niet knoflookbrood met knoflookboter, en daarna lekker veel woorden die met de H beginnen. En af en toe een windje laten
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.Nja wat een gedoe, veel suc6 hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Mjah echt heh.. pfffquote:
Gelukkigquote:
Mjah ik hoop dat ik me een beetje in kan houden tegen de tijd dat het gesprek eindelijk plaats gaat vinden, want anders word het zo dat zij mogen zitten en mogen luisteren en toekijken hoe ik compleet uit mn dak gaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR.
Incompetente prutsers daar. En dat meen ik.
*knuf*
Dat klinkt erg negatiefquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat dus
Jaaah JF weet wel hoe hij moet stinken
en terecht. wat een kloothommelquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik hoop dat ik me een beetje in kan houden tegen de tijd dat het gesprek eindelijk plaats gaat vinden, want anders word het zo dat zij mogen zitten en mogen luisteren en toekijken hoe ik compleet uit mn dak ga![]()
is het ookquote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat klinkt erg negatief
met knofloosaus?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had me eerder al voorgenomen om de satérol in te wisselen voor een shoarmarol
vrijdag is bij goed katholieken visdag.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had me eerder al voorgenomen om de satérol in te wisselen voor een shoarmarol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |