Een nieuw dekbedovertrekquote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Feli
Je cadeau krijg je wel in bed
Het is een adhd gewoonte van mequote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, na verloop van (veel) tijd wen je eraan...
het is dat we een paar topic's geleden erover gehad anders had ik het ook niet gewetenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt in de OP.. ik snapte CGM niet
loop maar weer terugquote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je![]()
[..]
* wel.o.k rent de trap naar de slaapkamer en gaat in bed liggen
Ik kom zoquote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je![]()
[..]
* wel.o.k rent de trap naar de slaapkamer en gaat in bed liggen
nee een nieuwe cockringquote:
zei iemand adhd?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is een adhd gewoonte van me.
Goed liedjegoed verkracht =)
We hebben het hier over een VROUW. van Personeelszaken. Die iets onmogelijks wil, en aan IT gaat vertellen waar het dan WEL aan ligt. Opdonderequote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
Het is wel een effectief om ineens serieus genomen te worden door die betweters van een supportafdeling.
Hey ik ben van de open relaties enzo, wie zegt dat ik het breng?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
loop maar weer terug![]()
ze is om half 5 pas klaar met werken
en dat verbaast jou omdat?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het hier over een VROUW. van Personeelszaken. Die iets onmogelijks wil, en aan IT gaat vertellen waar het dan WEL aan ligt. Opdondere
ik moet de eerste pz afdeling nog tegen komen waar ze wel weten wat het bedrijf doetquote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het hier over een VROUW. van Personeelszaken. Die iets onmogelijks wil, en aan IT gaat vertellen waar het dan WEL aan ligt. Opdondere
jullie hebben een slaapkamer op je werkquote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik ben van de open relaties enzo, wie zegt dat ik het breng?
Kut, nou verraad ik meteen mn nieuwe jobquote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben een slaapkamer op je werk
*proestquote:Op donderdag 26 november 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kut, nou verraad ik meteen mn nieuwe job
* doet gordijnen voor raam gauw dicht voordat ze herkend wordt
Ik sta dan ook op de wallen nuquote:Op donderdag 26 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
je kan hier niet naar buiten kijken weet je nog![]()
Geldverdienenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta dan ook op de wallen nu
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta dan ook op de wallen nu
beetje bijverdienen..quote:
over 10 minuten lig ikquote:
Ja ik zat de vorige keer ook al op de wallenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje bijverdienen..
maar jij komt me enorm bekend voor
pic's or it didn't happenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over 10 minuten lig ik
* laat klant binnen
Het verbaast mij allerminst. Dat ze niet wil luisteren als ik zeg dat het niet kan, verbaast me ook niet. Maar dat ik daar dan vervolgens de schuld van krijg, daar word ik dan wel een beetje pissig van. Raar he?quote:
whahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo iedereen
kusje?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het verbaast mij allerminst. Dat ze niet wil luisteren als ik zeg dat het niet kan, verbaast me ook niet. Maar dat ik daar dan vervolgens de schuld van krijg, daar word ik dan wel een beetje pissig van. Raar he?
hey schatquote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo iedereen
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat niet mis bij het gegeven 'vrouw' maar wel bij het gegeven 'personeelszaken'.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |