Maar als je het langer dan 3 minuten volhoudt, neem je wel een voorsprong, want dan heb ik mijn astma-adempauze nodig.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En slechtere enkels... Er is een reden dat ik gestopt ben met voetballen
Na een seconde of 4 klapt mn enkel dubbel en kan ik niet meer verderquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je het langer dan 3 minuten volhoudt, neem je wel een voorsprong, want dan heb ik mijn astma-adempauze nodig.
Je moet je trein halen maar weet nu al dat je te laat van huis weg zal gaan?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet ook nog rennen deze week
maar niet omdat er iemand op me wil liggen
Dan mag je wel op mijn schouders, rennen we gewoon samen!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Na een seconde of 4 klapt mn enkel dubbel en kan ik niet meer verder
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet je trein halen maar weet nu al dat je te laat van huis weg zal gaan?
Dat is niet.o.k..
[..]
Dan mag je wel op mijn schouders, rennen we gewoon samen!
[..]
Je moet je trein halen maar weet nu al dat je te laat van huis weg zal gaan?
Dat is niet.o.k..
Ik krijg het liever op en andere manier warmquote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis mee, met die kou buiten
als ik ren heb ik het na 10 minuten niet meer koud.quote:
your welcomequote:
Zo koud is het helemaal nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis mee, met die kou buiten
Ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg het liever op en andere manier warm![]()
...
WEL!quote:
jezelf in de brandt stekenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg het liever op en andere manier warm![]()
...
Nee. Dat is namelijk niet.o.k.quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is nu lekker buiten!
Op de wind en regen na dan.
Jaaa lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
Zullen we samen buiten gaan wandelen?
dat wordt dan met z'n drieën, je hebt pien nog op je nekquote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we samen buiten gaan wandelen?
Daar kan ik wel voor zorgen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa lekker![]()
![]()
Mij door bladeren rollen
voor LL zou ik ook niet wegrennenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet ook nog rennen deze week
maar niet omdat er iemand op me wil liggen
Nog gezelligerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt dan met z'n drieën, je hebt pien nog op je nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |